Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Grote teleurstelling Buchanan. Rechtsback is mss zijn positie niet, maar op de rechtsbuiten was die gewoon niet goed genoeg én mentaal is hij ook nogal onbetrouwbaar gebleken.

10 miljoen inclusief bonussen is gewoon goed gedaan, ik zie die daar echt geen potten breken. Tenzij die hier echt tegen zijn goesting rond liep en het er daarom niet uitkwam.

Edit, LB veranderd naar RB, geen idee waarom ik links typte.

Laatst bewerkt:
Heeft wel België helemaal tureluurs gespeeld op het WK. Speelt bij de Canadese nationale ploeg echt wel goed ook.

Dus het zit er wel ergens in, alleen kwam het er niet uit in Brugge. Time will tell.

hij kon veel meer opleveren maar het kwam er nooit uit, deels door mentaliteit en deels door die laatste pas/schot dat er niet uit kwam. Hij zou veel meer moeten kunnen, ook wel benieuwd of het er ooit uitkomt.

Nul eindproduct e, daarom is die ook van winger naar wingback gegaan e, maar daar kan die nog niet goed genoeg voor verdedigen. Zit wel iets in maar het zou er hier in België toch nooit zijn uitgekomen.

Ga hem niet echt missen er zit potentieel in maar in brugge zat die niet op zijn plek. Moet ook iets gebeurd zijn tss hem en supporters ivm racisme.

Echt? Nu ook al naar eigen spelers? :oink:
Het hele fijne weet ik er niet van, maar bij zijn slechte matchen speelt die langs de lange tribune en daar zit je er dicht op. En een speler hoort dat wel daar is dan een hand gemeen geweest aan zijn wagen met enkelingen. Meer weet ik daar niet van.
En supporters moeten niet uit de lucht vallen een gedeelte van ons publiek is rechts gezind.

Begin jaren 2000 deelden toen nog vlaams blok een vouw papier uit in blauw zwart met als op schrift vandaag spelen we een thuis match.

Niemand die dit nog weet ? Zal 1999- 2001 geweest zijn.

Heel frustrerend voor al de supporters die daar ook absoluut niets van moeten weten vooral. En vooral voor spelers met een andere huidskleur.

Steek +10 man samen in een ruimte en je hebt daar vaak een marginaal tussen steken. Dat krijg je er nooit uit, de stewards kunnen er wat aangeven maar er komen er gewoon anderen in de plaats.

Het hele fijne weet ik er niet van, maar bij zijn slechte matchen speelt die langs de lange tribune en daar zit je er dicht op. En een speler hoort dat wel daar is dan een hand gemeen geweest aan zijn wagen met enkelingen. Meer weet ik daar niet van.
En supporters moeten niet uit de lucht vallen een gedeelte van ons publiek is rechts gezind.

Begin jaren 2000 deelden toen nog vlaams blok een vouw papier uit in blauw zwart met als op schrift vandaag spelen we een thuis match.

Niemand die dit nog weet ? Zal 1999- 2001 geweest zijn.
Dat is ook maar weinig substantie om zo een claim te maken

Nog nooit naar een voetbalmatch live geweest?

In bijna elk stadion hoor je jammer genoeg racistische verwensingen naar eigen (donkere) spelers wanneer die in hun ogen niet goed genoeg presteren.
Al vaak naar Anderlecht gaan kijken, en eerlijkgezegd nog nooit gehoord neen. Toch geen racisme.

Je hebt nu eenmaal een trainer nodig, daar kan je niet buiten. Of je je club daarmee gaat redden of financieel gezond gaat maken, dat kan je altijd pas achteraf zeggen.

Terug
Bovenaan