Alles beter dan Zouma en Ogbonna. Traag en de wendbaarheid van een tanker, maar wel goede koppers.En dan haal je een 28-jarige Braziliaan die nog steeds in Brazilië zelf speelt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles beter dan Zouma en Ogbonna. Traag en de wendbaarheid van een tanker, maar wel goede koppers.En dan haal je een 28-jarige Braziliaan die nog steeds in Brazilië zelf speelt?
Zag onlangs een comment op Reddit voorbijkomen:

Lijkt een beetje op Diego Costa maar dan nog vettiger

Snap ik geen kloten van… Waarom is Poch weg?
Volgens mij wou die meer te zeggen hebben over de transfers en daar ging Chelsea niet mee akkoord.Snap ik geen kloten van… Waarom is Poch weg?
Poch had een 2+1Blijft toch ook hilarisch dat Chelsea hun trainers contracten van 5 jaar blijft geven hé. As if![]()
Die zal eerder onder vernieuwing dan verjonging vallen.En dan haal je een 28-jarige Braziliaan die nog steeds in Brazilië zelf speelt?
Hij zegt eigenlijk niks meer dan ik reeds wist, ik wacht toch liever tot de 'Comunicado oficial' van Real zelf.Zo, de soap is eindelijk afgerond.

Wnn loopt zijn contract officieel af bij psg ?
Zo, de soap is eindelijk afgerond.
Hij weigerde te verlengen en niemand wou de afkoopsom leggen denk ikWnn loopt zijn contract officieel af bij psg ?
Ja dat weet ik maar meestal lopen die contracten tot eind juni.Hij weigerde te verlengen en niemand wou de afkoopsom leggen denk ik
Zijn huidig contract eindigt inderdaad 30 juni.Ja dat weet ik maar meestal lopen die contracten tot eind juni.
Zo, de soap is eindelijk afgerond.
Vinicius blijft sowieso. Die kan perfect samenspelen met Mbappé. Rodrygo heeft ook recent nog aangegeven sowieso te blijven (voorlopig).Zien dat em op het EK niet geblesseerd raakt voor een paar maand ofzo. Neymar-style.
Wel benieuwd of Vini Jr dan gaat blijven. En/of Rodrygo.