Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clubs in België zijn veel te braaf als het over binnenlandse spelers gaat. Ik zou als Genk en Club ook gewoon 10M bieden op Dolberg tbh, eens zie hoe graag hij dan nog gaat blijven![]()
Dolberg is al meermaals gefaald in een grotere competitie. Dat vergeten ze ook nietEr is een reden dat die nog altijd bij Anderlecht zit en enkel interesse wekt van een Celtic he.
Allez, zelfs Stuttgart biedt liever 28 miljoen op Oh, dan 10-15 op Dollberg.
Is toch gewoon de beste spits uit onze competitie? Dus een Genk of Club zou daar toch gewoon een goede zaak mee doe.Er is een reden dat die nog altijd bij Anderlecht zit en enkel interesse wekt van een Celtic he.
Allez, zelfs Stuttgart biedt liever 28 miljoen op Oh, dan 10-15 op Dollberg.
Mooie transfer. Hopelijk een goede zet voor zijn carrière.
Ergens had ik het gerucht gelezen dat ManU ook voor Martinez zou gaan en in ruil Lammens een jaar zou uitlenen aan hen wat eigenlijk een goede situatie voor iedereen zou zijn.Ik vrees dat het volledig fout gaat aflopen daar. Man Utd is de laatste jaren toch de club bij uitstek waar goede spelers al hun voetbalkwaliteiten verliezen. Ik denk ook niet dat het de juiste omgeving is voor een jonge doelman om zich door te zetten, bij de minste fout gaat er met een vergrootglas worden ingezoomd op hem.
Als hij de concurrentiestrijd wint van Bizot natuurlijkErgens had ik het gerucht gelezen dat ManU ook voor Martinez zou gaan en in ruil Lammens een jaar zou uitlenen aan hen wat eigenlijk een goede situatie voor iedereen zou zijn.

Top, snel Onana op de plank zetten. Verschrikkelijke kutkeeper.
Daar zou ik van blijten eerlijk gezegd. Zo een losgeslagen gek die blij mag zijn dat sjeiks Messi in die jurk wilden zien na de finale. Anders op pensioen met enkel twee copas waar niemand om geeft.Ergens had ik het gerucht gelezen dat ManU ook voor Martinez zou gaan en in ruil Lammens een jaar zou uitlenen aan hen wat eigenlijk een goede situatie voor iedereen zou zijn.
misschien ken ik gewoon helemaal niks van voetbal maar nooit gedacht dat Lammens de stap naar een 'topclub' in de Premier League zou kunnen zetten.![]()
Binnenland - Jupiler Pro League 2024-2025
Ongelooflijk dat we dit niet winnen 😔 We zullen het positief bekijken. We gaan als eerste de winterstop in en het lijkt nu wel dat we onze vorm terughebben. De vorm voor de winterstop dan :D Vorige speeldag tegen Anderlecht had alvast weinig met vorm te maken, maar met een hele slechte...www.beyondgaming.be
![]()
Voor mij goed! Na het seizoen van vorig jaar toch al even een fijn momentje ... helemaal alleen op nummer 1. Vooral ook een ploeg gezien met veel vechtlust, ze knokten echt voor elke bal, wat zeker nodig is tegen Cercle. Dat heeft Simons er toch goed in gekregen. En de gouden Stier in onze...www.beyondgaming.be
Oeimisschien ken ik gewoon helemaal niks van voetbal maar nooit gedacht dat Lammens de stap naar een 'topclub' in de Premier League zou kunnen zetten.
Ze gaan snel moeten zijn.Blijkbaar is Ajax in de strijd om Dolberg gekomen
Ajax aast op Dolberg
Ajax heeft bij Anderlecht aangeklopt voor Kasper Dolberg. Zij willen de Deen terug naar de Johan Cruijff Arena halen als vervanger van Brian Brobbey, die voor 25 miljoen naar Sunderland verkaste. Celtic krijgt dus stevige concurrentie voor de Deense spits. Dolberg zelf zou alvast liever richting Amsterdam trekken dan naar Glasgow te verhuizen. Tussen 2016 en 2020 kwam Dolberg al vier siezoenen uit voor Ajax, in 119 wedstrijden was hij goed 45 doelpunten en 16 assists. Bij Anderlecht liep er nog geen officieel bod binnen uit Amsterdam. (KDZ)
Ge brengt het als een grap, maar 't is dus wel de realiteit :')Eerst bevestigen bij Man U en dan misschien naar een topclub in de PL.
Hij is al veel beter dan ik ooit had verwacht bij zijn transfer naar Antwerp na hem te zien bij NXT, maar dit had ik toch ook niet verwacht. Zeker niet voor dat bedrag.![]()
Ongelooflijk dat we dit niet winnen 😔 We zullen het positief bekijken. We gaan als eerste de winterstop in en het lijkt nu wel dat we onze vorm terughebben. De vorm voor de winterstop dan :D Vorige speeldag tegen Anderlecht had alvast weinig met vorm te maken, maar met een hele slechte...www.beyondgaming.be
![]()
Voor mij goed! Na het seizoen van vorig jaar toch al even een fijn momentje ... helemaal alleen op nummer 1. Vooral ook een ploeg gezien met veel vechtlust, ze knokten echt voor elke bal, wat zeker nodig is tegen Cercle. Dat heeft Simons er toch goed in gekregen. En de gouden Stier in onze...www.beyondgaming.be
Oeimisschien ken ik gewoon helemaal niks van voetbal maar nooit gedacht dat Lammens de stap naar een 'topclub' in de Premier League zou kunnen zetten.
Ja het is wel ManU, en die betalen altijd de ManU tariffs. Dus trump gewijs is dat standaard dubbel zoveel dan wat eender welk andere club betaalt.Hij is al veel beter dan ik ooit had verwacht bij zijn transfer naar Antwerp na hem te zien bij NXT, maar dit had ik toch ook niet verwacht. Zeker niet voor dat bedrag.
Een Sonck in het Genk van vorig jaar hader los weer 25-30 binnen getrapt denk ik.
Wat Tolu heeft gemist de afgelopen seizoenen is waanzin. Een stormram is dat, niet meer en niet minder.