Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Moeten we daarvoor dan maanden horen van alle anderlechtboys hier dat Stassin een groot talent en dit seizoen wel eens tweede spits kon zijn?
Is ook gewoon nen topper in 1B (Topschutter) .
We zullen kijken of hij potten breekt in 1A bij Westerlo :)

Amai die reacties op Twitter over Sadiki zijn vertrek, jullie zijn echt alles aan het worden wat jullie vroeger verwerpelijk vonden aan de andere ploegen.
Echt degoutant.
Een deel supporters wil ook per se van Union DE grote rivaal maken, die we allemaal moeten haten.

Ook de boodschap van Sadiki op instagram was niet controversieel en gewoon respectvol. Die reacties daarop gewoon heel kinderachtig en marginaal. Gelukkig nog genoeg supporters die dat snappen. Maar de verboersing van het Anderlecht publiek nu toch al even bezig. Al waren die marginalen er uiteraard altijd al, en zitten die in ieder stadion.

Zo slecht zijn die indrukken toch niet. Boca juniors is ook een hele grote ploeg. Hoort bij de grootste van Zuid-Amerika. Wij zijn maar Anderlecht hè 😉

Iemand bij zo een ploeg waar iedereen daar lyrisch over is gaat niet de stap naar België maken. Die zie je meteen naar Engeland of Spanje verhuizen
Redelijk goeie kopper, maar niet de hoogste sprongkracht. Matige balbehandeling, zeker met zijn slechte voet. Wel redelijke traptechniek. 7 miljoen is in deze markt niet absurd, maar ook niet goedkoop. Zal vooral van het systeem (aanvoer van de achterlijn of afstandsschoten) blijken of hij gaat renderen. Zal wel meegenomen zijn bij Anderlecht zeker?

🙏

Gaan ze in Saudi Arabie alweer een speler wegnemen die nu niet meer voor Anderlecht of Everton kan uitkomen? :angry:

MIjn "haat" (wat een woord zeg, ik zou perfect een club-anderlecht naast een anderlechtsupporter kunnen volgen, maar goed) voor Anderlecht zorgt er wel voor dat ik niet tegen ga supporteren, maar wel ga gniffelen als ze het verbrodden én als ze dan verliezen, hopen dat het pandoeringen zijn :unsure:
En ik vind dat eigenlijk normaal.
Anti-supporteren doe ik niet, maar ik lig er zeker en vast niet van wakker als Anderlecht of Club Europees verliezen. Binnenin misschien zelfs een glimlach.
Het besef dat dit onze coëfficiënt niet goed doet en dat wij hierdoor een van de volgende seizoenen misschien geen ticket meer hebben of geen reekshoofd of wat dan ook, dat komt pas later :D

Hoe kan een CV uit de Championship nu te duur zijn? Al kost die eventueel even veel als Yaremchuk, een defensieleider die er gewooj staat is zijn geld gewoon waard.

Hoe kan een CV uit de Championship nu te duur zijn? Al kost die eventueel even veel als Yaremchuk, een defensieleider die er gewooj staat is zijn geld gewoon waard.
Heeft zijn contract verlengd tot 2027 en staat op transfermarkt met een waarde van 18 miljoen. Gaat dus niet gebeuren vrees ik.

Waren aan het kijken om die in te lijven als Rode Duivel, want het is een halve belg. Die presteerde ook goed vorig seizoen. Helaas is die opgeroepen voor Nederland om nu jarenlang achter Van Dijk/De Vrij/De Ligt te koekeloeren, als hij al wordt opgeroepen.

Waren aan het kijken om die in te lijven als Rode Duivel, want het is een halve belg. Die presteerde ook goed vorig seizoen. Helaas is die opgeroepen voor Nederland om nu jarenlang achter Van Dijk/De Vrij/De Ligt te koekeloeren, als hij al wordt opgeroepen.
Bij die mogelijke oproeping had ik wat Steed Malbranque vibes

Terug
Bovenaan