Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Leko is tot nu toe altijd een prima coach gebleken. Hoefkens kan er schijnbaar geen klote van. Dat kon ik Standard 2 jaar geleden ook al vertellen maar goed.

Ik snap ook nog steeds niet dat Club Hoefkens zo snel hoofdtrainer heeft gemaakt. Daar had je toch een tussenpaus moeten zetten en dan misschien volgend seizoen de kans wagen met Carl.

Het is ook gewoon geen figuur die inspireert. Niks charisma. Dat is toch ook wel van belang. Zeker met de huidige spelerscultuur.

Afolabi naar Kortrijk zie ik
en we hebben zowaar een trainer Freyr Alexandersson

Komt over van het Deense Lyngby blijkbaar. We zullen wel zien zeker.

Leuk weetje: We doen vaak transfers van spelers waarvan hun naam begint met een A:

Alex Mighten
Afolabi
Alebiosu
Audoor
Ambrose
Abdoulaye Sissako

En dan hebben in de kern verder nog
Atemona
Aleksandar Radovanovic
Abdelkahar Kadri
Avenatti

:unsure:

Leko is tot nu toe altijd een prima coach gebleken. Hoefkens kan er schijnbaar geen klote van. Dat kon ik Standard 2 jaar geleden ook al vertellen maar goed.

Ik snap ook nog steeds niet dat Club Hoefkens zo snel hoofdtrainer heeft gemaakt. Daar had je toch een tussenpaus moeten zetten en dan misschien volgend seizoen de kans wagen met Carl.

Het is ook gewoon geen figuur die inspireert. Niks charisma. Dat is toch ook wel van belang. Zeker met de huidige spelerscultuur.
Akkoord dat Hoefkens te snel hoofdtrainer is geworden.
Maar zooooo slecht heeft hij het nu ook niet gedaan. Zie maar zijn opvolger bij Club en we gaan nog moeten zien wat Leko er van bakt bij Standard met deze spelersgroep.

En die gaat in Italië voetballen?
Nja, geld he bij ons kreeg hij het vooral te verduren op de lange kant van het veld overkant van hoofdtribune.
Dat ging gewoon eerder om zijn voorkomen liep er gelijk altijd tegen zijn zin. Denk dat dat niks met zijn huidkleur te laken heeft maar hij nam het zo op. Is zelf tot een schermutseling aan zijn wagen gekomen.

Fofana naar Lyon voor 15 miljoen. Toch een serieuze aderlating voor Gent en komt ook vrij plots. Had er nog geen geruchten over gelezen.

Fofana naar Lyon voor 15 miljoen. Toch een serieuze aderlating voor Gent en komt ook vrij plots. Had er nog geen geruchten over gelezen.
Met deze transfer en zoveel spelers naar de africa/asian cup zit Gent toch met een probleem op korte termijn

Met deze transfer en zoveel spelers naar de africa/asian cup zit Gent toch met een probleem op korte termijn
Dit dus.
Zwakke zomer waarin er te weinig geïnvesteerd was in de toen al veel te smalle kern.
Januari wordt echt een ramp maand.

Nu Salah werd verkocht en toen werd Orban gehaald, dus wie weet…
Maar ik ben geen fan van de wintertransfers, van mij mogen ze dit afschaffen.
Het huiswerk moet eigenlijk al klaar zijn eind augustus.

Die Fofana was echt wel heel goed. Snap niet dat hij voor het sportieve plaatje kiest en al direct weg wou.
Lyon is toch geen stap hogerop vergeleken met een topploeg van België.
Dat is eerder een transfer vanuit naam of Gent heeft geld nodig,?

15 miljoen is toch geen verkeerde prijs, hopelijk nog een bonus bij doorverkoop.
Ja en neen.
18, belofte international en een ruwe diamant.
Enkel de statistieken moeten nog beter, dus als ik van hem was zou ik nog 6 maanden proberen bevestigen.

Positief is dat eindelijk een jeugdspeler van Gent mogelijks grof geld zal opbrengen.
De investeringen in de jeugd werpen dan toch hun vruchten af.

Maar als supporter zie ik hem toch liever nog minstens 6 maanden blijven.
We staan 3e, zitten nog in de beker en spelen nog Europees.
In januari kan alles zo goed als voorbij zijn.
Doodzonde.

Terug
Bovenaan