Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Kepa zou naar Arsenal gaan, beetje vreemd. Die gaat Raya er nooit uitspelen. Geen fan van Arsenal maar een goede doelman hebben ze wel met Raya.

Chelsea zou ook een bod gedaan hebben op Gittens van Dortmund. Geen idee, ken hem niet.

Kepa zou naar Arsenal gaan, beetje vreemd. Die gaat Raya er nooit uitspelen. Geen fan van Arsenal maar een goede doelman hebben ze wel met Raya.

Chelsea zou ook een bod gedaan hebben op Gittens van Dortmund. Geen idee, ken hem niet.
Is dat niet de man die 3x scoorde tegen Brugge?

Das toch de keuze voor t leven. Wie wil er niet in Napels wonen. Moet toch wel 1 van de mooiste voetbalsteden zijn om in te leven (als de resultaten goed zijn :) )

Blijft wel relatief als je nog altijd 6m/jaar binnenhaalt.
Mahrez verdient 50 miljoen in Saudi-Arabië. Die is even oud als KDB dus als je 44 miljoen "laat liggen" heb je toch wel gekozen uit liefde voor de sport. Dat je nog iets wil betekenen op Europees niveau.

Mahrez verdient 50 miljoen in Saudi-Arabië. Die is even oud als KDB dus als je 44 miljoen "laat liggen" heb je toch wel gekozen uit liefde voor de sport. Dat je nog iets wil betekenen op Europees niveau.

En dat hij niet zijn familie wilt mee zeulen naar Saudi-Arabië voor 2 jaar ofzo.

KDB verdiende de voorbije jaren ook al ruwweg 21 miljoen pond per jaar bij Man City natuurlijk. Op een bepaald moment weet je toch niet meer wat je met al die miljoenen moet aanvangen.

Die salarissen blijven trouwens allemaal van de pot gerukt, en dat zeg ik als voetballiefhebber.

Sané naar Galatasaray. Vond hem altijd bij City enorm veel potentieel hebben, maar blijkbaar toch niet goed genoeg (of het kopje wilt niet mee). Nu zou Bayern Nico Williams willen halen. Dat zou wel een dikke transfer zijn.

Sané naar Galatasaray. Vond hem altijd bij City enorm veel potentieel hebben, maar blijkbaar toch niet goed genoeg (of het kopje wilt niet mee). Nu zou Bayern Nico Williams willen halen. Dat zou wel een dikke transfer zijn.
Mij dood aan geërgerd dit seizoen. Die transfer naar Galatasaray ook geen verrassing vind ik. Colman zou ook mogen vertrekken en Dier gaat ook weg.

Nico Williams zou een heel coole transfer zijn. Oliseh - Williams op uw wings is wel heel cool.

Ik vraag me trouwens wel af of McTominay dan gewoon bij Napoli blijft of niet.

Of gewoon samen met KDB op het middenveld?

Terug
Bovenaan