Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Blijkbaar (volgens HLN) wilde Stuttgart een 2de medische test inlassen en daarom minder betalen. Dus die was wel degelijk fit genoeg, gewoon niet "fit genoeg voor 28 miljoen" :) In Duitsland werd (al dan niet "zogezegd") melding gemaakt van een instabiele knie.

Blijkbaar (volgens HLN) wilde Stuttgart een 2de medische test inlassen en daarom minder betalen. Dus die was wel degelijk fit genoeg, gewoon niet "fit genoeg voor 28 miljoen" :) In Duitsland werd (al dan niet "zogezegd") melding gemaakt van een instabiele knie.
Is dat allemaal wel legaal?

Lees nu ook dat Genk "niet akkoord gaat". Logisch.

Blijkbaar heeft die dus gescheurde kruisbanden, straf dat je dan nog zo n power kunt produceren..

Ik interpreteer die tekst als dat "gescheurde kruisbanden die nooit geopereerd zouden zijn" één van de opties is waarom hij een instabiele knie zou hebben. Hij heeft dat overigens inderdaad voorgehad op zijn 16de, maar is daarna wel 10 maanden out geweest. Ik veronderstel dat dat niet zonder operatie was? (edit: blijkbaar dus wel)

Is dat allemaal wel legaal?

Lees nu ook dat Genk "niet akkoord gaat". Logisch.

Denk niet dat ge er veel aan kunt doen qua transfer. Ge kunt misschien wel "moeilijk gaan doen" omdat dit wel de reputatie van club en speler benadeelt in functie van een latere transfer. Maar wilt ge zoiets doen als club?

Laatst bewerkt:
Echt? Daar kan je toch niet op spelen?
Op jonge leeftijd, niet laten opereren.

Oh tore his left anterior cruciate ligament (ACL) as a first-year high school student. Told by doctors that the ligament was about 10 to 20 percent intact, he chose not to undergo surgery in the hope of a natural recovery. At age 19, after joining the military team Sangmu, he began experiencing severe knee pain following a boot camp. A hospital visit revealed the ligament was completely gone.

Is Erabi überhaupt officieel...? Ik denk niet dat die als bankzitter wilt fungeren..

Ik interpreteer die tekst als dat "gescheurde kruisbanden die nooit geopereerd zouden zijn" één van de opties is waarom hij een instabiele knie zou hebben.
Dan heeft die zwaar getraind op zijn spieren om de kruisbanden te compenseren. Vandaar misschien zijn gespierde benen. Wel raar dat Genk dat niet zag

Dan heeft die zwaar getraind op zijn spieren om de kruisbanden te compenseren. Vandaar misschien zijn gespierde benen. Wel raar dat Genk dat niet zag

Een (in mijn ogen) onbetrouwbaar iemand op het forum haalde vandaag aan dat Genk bij de transfer wist "dat er iets was". Misschien dat dat daarop sloeg?

Ik mag hopen dat erabi al rond is/was want voor tzelfde geld komt die niet meer en is oh serieus gedemotiveerd en zit ge daar met enkel 2 18-jarige als spits.. fuck

Een (in mijn ogen) onbetrouwbaar iemand op het forum haalde vandaag aan dat Genk bij de transfer wist "dat er iets was". Misschien dat dat daarop sloeg?
Ja zou kunnen. Kans is wel groot dat die een pak vroeger dan iemand anders het profvoetbal gedag moet zeggen. Want je knie ziet wel af

Morgen zou Dolberg medisch gekeurd worden. Gaat rond de 10 miljoen kosten en er wordt nog gesproken over een bonus en doorverkooppercentage.

Leoni gaat voor €600k naar Reims.

Ik interpreteer die tekst als dat "gescheurde kruisbanden die nooit geopereerd zouden zijn" één van de opties is waarom hij een instabiele knie zou hebben. Hij heeft dat overigens inderdaad voorgehad op zijn 16de, maar is daarna wel 10 maanden out geweest. Ik veronderstel dat dat niet zonder operatie was? (edit: blijkbaar dus wel)

Denk niet dat ge er veel aan kunt doen qua transfer. Ge kunt misschien wel "moeilijk gaan doen" omdat dit wel de reputatie van club en speler benadeelt in functie van een latere transfer. Maar wilt ge zoiets doen als club?

Nusa was ook afgekeurd bij Brentford, dus heeft Club hen verplicht Thiago te kopen voor dezelfde prijs :unsure:

Terug
Bovenaan