Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze staan met de rug tegen de muur financieel gezien. 't Staat in de gazetten! geeft niet bepaalde een sterke onderhandelingspositie tout court lijkt me.Ik vind het toch niet sterk onderhandeld. Volgende zomer is een EK, waar hij gaat meegaan en in de winter mag je altijd wat meer vragen voor je belangrijke spelers.
Tgoh neen, maar zou er in de zomer niet meer uit te halen zijn?Ze staan met de rug tegen de muur financieel gezien. 't Staat in de gazetten! geeft niet bepaalde een sterke onderhandelingspositie tout court lijkt me.
Het water zal hoog staan, voor 27 miljoen is het echt wel van moeten verkopenTgoh neen, maar zou er in de zomer niet meer uit te halen zijn?
Zeker! CDK is een voorbeeld van veel te duur verkocht waardoor de verwachting bij een topploeg veel te hoog lag. Die jongen kreeg alleen maar bakken kritiek en voor de jongen zelf is dat gewoon heel moeilijk. In dit geval is enkel Club Brugge er beter van geworden.Ik denk dat we zeker sinds CDK een beetje teveel verwachten. Uiteindelijk zijn het "maar" spelers uit een tweederangscompetitie zonder echte Europese adelbrieven als in "iets bewezen". En daar komt dan nog bij dat de meeste Belgische teams op Club na gewoon altijd geld nodig hebben. Ik ga eerlijk gezegd heel blij zijn als wij 25 miljoen krijgen voor El Khannous. Die heeft dan wel WK en WK U-23, maar Vermeeren heeft dan weer een titel, beker en wat CL matchen. Als Vermeeren 27 is, zie ik het bij ons toch al snel een 5 miljoen minder zijn afhankelijk van hoeveel ploegen tegen elkaar op gaan bieden. Want we hebben dan wel "de zomer", maar daar staat tegenover dat Bilal en Genk ook gewoon duidelijk de afspraak hebben dat hij dan wegkan. Aanvanklijk zal hij wel financieel meedenken met Genk, maar dat duurt ook maar tot hij lichte paniek krijgt over het doorgaan van een transfer.
Er is natuurlijk wel een verschil in beoordeling tussen een aanvaller en een controlerende middenvelder.Zeker! CDK is een voorbeeld van veel te duur verkocht waardoor de verwachting bij een topploeg veel te hoog lag. Die jongen kreeg alleen maar bakken kritiek en voor de jongen zelf is dat gewoon heel moeilijk. In dit geval is enkel Club Brugge er beter van geworden.
27 miljoen is in België een mooi bedrag. En voor hem ook een bedrag waardoor hij zou kunnen wennen aan de nieuwe situatie in Spanje.

Lijkt me potentieel een stap te hoog / te snel.
Maar ik begrijp dat je als speler (en als club) "ja" zegt op zo'n voorstel in plaats van eerst bij bv. een Duitse subtopper te gaan spelen. Voor hetzelfde geld is de hype volgend jaar voorbij. En in het slechtste geval ben je een jaar of 2 ongelukkig bij Atletico en kan je dan nog een stapje terug zetten (terwijl je financieel gezien wel goed af bent geweest).
Ik hoop van harte dat hij het goed doet daar, natuurlijk, maar het blijft een grote sprong![]()
Alles boven 15m vind ik nog gek voor El Khannous tbh omdat die toch geen eindproduct met regelmaat tevoorschijn tovert in de JPL als nummer 10. Dan betaal je toch zuiver het potentieel. Al de rest doet ie goed natuurlijk maar kom op, hoe kan je zo veel matchen spelen zo oog op het veld met zo veel kwaliteiten en toch amper assists voorleggen? Vermeeren heeft bijna dezelfde stats als defensieve middenvelder. Volgens mij kan Genk wel eens beter uitkomen na die verkoop.Ik denk dat we zeker sinds CDK een beetje teveel verwachten. Uiteindelijk zijn het "maar" spelers uit een tweederangscompetitie zonder echte Europese adelbrieven als in "iets bewezen". En daar komt dan nog bij dat de meeste Belgische teams op Club na gewoon altijd geld nodig hebben. Ik ga eerlijk gezegd heel blij zijn als wij 25 miljoen krijgen voor El Khannous. Die heeft dan wel WK en WK U-23, maar Vermeeren heeft dan weer een titel, beker en wat CL matchen. Als Vermeeren 27 is, zie ik het bij ons toch al snel een 5 miljoen minder zijn afhankelijk van hoeveel ploegen tegen elkaar op gaan bieden. Want we hebben dan wel "de zomer", maar daar staat tegenover dat Bilal en Genk ook gewoon duidelijk de afspraak hebben dat hij dan wegkan. Aanvanklijk zal hij wel financieel meedenken met Genk, maar dat duurt ook maar tot hij lichte paniek krijgt over het doorgaan van een transfer.
Dat doe je toch bij elke jonge voetballer in België... Het niveau is daarvoor toch veel te laag om een pure topper binnen te halen. Jongens als Doku, Fofana, Vermeeren nu ook, De Ketelaere, Nusa eventueel zijn allemaal spelers die verkocht worden voor vele miljoenen op basis van hun potentieel. Sommigen toonden al wat meer dan de andere (bv. De Ketelaere toch al wat meer ervaring getoond), maar in se blijft een jeugdspeler uit België toch sportief altijd een gok.Alles boven 15m vind ik nog gek voor El Khannous tbh omdat die toch geen eindproduct met regelmaat tevoorschijn tovert in de JPL als nummer 10. Dan betaal je toch zuiver het potentieel.
Alles boven 15m vind ik nog gek voor El Khannous tbh omdat die toch geen eindproduct met regelmaat tevoorschijn tovert in de JPL als nummer 10. Dan betaal je toch zuiver het potentieel. Al de rest doet ie goed natuurlijk maar kom op, hoe kan je zo veel matchen spelen zo oog op het veld met zo veel kwaliteiten en toch amper assists voorleggen? Vermeeren heeft bijna dezelfde stats als defensieve middenvelder. Volgens mij kan Genk wel eens beter uitkomen na die verkoop.
Als je die nu vervangt met een fysieke, balvaste, directe speler en straks komt Karetsas doorzetten, dan heb je volgens mij iets veel waardevollers. Daar heb je betere titelkansen mee.
Je hebt gelijk dat hij stappen heeft gezet, maar het blijft wel iets minder baanbrekend dan de Genkies het zien imo. Dit seizoen had ik wel zijn echte breakout verwacht. Misschien komt dat nog, het seizoen is nog lang.Door ons minder seizoen valt het niet op, maar El Khannous heeft echt gigantische stappen gezet. Niet alleen sportief, maar ook extra-sportief iemand met een enorme werkkracht, positieve mentaliteit en zelfs leiderseigenschappen. Die kent zijn toekomst alleen lager op het veld (en daar wordt die bij Marokko ook gezet) gezien zijn spel en is ook iemand die in zowat elke goal van ons een belangrijke voet heeft, alleen niet de (voor)laatste voet. 15 miljoen zou echt een slap in the face zijn. Dat is echt niet zomaar betalen voor potentieel, hoor.
Muñoz zou ondertussen zijn kat naar de training gestuurd hebben en wil naar Crystal Palace. Zeer groot verlies. Los daarvan gedrag dat ik echt niet van Muñoz verwacht had.