Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mike Tresor naar Burnley
Het doet toch pijn om Mikey te laten gaan.
Ik krijg kippenvel van dat filmke.
Nice da zijn drie Titels .Die wou toch eerst prijzen halen bij Anderlecht? Die ben je de eerste 3 jaar niet kwijt
Straf dat we Boya kunnen verkopen voor 3 miljoen. Volgens mij betekent dat dat we toch stilaan iets van naam beginnen te krijgen als je je overschot nog kunt valoriseren.zijn we ook weer vanaf
Verstraete en Frey zal nog moeilijk worden, die laatste wil niet weg aan verminderde voorwaarden. In januari nog scenes maken omdat hij niet genoeg aan spelen komt. Naar Schalke gaan om dan te degraderen met 0 goals in 10 matchen terwijl zijn ploegmaats de dubbel vieren. En nu is speeltijd precies minder belangrijk want niks willen inleveren op zijn salaris om bij een andere club te tekenen. Zelden iemand zijn eigen carriere zo zien torpederen.
Via via al verhaal gehoord over Verstraete en als dat de mentaliteit is van die jongen, dan weet ik niet of je zo iemand in je team wil. Zijn uitleenbeurt aan KVM was ook geen onverdeeld succes.Straf dat we Boya kunnen verkopen voor 3 miljoen. Volgens mij betekent dat dat we toch stilaan iets van naam beginnen te krijgen als je je overschot nog kunt valoriseren.
In Frey ben ik zwaar teleurgesteld, die maakt de ene domme beslissing na de andere, terwijl hij mij als een verstandige mens overkwam.
Verstraete is ook een moeilijke situatie omdat hij veel te veel verdient. Ik ben zeker dat heel wat clubs hem kunnen gebruiken. Hij heeft blijkbaar nog wel een positieve ingesteldheid bij de beloften.
Dan moeten ze hem daar een topcontract voor 1B hebben gegeven? Ik hij dat het familiale ook meespeelt? Wel vreemd voor een speler die bij een gros 1e klassers gewoon basisspeler is
Ik weet dat we hier niet zo graag aan feiten doen maar hij maar 5 rode kaarten op 265 wedstrijden als verdedigende middenvelder gepakt. Maar soit, het heeft geen nut op dit forum om daar een normale discussie over te voeren.Goh, welke ploeg wilt iemand die garantie geeft op enkele rode kaarten op een seizoen?
Dan moeten ze hem daar een topcontract voor 1B hebben gegeven? Ik hij dat het familiale ook meespeelt? Wel vreemd voor een speler die bij een gros 1e klassers gewoon basisspeler is
Ja dat is wat ik bedoelde met het familialeWoont op fietsafstand van het stadion, zal ook wel meespelen.
Dit dus he. Vanaf seconde 1 bleek die een meerwaarde te hebben bij KVM. Wij kunnen die gewoon niet betalen dus moeten het met mindere goden als Konaté of een jeugdproduct als Mukau doen.Ik weet dat we hier niet zo graag aan feiten doen maar hij maar 5 rode kaarten op 265 wedstrijden als verdedigende middenvelder gepakt. Maar soit, het heeft geen nut op dit forum om daar een normale discussie over te voeren.
Kan je dit vertalen in het aantal kilometers ?Woont op fietsafstand van het stadion, zal ook wel meespelen.