Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

meestal ga je niet beginnen met maar de helft van het gewenste bedrag he
De kloof lijkt me wat te groot
Goh gewenste bedrag.. Dat kan je als tegenpartij niet altijd weten he.

Meestal : je brengt een bod uit, tegenpartij gaat niet akkoord en zegt wat ze willen. Aan u om dan mee te gaan in die richting

Op Antwerp gaan ze nu ook Cristal tappen. Ge weet allemaal, na vorig jaar heb ik het niet voor Antwerp om het zacht uit te drukken. Ik was dus ook eerst lastig om te zien dat het Limburgse bier nu ook in Antwerp te verkrijgen is. Langs de ene kant ben ik Cristal door de jaren heen wel beginnen te waarderen. Eerst was ik een Jupiler-man, maar niks beter dan Cristal in een tulpke. Stella drink ik ook nog wel graag. Zou Cristal de macht kunnen overnemen van Jupiler. We zullen het doorheen de jaren weten.

Wat is dat met die Unsure-reacties. Ik weet heus wel wat goed bier is. Ik heb verschillende bierwedstrijden gewonnen door bijvoorbeeld van de 8 geschonken pinten er de juiste uit te halen.

Cristal is in elk geval beter geworden met de jaren. De Extra is ook een goed biertje. Maes daarentegen. Blijft het pisbier van Limburg. Ahja en Martens ook natuurlijk :D

Wat is dat met die Unsure-reacties. Ik weet heus wel wat goed bier is. Ik heb verschillende bierwedstrijden gewonnen door bijvoorbeeld van de 8 geschonken pinten er de juiste uit te halen.
Het gaat niet over het bier, eerder over de 'rant' er rond

edit: en het topic waar je het plaatst ook natuurlijk

Laatst bewerkt:
Ik hoop toch nog steeds dat we op een dag zullen evolueren naar de Carapils Pro League. Vat onze competitie zowat samen qua niveau.

Cristal is in elk geval beter geworden met de jaren. De Extra is ook een goed biertje. Maes daarentegen. Blijft het pisbier van Limburg. Ahja en Martens ook natuurlijk :D
Andersom vooral. Het oude Cristal was lekker, de nieuwe toch wat minder. De extra is wel goed.

En Primus idd. Dat komt er in dezelfde vorm eruit, als het erin gaat.

Terug
Bovenaan