Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfoeh, zeker niet de goedkoopste optie precies. Hopelijk kan hij dan wel (zeker naar volgend seizoen toe) een echte meerwaarde zijn.Boris Popovic van Cercle zou de nieuwe centrale verdediger van Anderlecht worden.
3 tot 4 miljoen.
Ik snap dat dus niet hé. Je zou denken dat daar voorzieningen getroffen voor zijn in het contract zoals loon intrekken, boete van x bedrag bovenop loonverlies,... en zeer zeker niet instemmen ermee.
Ook al doe ik dan aan waardevernietiging, dan nog zou ik hem zijn zin niet geven.
Het is dan ook een compleet verkeerde denkwijze om te denken in termen van eindproduct om de afkoopsom van een speler te bepalen. Trésor was er 18waard door zijn statistieken, ik heb altijd liever El Khannouss in mijn ploeg dan Trésor.Je hebt gelijk dat hij stappen heeft gezet, maar het blijft wel iets minder baanbrekend dan de Genkies het zien imo. Dit seizoen had ik wel zijn echte breakout verwacht. Misschien komt dat nog, het seizoen is nog lang.
Maar als je dat vergeleek met een Witsel ofzo die in de JPL ook nog aanvallend speelde... Ja, die kon dubbel zo goede statistieken voorleggen en in de PO's nog beter. Die had duidelijk de JPL achter zich gelaten. betere ploeg rondom hem maar zelfs dan trok hij heel prominent voorop in de strijd. Als El Khannous nu al zo goed is dat hij 20-25m waard is, dan legt hij hier verdedigers over zijn been en haalt hij 6-8 assists op zijn dooie gemak op een seizoen.
Die zijn toekomst zal verderop inderdaad eerder op de 8 liggen ja. Een type zoals Thiago. Maar ik blijf erbij dat Genk er beter uit gaat komen met een klein gelukje.
Brugge heeft ook niet veel overschot meer. Dat grapje van Yaremchuk waar niemand iets van kan begrijpen was echt een ramp.Op Brugge na kan geen enkele Belgische club zich waardevernietiging permitteren jammer genoeg.
Jammer, maar toch ook begrijpelijk. Die kadee moet gewoon spelen en dat doet hij begrijpelijk te weinig nu.Jutgla zou op weg zijn naar Betis voor 8 miljoen.
ook weer zo'n alles-spelende CV. kan nog goed uitdraaien.Smets van STVV naar Gent.
Of een uitleenparcours zoals al veel hem voorgedaan hebben. De Ketelaere komt nu ook boven water bij Atalanta en dat is ook niet zomaar een prulploegje. Zo is dan ook een van de scenario's die rondgaat voor El Khannous ook het gekocht worden door een echt stevige ploeg om dan direkt uitgeleend te worden. Iets dat ge ook gewoon in het algemeen al meer en meer ziet gebeuren. Natuurlijk is dat geen fijne sportieve evolutie voor de Belgische clubs, maar voor veel spelers is dat een goede werkwijze en financieel komt ons dat dikwijls beter uit.
En als hij speelt staat hij niet op zijn plaats meestal flank.Jammer, maar toch ook begrijpelijk. Die kadee moet gewoon spelen en dat doet hij begrijpelijk te weinig nu.
Kan ik perfect mee leven, los van dat we nu geen extra spits meer hebben als backup ga ik die totaal niet missen, nooit fan van geweest.Jutgla zou op weg zijn naar Betis voor 8 miljoen.
Ik was vorig seizoen wel fan maar na zijn blessure was het precies toch wat minder.
Wel raar dat ze Vermant dan laten gaan.
Altijd wel een leuke speler gevonden bij ons.Sobol naar Genk. De derde linksachter naast Kayembe en Arteaga?
edit: Arteage terug naar Mexico blijkbaar dus nevermind![]()
Ik was vorig seizoen wel fan maar na zijn blessure was het precies toch wat minder.
Wel raar dat ze Vermant dan laten gaan.
Sobol naar Genk. De derde linksachter naast Kayembe en Arteaga?
edit: Arteage terug naar Mexico blijkbaar dus nevermind![]()