Mag je dan een speler officieel voorstel?, oke iedereen weet het maar toch.Zijn huidig contract eindigt inderdaad 30 juni.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag je dan een speler officieel voorstel?, oke iedereen weet het maar toch.Zijn huidig contract eindigt inderdaad 30 juni.
Waarom niet? Cru gezegd, maar tegenwoordig is dat haast peanuts geworden. Toch zeker voor een supertalent genre Endrick. Die deal is uiteindelijk al anderhalf jaar rond. Die gaat gewoon hetzelfde traject doorlopen als Vini & Rodrygo.Ze hebben ook nog Endrick die er volgend seizoen aankomt dacht ik? Da's wel heel veel volk die daar vooraan rondloopt imo. Het eerste seizoen zal die wel niet alles spelen, maar je betaalt geen 35-40 miljoen om op de bank te gaan zitten ook.
Ik ben benieuwd, maar er gaat in elk geval wel iemand vertrekken na volgend seizoen vermoed ik
Officieel voorstellen gaat pas vanaf juli zijn, maar de aankondiging mag al gebeuren natuurlijk.Mag je dan een speler officieel voorstel?, oke iedereen weet het maar toch.
Daarnaast zal Mbappé op zijn tientallen miljoenen aan inkomsten in Spanje slechts een beperkt percentage aan belastingen moeten betalen. Mbappé wordt één van de eerste rijke buitenlanders die in Madrid kan profiteren van een speciaal voor hen gecreëerde aftrekpost op de inkomensbelasting. De nieuwe wet wordt in de volksmond en media zelfs de ‘Mbappé-wet’ genoemd, omdat hij vlak voor zijn komst naar Madrid in het leven werd geroepen.
Dus basically alle buitenlandse spelers van Atletico & Real gaan meer kunnen verdienen (want minder belastingen) dan een speler van een andere regioConcreet stelt het Real Madrid in staat bruto minder te betalen terwijl de speler netto juist méér verdient. Enkel mensen die de laatste vijf jaar niet in Spanje hebben gewoond, vallen onder die nieuwe regelgeving, waaronder dus Mbappé. Die personen mogen 20 procent aftrekken van de bedragen die zij investeren in Spaanse staatsschuld of aandelen van bestaande of nieuwe bedrijven. Als zij genoeg investeren, zouden ze zelfs helemaal of bijna niets aan de regionale belasting in Madrid te hoeven afstaan. Alleen het Spaanse deel aan de fiscus moet nog worden afgedragen, wat maximaal 24,5 % belasting bedraagt.

Jawel. Allebei linksbuiten.Spelen toch niet op dezelfde positie?
Neen.Jawel. Allebei linksbuiten.
Drie of vier jaar terug vond ik nog dat Madrid in een moeilijkere situatie dan Barcelona zat omdat ze een oude kern hadden met weinig budget ter beschikking, terwijl Barcelona een deel opkomende jongeren had, bovenop iemand als Messi en ruimte onder een nieuwe president ... vind ik nu zoveel tijd later nog altijd, dat was een punt waar Barcelona had moeten toeslaan.
Ben wel benieuwd, Mbappé heeft altijd gezegd dat hij liefst links speelt en niet in de spits.Neen.
Ik snap niet waarvan mensen dat blijven halen? Dat is geen zuivere linksbuiten zoals Vinicius, maar natuurlijk ook geen zuivere spits zoals een Haaland. Vinicius en Mbappé gaan perfect kunnen samenspelen.
Mbappé heeft toch ook vijf(?) seizoenen met Neymar samengespeeld, toch ook een linksbuiten?

Allé Koen... en nu tonen ze nog een fragment van hem op het nieuws (van nog niet zo lang geleden): 'het moet sportief kloppen', 'ik ben nog geen 35-36, ik wil nog wel een tijdje doorgaan', hmmm...
31 is toch te vroeg...
Dat hij niet verder ging bij Wolfsburg, was bekend he. Ik had zelf wel gedacht dat hij zich in de kijker wou spelen op het EK en dan naar een leuke subtopper gaan. Ergens begrijp ik de stap naar de woestijn wel. Het is geen absolute topper en kan daar waarschijnlijk belachelijk veel geld verdienen, maar het blijft altijd zonde.Contract bij Wolfsburg liep blijkbaar wel af. We weten natuurlijk niet wat er daar gezegd is...
Sportief uiteraard jammer.
Als dit klopt, kan ik het wel begrijpenTijdens zijn verblijf bij Al-Qadisiyah zal hij bijna 10 miljoen euro netto per seizoen verdienen, volgens het lokale medium Al-Riyadiya, wat meer dan vier keer de 2,12 miljoen euro netto is die hij bij Wolfsburg verdiende.
Hij wordt zelfs de derde best betaalde Rode Duivel, na Kevin De Bruyne (13,3 miljoen euro netto per jaar) en Yannick Carrasco (12,7 miljoen euro), en dus voor Thibaut Courtois (7,2 miljoen euro).

Wil niet zeggen dat hij op zijn 35 de kans krijgt. Als Courtois of een andere keeper met nog meer aanzien dan naar daar trekt.Ja maar tot 2027… Doe dat een jaarke nu en kom nog eens terug op uw 35 ofzo.