Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

En dan haal je een 28-jarige Braziliaan die nog steeds in Brazilië zelf speelt?
Die zal eerder onder vernieuwing dan verjonging vallen.
En West Ham staat nu niet meteen gekend om transfers te doen die ze moeten doen.
Ieder jaar een blik middenvelders meestal en wat overjaarse vedetten die hun pensioen komen aanvullen

Zien dat em op het EK niet geblesseerd raakt voor een paar maand ofzo. Neymar-style.

Wel benieuwd of Vini Jr dan gaat blijven. En/of Rodrygo.
Vinicius blijft sowieso. Die kan perfect samenspelen met Mbappé. Rodrygo heeft ook recent nog aangegeven sowieso te blijven (voorlopig).

Ik sluit niet uit dat er in de toekomst iemand van die drie gaat vertrekken, maar dan zal het toch enkel en alleen Rodrygo zijn vermoed ik.

Zal ook afhangen van de ontwikkeling van Arda Guler, want als die zich blijft ontwikkelen gaat die op termijn wel Rodrygo uit de ploeg spelen.

Ja, Rodrygo is toch duidelijk de minste van dat drietal, maar kunnen in feite zelfs alle 3 spelen met Bellingham in een meer teruggetrokken rol dan.

Ze hebben ook nog Endrick die er volgend seizoen aankomt dacht ik? Da's wel heel veel volk die daar vooraan rondloopt imo. Het eerste seizoen zal die wel niet alles spelen, maar je betaalt geen 35-40 miljoen om op de bank te gaan zitten ook.

Ik ben benieuwd, maar er gaat in elk geval wel iemand vertrekken na volgend seizoen vermoed ik

Terug
Bovenaan