Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is misschien niet de juiste plek om deze discussie te voeren, maar ik vind het een moeilijke. Het is ronduit walgelijk wat hij gedaan heeft, maar verdient niet iedereen een tweede kans? Zeker als je weet dat de vriendin in kwestie dat ook heeft gedaan en ze (nog) samen zijn? Het is natuurlijk moeilijk omdat hij voetballer is, maar in het gewone leven zou zo iemand ook opnieuw een job kunnen krijgen, al dan niet bij hetzelfde bedrijf.Tegen zo van die spelers zou er een cordon moeten komen om die nog te kopen. Als je voor die gast supportert ben je sws al niet erg normaal.
En de verering van voetballers zoals in Italie gebeurt past perfect bij zijn persoonlijkheid.Je kan hem ook geen ongelijk geven dat hij in Italië wil blijven, i.p.v. naar de zandbak te verkassen.
Mooi land om te wonen en te voetballen. Hopelijk voor hem lukt het.
WK over 2 jaar zullen we nog wel zien, hopelijk maken CDK en Openda nog wat stappen.
Hoe nuttig en waardevol ik Lukaku heb gevonden van begin tot eind, hoe erg ik nu ook wel zijn einde zie komen alvorens het WK plaatsvindt. Ik geloof niet dat die in de juiste vorm tevoorschijn komt. Zij het fysiek en/of mentaal.
Laten we hopen dat het Napoli wordt onder Conte. Die kan hem nog één keer prepareren voor het WK.
Daar valt zeker iets van te zeggen, maar ik zie in CDK wel echt geen spits. Het is te zeggen, niet als enige spits. Kan misschien in een bepaald systeem complementair zijn met Openda, maar geen idee hoe, met onze wingers erbij.Hoe nuttig en waardevol ik Lukaku heb gevonden van begin tot eind, hoe erg ik nu ook wel zijn einde zie komen alvorens het WK plaatsvindt. Ik geloof niet dat die in de juiste vorm tevoorschijn komt. Zij het fysiek en/of mentaal.
Het is tijd dat we met een meer dynamische spits leren spelen in het genre van CDK, al dan niet met Openda ernaast. Meer beweging, meer balvastheid, meer opties en betere mogelijkheden tot combineren vanvoor. En als CDK zich mentaal nog meer kan ontwikkelen : een meer positieve mindset vanvoor. Als de goal niet valt kan ik begrijpen dat het frustrerend samenspelen is met Romelu die naar zijn voeten wijst ipv verder blijven bewegen om de volgende aankomende bal te kunnen raken.
Dat hoeft niet instant, Lukaku mag gerust nog vaak genoeg starten in de kwalificatie. Maar ik wil er minder afhankelijk van zijn. Dit EK was ook wel een farce door Tedesco, want Lukaku moest al veel eerder op de bank gezet zijn ten gunste van andere spelers. Kutmatch spelen? Vervanging aan de rust en ten laatste minuut 55. Niet blijven klooien tot het te laat is.
En daarom ben ik heel benieuwd wat hij de komende 2 jaar gaat uitsteken qua kern en opstelling.Dit EK was ook wel een farce door Tedesco
Zou een mooie club zijn voor hem. Twee jaar Napoli tot aan het WK, en daarna de terugkeer naar Anderlecht!
Op het EK liep het inderdaad niet, maar afgelopen seizoen wel gewoon 20 goals gemaakt in de Serie A en de Europa League.De Lukaku van afgelopen toernooi is over 2 jaar eerder een last voor jullie.
Het is misschien niet de juiste plek om deze discussie te voeren, maar ik vind het een moeilijke. Het is ronduit walgelijk wat hij gedaan heeft, maar verdient niet iedereen een tweede kans? Zeker als je weet dat de vriendin in kwestie dat ook heeft gedaan en ze (nog) samen zijn? Het is natuurlijk moeilijk omdat hij voetballer is, maar in het gewone leven zou zo iemand ook opnieuw een job kunnen krijgen, al dan niet bij hetzelfde bedrijf.

Ik zeg niets over de huidige Lukaku, maar als hij zich niet herpakt na het EK gaat de terugkeer naar Anderlecht toch niet voldoen aan jullie verwachtingen die er toch al jaren zijn.Op het EK liep het inderdaad niet, maar afgelopen seizoen wel gewoon 20 goals gemaakt in de Serie A en de Europa League.
met zijn assist op Tielemans en heeft hij drie goals gemaakt die een paar jaar geleden wel gewoon goedgekeurd hadden geweest.Maar heeft ook wel gewoon elk duel verloren tegen Frankrijk en voor de rest van de matchen op fysiek vlak ook gewoon niet voldoende. Het wordt stilaan elk seizoen een issue, zijn fitheid. En hij kan het niet veroorloven om niet keischerp te staan. De helft van zijn goals komen voort uit zijn fysieke overheersing.Lukaku speelde ook helemaal niet zo slecht op het EK als hier weer wordt gedramatiseerd. Hij was niet op het niveau dat we van hem verwachten, maar speelde in een team dat 3 matchen vierkant draaide met een defensieve angsthazentactiek. En uiteindelijk had hij een voet in de helft van onze goalsmet zijn assist op Tielemans en heeft hij drie goals gemaakt die een paar jaar geleden wel gewoon goedgekeurd hadden geweest.
Je kan hem ook geen ongelijk geven dat hij in Italië wil blijven, i.p.v. naar de zandbak te verkassen.
Mooi land om te wonen en te voetballen. Hopelijk voor hem lukt het.
WK over 2 jaar zullen we nog wel zien, hopelijk maken CDK en Openda nog wat stappen.
Ik vind die soap bij Chelsea nog altijd een van de grootste imbeciliteiten die ik in het voetbal al heb gezien. Doe daar als club een beetje normaal, en van een spitsenprobleem was de afgelopen paar jaar geen sprake geweest.It's happening PSG is bezig met Napoli voor Osimhen. Zijn wij van Lukaku vanaf, iedereen content.
Krankzinnige kapitaalvernietiging. Ook complete debiliteit van Tuchel om te weigeren aan te passen voor de enige spits die je hebt.Ik vind die soap bij Chelsea nog altijd een van de grootste imbeciliteiten die ik in het voetbal al heb gezien. Doe daar als club een beetje normaal, en van een spitsenprobleem was de afgelopen paar jaar geen sprake geweest.
Wat een onnozele club toch. Afgelopen seizoen Kolo Muani en Ramos kopen voor 150m en nu een seizoen later Osimhen?!It's happening PSG is bezig met Napoli voor Osimhen. Zijn wij van Lukaku vanaf, iedereen content.