Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Wat voor aanvaller is die Vazquez, zijn stats zijn toch niet om achterover te vallen. Ik weet het niet vraag het gewoon maar.

Ja moet weg hè. Laatste jaar contract en wilt niet bijtekenen. Dan is het nu nog ontvangen of tis gratis volgend jaar
Naart schijnt heeft die ne moeilijke vader ( vechten in den tribune) , moet ook volgens hem in de A ploeg spelen ...
Dan weet je dat het moeilijk word
Bob Peeters

Wat voor aanvaller is die Vazquez, zijn stats zijn toch niet om achterover te vallen. Ik weet het niet vraag het gewoon maar.
Vrij goeie kopper , Bal bijhouden , ect
Dit zegt hij over zichzelf .
Ik ben een speler die graag loopt en druk zet, veel intensiteit in zijn spel legt en altijd alles geeft op het veld, maar ook oog heeft voor zijn ploegmaats.

Vrij goeie kopper , Bal bijhouden , ect
Dit zegt hij over zichzelf .
Ik ben een speler die graag loopt en druk zet, veel intensiteit in zijn spel legt en altijd alles geeft op het veld, maar ook oog heeft voor zijn ploegmaats.
ja kom, het kan waar zijn, maar qua clichés aanhalen kan dat wel tellen :lol:

Ik begrijp sowieso niet waarom mensen positief of negatief zijn over een speler die ze niet kennen. Je kunt toch op geen enkele manier inschatten hoe goed/slecht die speler is?

Zijn stats vallen wel mee. Boca juniors is een hele grote ploeg hè. Is afgeremd door een operatie aan de buikspieren. Dat heeft zijn opgang wat vertraagd en gelukkig maar of die zat nu niet in Brussel denk ik. Brugge wou die vorig jaar ook blijkbaar maar konden toen geen akkoord vinden voor de prijs. Geen idee of dat waar is

Ik begrijp sowieso niet waarom mensen positief of negatief zijn over een speler die ze niet kennen. Je kunt toch op geen enkele manier inschatten hoe goed/slecht die speler is?
Volledig mee eens. We zijn al dikwijls lyrisch geweest over een transfer die op niks uitdraaide en omgekeerd net hetzelfde. We zullen dus wel zien. De kunnen alleen blij zijn dat er schot in de zaak komt bij Anderlecht.

Een Boca fan op Reddit noemt het de beste deal sinds Magallan.

Dat is wel de meeste spectaculaire quote. Staan ook nog enkele andere indrukken bij.

Zo slecht zijn die indrukken toch niet. Boca juniors is ook een hele grote ploeg. Hoort bij de grootste van Zuid-Amerika. Wij zijn maar Anderlecht hè 😉

Iemand bij zo een ploeg waar iedereen daar lyrisch over is gaat niet de stap naar België maken. Die zie je meteen naar Engeland of Spanje verhuizen

Ik heb de laatste jaren al veel transfers naar Anderlecht gezien die vooraf met grote woorden werden onthaald. Eerst zien en dan geloven.

Terug
Bovenaan