Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Wie zou het laten schieten ? Al is het belachelijk en onmenselijk veel. Met die gast zijn vermogen kan je veel armoede mee bestrijden maar dat is natuurlijk niet aan hem.

Joao pedro (van Brighton) ook naar ons voor een gelijkaardig bedrag als Gittens. Madueke en Jackson zullen dan wel vertrekken

Eindelijk

Madueke zal wrs naar Arsenal gaan, Sancho is al weg, Mudryk naar het front. Schiet niet veel over op de flank

Gemengde gevoelens, ik had hem zéér graag bij Barça gezien, langs de andere kant, er zijn belangrijkere posities... Met Raphinha, Yamal, Ferran Torres zijn de flanken op zich goed bezet, maar met slechts 1 spits Lewa die dan afwisselt met diezelfde Ferran Torres wordt het toch krap... Enige oplossing die we hebben naast het wisselen van de 3 aanvallers tussen deze 4 spelers is spelen met een valse 9 als we 4 middenvelders waarvan Olmo/Fermin Lopez net voor de aanvallers.

Nog een aanvaller is dus nodig, alleen wie? Luis Diaz hoeft voor mij zeker niet voor 80M en voor de rest zou ik niet weten wie dan wel te halen.. Naast een extra aanvaller is een LB om Baldé op te vangen (Gerard Martin hoeft voor mij echt niet meer, ik begrijp niet wat ze in hem zien) en een echte RB om Koundé wat te challengen zijn ook wel belangrijk.

En natuurlijk Ter Stegen die ze weg willen maar ik vrees dat hij gewoon gaat blijven plakken...

Terug
Bovenaan