Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Mbeumo naar United lijkt me een goeie move voor United. Wat Arsenal zoveel zit te betalen aan een Madueke, Joost mag het weten.

Mbeumo voor 71m pond is toch ook weer gewoon van de pot gerukt.

Goede speler allemaal goed en wel, maar 71m?!

Madueke voor 58m begrijp ik overigens ook niet.

Zelfde met Longstaff van Newcastle naar Leeds voor €12 mio, jongen kan amper een bal stoppen.

Mbeumo is een goede transfer maar ManU slaagt er in een of andere manier in om altijd veel te veel te betalen.

Madueke is gewoon van de pot gerukt. Arteta zou zijn geld beter sparen voor een echte 9. Er passeren al memes dat hij Jackson gaat halen 😂

De ManU tax, toch wel de 'top' club die daar het meest last van heeft. Heb het gevoel dat die bij elke transfer gewoon 10-20% extra moeten betalen.

Man United heeft ook gewoon zelf de prijzen gezet deze zomer door 62m pond te betalen voor ochot Cunha. Dan is 71m voor Mbeumo normaal voor statistisch gezien 1 van de beste aanvallers in de PL.
In de PL betaal je natuurlijk altijd de PL tax voor spelers “bewezen” in de PL.

Het is wel een werker, ook als het slecht gaat. Enkel die mond en dat gedrag soms… Dat lijkt me wel het type dat omslaat als Conte hem berispt. Benieuwd. Ik snap het wel ergens.
Mond en gedrag?

Snap echt niet dat mensen nog altijd denken dat Lang een enfant-terrible is, want dat is die helemaal niet...

Mbeumo voor 71m pond is toch ook weer gewoon van de pot gerukt.

Goede speler allemaal goed en wel, maar 71m?!

Madueke voor 58m begrijp ik overigens ook niet.
Mbeumo is weer typisch United : Broekje af en de vaseline in de badkamer vergeten.

Geen slechte speler maar daar betaal je max 50 mil voor. De fee voor Madueke is ook helemaal bonkers. Dan mag Garnacho er snel 60 kosten maar Chelsea is wel een beetje bij de pinken op dat vlak.µ

Mond en gedrag?

Snap echt niet dat mensen nog altijd denken dat Lang een enfant-terrible is, want dat is die helemaal niet...
Ja, hij keert heel snel zijn kar en kan nukkig zijn. Vandaar 'soms'. Maar je moet echt compleet blind zijn om zijn 4-5-maandelijkse achterlijke stoten en uitspraken te missen.

Vaak neuten over de fans, fans shushen, calimero syndroom permanent aanwezig, drukt zich vaak dom uit al heeft ie ook gelijk, slechte verliezer met de gouden schoen, dat rugnummer plots switchen nadat fans al hun shirt hadden gekocht, dat akkefietje met PSV fans met hoe hij het uitvak (niet) komt bedanken, ...

Hij bulkt van het talent en heeft een top workrate maar toch moest Ajax hem niet meer hebben. Zelfs niet nadat hij bij Brugge een supergoede buert heeft gemaakt en zelfs nuttig was wanneer hij totaal uit vorm was. Dat heeft maar één reden : heel domme maniertjes. Dus ja, die eigenwijsheid heeft hem al wat gekost en dat kan nog meer kosten bij iemand als Conte.

Jouw post is daar beetje de belichaming van : Ik zeg dat hij hard werkt ten alle tijden en een goede speler is maar wel 'soms' slachtoffer is van zijn eigen mond en gedrag. Als je beetje goed leest is dat gewoon een positieve beoordeling met één nuance. En jij gaat daar aan voorbij en schiet in een kramp. Ja dat is dus het probleem van Noa ook hé.

Mond en gedrag?

Omdat mensen misschien objectiever zijn? Zijn gedrag is de enige reden waarom Brugge hem kon halen bij Ajax, anders was hij met zoveel talent al veel vroeger vanuit Ajax naar een stap hoger gegaan. Tal van voorbeelden, maar @Marsu heeft er al een deel opgesomd.

Soit, Ajax zou dicht bij Gloukh (RB Salzburg) staan. De clubs zijn akkoord voor een bedrag van 15 miljoen en zijn zaakwaarnemer heeft ook al gezegd dat Ajax een mooie stap zou zijn. Dus nu wachten tot de clubs akkoord zijn. Het zou onze creatieve 10 moeten worden. Ik ken hem niet, maar veel mensen zijn enthousiast, dus laat me graag verrassen.

Leenbasis en dan een aankoopoptie volgende zomer voor 35 Mio. EUR, toch niet zo schandalig slecht? Doet hij het niet goed heeft Barça geen miskoop gedaan... Iedereen content lijkt me dan.

Leenbasis en dan een aankoopoptie volgende zomer voor 35 Mio. EUR, toch niet zo schandalig slecht? Doet hij het niet goed heeft Barça geen miskoop gedaan... Iedereen content lijkt me dan.
Dat is toch totaal geen Barça-materiaal he.

Dat is toch totaal geen Barça-materiaal he.
Geen idee, er zijn nog spelers geweest die totaal geen Barça materiaal waren en het toch prima deden. Nog niet zo lang geleden Kessie, daarvoor Paulinho...

Ik zeg het, als 'enkel' zijn loon (75%) betaald moet worden en er is geen aankoopverplichting, prima. Is zogezegd zijn droomtransfer, laat hem dan maar zichzelf bewijzen.

United weer in het zak gezet. Zullen wel een heel deel van zijn loon betalen en volgende zomer zitten ze er weer mee.

Het bedrag voor Wirtz kon ik begrijpen, deze vind enorm vreemd. Als er misschien veel add-ons zijn in dat bedrag ok, maar bijna 100m voor dat is enorm overbetalen.

Diaz en Nunez gaan natuurlijk wel vertrekken voor 150m samen.

Terug
Bovenaan