Er is toch nooit echt een concreet bod gekomen op Orban? Veel rumoer errond, maar dat was het dan ook.Vorig jaar 25m of zo weigeren voor Orban en nu direct 15m accepteren voor Fofana?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is toch nooit echt een concreet bod gekomen op Orban? Veel rumoer errond, maar dat was het dan ook.Vorig jaar 25m of zo weigeren voor Orban en nu direct 15m accepteren voor Fofana?
Er zijn wel boden binnengekomen tussen de 15 en 20 miljoen voor Orban.idd, er was vage interesse voor Tottenham, maar er is nooit een bod gekomen.
er was een bod van Bologna voor Cuypers, en dàt is afgeslagen.
Orban vorig jaar was ook wel > Fofana nu hoor.
Orban is gewoon enorm teruggevallen sinds september.
15 miljoen is een degelijke prijs voor Fofana, ook voor een club die 20 miljoen in't rood stond.
Ze moesten Orban meteen verkocht hebben. Alles wat ie trapte vloog binnen maar is eigenlijk geen topspits in België. Speelt nu meer op zijn niveau.idd, er was vage interesse voor Tottenham, maar er is nooit een bod gekomen.
er was een bod van Bologna voor Cuypers, en dàt is afgeslagen.
Orban vorig jaar was ook wel > Fofana nu hoor.
Orban is gewoon enorm teruggevallen sinds september.
15 miljoen is een degelijke prijs voor Fofana, ook voor een club die 20 miljoen in't rood stond.
Probleem is dat Orban van Hein nu te veel moet meevoetballen.Ze moesten Orban meteen verkocht hebben. Alles wat ie trapte vloog binnen maar is eigenlijk geen topspits in België. Speelt nu meer op zijn niveau.
Wel niet de 1ste keer dat ze bij Gent zo'n stoot tegenkomen als ik terugdenk aan Moses Simon
Hou hem nog 6 maand en je krijgt er meer voor.17 miljoen is echt een goeie deal vind ik. zeker voor een jeugdproduct.
Als iemand zulke hype veroorzaakt moet je die instant verkopen als JPL ploeg zijnde als er een gek langskomt met dikke flappen. Al trapt die er volgend seizoen 35 binnen, die zijn waarde gaat quasi zelden ver boven 25m gaan. Tenzij gelijktijdig een waanzinnig Europees traject werd afgelegd of er zit zichtbaar meer in dan enkel goals zoals bij CDK. Maar die waarde kan wel kelderen omdat het een nukkige persoonlijkheid is. Want het was duidelijk geen R9 die gewoon een frontlinie op zichzelf was.Ze moesten Orban meteen verkocht hebben. Alles wat ie trapte vloog binnen maar is eigenlijk geen topspits in België. Speelt nu meer op zijn niveau.
Wel niet de 1ste keer dat ze bij Gent zo'n stoot tegenkomen als ik terugdenk aan Moses Simon
Da's altijd gokken hé. Hij kan zich ook blesseren, een terugval kennen, ... en dan krijg je er een pak minder voor. Bij de wintertransfers kan je ook altijd nog een beetje doorrekenen ten opzichte van een zomertransfer. En met dat ze de gedroomde centen van Orban in rook hebben zien opgaan, kan ik wel snappen dat ze nu wel toehappen.Hou hem nog 6 maand en je krijgt er meer voor.
Werd elke week beter en beter.
Groot verlies, ondanks zijn jonge leeftijd.
Wie zal nu de acties maken…
Dat is toch altijd afwachten, bij Club is bijvoorbeeld Oulare ook snel verkocht en dat was achteraf bekeken een goede zaakHou hem nog 6 maand en je krijgt er meer voor.
Werd elke week beter en beter.
Groot verlies, ondanks zijn jonge leeftijd.
Wie zal nu de acties maken…

Ik vind het veel te vroeg.Toch altijd heel jammer als leuke Belgische talenten de competitie al verlaten op zo een jonge leeftijd.![]()
Yup, zijn groeicurve gaat snel maar geleidelijk terwijl Orban toekwam op een uitzonderlijk niveau maar dat onmogelijk kan vasthouden. En zonder die klasseflitsen en werelddoelpunten denk ik dat een Fofana nuttiger is en minder een risico is voor een kleedkamer dan een Orban.Ik vind het veel te vroeg.
Was nog maar net komen piepen en moet nog heel veel stappen zetten.
Pas op, heerlijke speler nu al om naar te kijken maar kan nog veel groeien.
Benieuwd hoe hij het zal doen bij Lyon, want de druk zal een pak hoger zijn.
Vooral hopen dat men hem daar een mooi sportief plan heeft voorgelegd.Ik vind het veel te vroeg.
Was nog maar net komen piepen en moet nog heel veel stappen zetten.
Pas op, heerlijke speler nu al om naar te kijken maar kan nog veel groeien.
Benieuwd hoe hij het zal doen bij Lyon, want de druk zal een pak hoger zijn.
Zeg dat wel, die gast kon gewoon niet sjotten (en nog altijd niet).Dat is toch altijd afwachten, bij Club is bijvoorbeeld Oulare ook snel verkocht en dat was achteraf bekeken een goede zaak
Misschien ook niet. Misschien had hij bij Club nog een extra stap kunnen zetten waardoor hij daardoor ook een betere carrière had kunnen uitbouwen.Dat is toch altijd afwachten, bij Club is bijvoorbeeld Oulare ook snel verkocht en dat was achteraf bekeken een goede zaak