Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Ik weet het nog niet met Nusa, er zit veel in, veel meer dan die 30 miljoen. Maar het is het laatste jaar zo moeilijk om het er uit te krijgen en ik weet niet of hij gebaat is bij nog een extra jaar Club. Had hij dit jaar moeten doorbreken was dat bedrag gigantisch gestegen, nu jammer genoeg wel zijn echte waarde.

Potentieel zit er veel meer in Nusa, ik denk dat we nu heel blij mogen zijn met 30miljoen, want puur voor zijn prestaties is hij belange geen 30 miljoen waard.

Engelse ploegen kennende kopen ze die nu en lenen ze die dan 1-2 jaar uit aan een subtopper, tot ze hem goed genoeg achten om mee te draaien in het eerste elftal. Of hij haalt het niveau niet en wordt dan voor een peulschil verpatst. En maakt dan enkele jaren later toch furore bij een concurrent.

Doku heeft bij City toch ook grotere progressie dan op voorhand verwacht, ook qua speelminuten (los van de kleine blessure).
Maakt anderzijds ook gewoon zijn potentieel waar.

Waren toch vooral blessures die van het Rennes verhaal geen heel groot succes hebben gemaakt.
In dat opzicht zal het wel helpen dat Doku niet iedere aanval moet dragen zoals bij Rennes. Of men heeft bij City gewoon een betere medische staf dan bij Rennes, kan ook.

Waren toch vooral blessures die van het Rennes verhaal geen heel groot succes hebben gemaakt.
In dat opzicht zal het wel helpen dat Doku niet iedere aanval moet dragen zoals bij Rennes. Of men heeft bij City gewoon een betere medische staf dan bij Rennes, kan ook.
Hij is net een maand out geweest ...

Zou er nog aan moeten mankeren dat arguably de rijkste club ter wereld niet eveneens een van de beste medische staffs heeft ter wereld. Lijkt me ergens wel logisch dat het op fysiek vlak beter loopt bij Man City dan bij Dortmund of bij Rennes.

Zou er nog aan moeten mankeren dat arguably de rijkste club ter wereld niet eveneens een van de beste medische staffs heeft ter wereld. Lijkt me ergens wel logisch dat het op fysiek vlak beter loopt bij Man City dan bij Dortmund of bij Rennes.
Wat dus een zeer goeie zaak is voor onze Duivels. Kunnen ze Duranville en Butera ook niet even snel aantrekken? ;)

Lucumi ex genk is gelinkt aan Club
Geen slechte tussenpaus op zich. Bij de beste verdedigers van de JPL, als de prijs meevalt is dat top. Ik vrees echter dat hij een zware loonlast gaat betekenen.

Maar als Club nog die waterkans op de titel wilt vrijwaren moeten ze die investering maken vrees ik. Er staat duidelijk niemand anders op de targetlijst. Met Mechele en Spileers kom je er niet in de playoffs. Proberen te huren met optie op aankoop. Want 10m betalen voor iemand die afzakt in zijn prime... Gevaarlijk. Eerst kijken of de honger en kwaliteit er nog zitten.

Geen slechte tussenpaus op zich. Bij de beste verdedigers van de JPL, als de prijs meevalt is dat top. Ik vrees echter dat hij een zware loonlast gaat betekenen.

Maar als Club nog die waterkans op de titel wilt vrijwaren moeten ze die investering maken vrees ik. Er staat duidelijk niemand anders op de targetlijst. Met Mechele en Spileers kom je er niet in de playoffs. Proberen te huren met optie op aankoop. Want 10m betalen voor iemand die afzakt in zijn prime... Gevaarlijk. Eerst kijken of de honger en kwaliteit er nog zitten.
Boyata moet ook weg , komt er heel wat loon vrij.
Als iemand boyata al wilt natuurlijk.

Lucumi ex genk is gelinkt aan Club

Staat na een korte periode bank gewoon opnieuw in de basis bij Bologna, wordt daar zeer hoog ingeschat en wordt in Italië gelinkt aan hogere clubs binnen de Serie A, waaronder Napoli. Lijkt me dus sterk. Dit is ook gewoon gestart op SN3. Eén van jullie insider-leden haalde aan dat Brugge bezig was met een Colombiaanse linksvoetige CV, waarna er een ronde guessing begon. Een paar man haalt Lucumi aan (maar ook andere namen waaronder een CV bij Galatasaray) en zo is de carrousel gestart en enkele dagen later verscheen het ineens op Twitter en co.

Lucumi was overigens dit weekend in Genk om Munoz en Cuesta te bezoeken en zou daar ook aan een bevriende supporter hebben aangegeven dat hij daar zelf niets van weet en dat dat ook niet van tel is. Maar ge weet natuurlijk nooit, al vermoed ik eerder dat het een nieuw Sander Berge-verhaal is.

Zou uiteraard een absolute meerwaarde zijn. Een monster van een verdediger is dat gewoon.

Terug
Bovenaan