Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Spelers kopen bij de beste club van de wereld, dan betaal je een premium he.Mbeumo voor 71m pond is toch ook weer gewoon van de pot gerukt.
Goede speler allemaal goed en wel, maar 71m?!
Madueke voor 58m begrijp ik overigens ook niet.
Mond en gedrag?Het is wel een werker, ook als het slecht gaat. Enkel die mond en dat gedrag soms… Dat lijkt me wel het type dat omslaat als Conte hem berispt. Benieuwd. Ik snap het wel ergens.
Mbeumo is weer typisch United : Broekje af en de vaseline in de badkamer vergeten.Mbeumo voor 71m pond is toch ook weer gewoon van de pot gerukt.
Goede speler allemaal goed en wel, maar 71m?!
Madueke voor 58m begrijp ik overigens ook niet.
Ja, hij keert heel snel zijn kar en kan nukkig zijn. Vandaar 'soms'. Maar je moet echt compleet blind zijn om zijn 4-5-maandelijkse achterlijke stoten en uitspraken te missen.Mond en gedrag?
Snap echt niet dat mensen nog altijd denken dat Lang een enfant-terrible is, want dat is die helemaal niet...
Omdat mensen misschien objectiever zijn? Zijn gedrag is de enige reden waarom Brugge hem kon halen bij Ajax, anders was hij met zoveel talent al veel vroeger vanuit Ajax naar een stap hoger gegaan. Tal van voorbeelden, maar @Marsu heeft er al een deel opgesomd.Mond en gedrag?
Snap echt niet dat mensen nog altijd denken dat Lang een enfant-terrible is, want dat is die helemaal niet...
Dat is toch totaal geen Barça-materiaal he.Leenbasis en dan een aankoopoptie volgende zomer voor 35 Mio. EUR, toch niet zo schandalig slecht? Doet hij het niet goed heeft Barça geen miskoop gedaan... Iedereen content lijkt me dan.
Geen idee, er zijn nog spelers geweest die totaal geen Barça materiaal waren en het toch prima deden. Nog niet zo lang geleden Kessie, daarvoor Paulinho...Dat is toch totaal geen Barça-materiaal he.