Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Ik denk nu toch dat die in België zeker meekan op de CV en een zware upgrade gaat zijn van Mechele.
En in de matchen dat het nodig is kan je hem zelfs nog op de 6 zetten waar hij imo toch ook beter is dan ongeveer alles wat Club daar lopen heeft.

Maar hem genoeg matchritme geven lijkt me eigenlijk het moeilijkste. Je kan niet verwachten dat die er de eerste match al gaat staan en met zijn clubverleden in België vrees ik dat hij weinig krediet gaat krijgen in Brugge.
Hij is opgeleid bij Brugge toch? 😬

NVM, gewoon een west-vlaming 😬😬

Dendoncker zou écht een voltreffer zijn voor Brugge. Al weet ik niet zeker of dat financieel draaglijk is. Op basis van zijn kwaliteiten kan die echt nog wel ergens in de PL meedraaien en dat zal ie wel meenemen in zijn overweging. Al begreep ik dat zijn partner niet veel zin had om in Engeland te blijven hangen.

Batshuayi vind ik een stevig risico. Als de ploeg niet draait, dan gaat Batshuayi niet mee aan de kar trekken. Brugge heeft nood aan een type Sonck tot de verdediging op orde is en het mdidenveld dus terug kan ballen zonder zorgen.

Dendoncker zou écht een voltreffer zijn voor Brugge. Al weet ik niet zeker of dat financieel draaglijk is. Op basis van zijn kwaliteiten kan die echt nog wel ergens in de PL meedraaien en dat zal ie wel meenemen in zijn overweging. Al begreep ik dat zijn partner niet veel zin had om in Engeland te blijven hangen.

Batshuayi vind ik een stevig risico. Als de ploeg niet draait, dan gaat Batshuayi niet mee aan de kar trekken. Brugge heeft nood aan een type Sonck tot de verdediging op orde is en het mdidenveld dus terug kan ballen zonder zorgen.
Batshuayi heeft natuurlijk wel meer scorend vermogen dan heel die ploeg tezamen, en daar knelt het schoentje dit seizoen ook vaak bij Club. Maar wel een speler waar je niets mee bent als je de bal niet in de box krijgt.

Dendoncker zou een aanwinst zijn voor zowel verdediging als middenveld, is op zowel CV als VDM beter dan eender wie bij Club. Heeft weinig matchritme, maar dat lijkt me niet al te problematisch in zijn geval.

Batshuayi heeft natuurlijk wel meer scorend vermogen dan heel die ploeg tezamen, en daar knelt het schoentje dit seizoen ook vaak bij Club. Maar wel een speler waar je niets mee bent als je de bal niet in de box krijgt.

Dendoncker zou een aanwinst zijn voor zowel verdediging als middenveld, is op zowel CV als VDM beter dan eender wie bij Club. Heeft weinig matchritme, maar dat lijkt me niet al te problematisch in zijn geval.
koop ze maar alle 2 zou ik zeggen :biglaugh:

Batshuayi.. Zo'n speler wil je toch echt niet halen, moet er bij de RD al niet van weten.
Rendeert ook totaal niet bij een ploeg die het spel wil/moet maken.

Is ook samen met de dochter van Steegmans, dus wel nog duidelijke Anderlecht-link.
9 jaar bij Anderlecht gezeten, dus dan kan je wel zeggen dat het een Anderlecht product is.

OK talent, dat dankzij de kansen die hij kreeg serieuze stappen wist te zetten. 1 van de 3 grote redenen dat Anderlecht de laatste keer kampioen speelde.

Is Dendoncker dan even goed centraal achterin als op de zes? Indien ja, mag die van mij gerust komen. Ik heb te weinig info over zijn kwaliteiten als centrale verdediger namelijk.

Voor op het middenveld hoeft die van mij part echt niet te komen. Als er één positie is waar wij zeker geen behoefte hebben aan nieuwe spelers is het daar wel. Onyedika is fantastisch en behoort tot onze beste spelers en met Balanta heb je een meer dan degelijke back-up.

Club moet echt wel hoger kunnen mikken dan een bankzitter van Fenerbahce hoor.
Dat was ik nu ook aan het denken...
Het is niet dat de Turkse competitie zo hoog staat aangeschreven dat een bankzitter van de leider d'office een serieuze versterking is voor een ploeg die PO 1 (en meer) ambieert in België.

Met thiago en jutgla gaan we geen potten breken, en elke nieuwe cv is een upgrade tov mechele /spileers.
ok spileers is jong maar ik zie er geen groot talent in, en mechele zou gewoon een goede back up mogen zijn op de bank.

Terug
Bovenaan