Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Zou zelfs 8 miljoen zijn voor Hendry.

Hopelijk smijten ze nu zelf eens met geld voor een CV die zichzelf al bewezen heeft, met Spileers en Ordoñez hebben we nu 2 jonge snaken die elkaar eventueel kunnen afwisselen en Mechele als noodoplossing.

Ik snap het toch niet wat ze daar in die woestijnlanden aan het doen zijn. Denken ze nu echt dat iedereen plots op de saudische league gaat afstemmen om een match tussen Al-Sadd en Al-Nassr te bekijken? Geen enkele van die ploegen doet mee aan de CL. Dit zal hen helemaal niets opbrengen. Ik geef het een jaar of twee vooraleer ze daar tot het besef komen dat Saudische competitie nooit de premier league of de CL zal worden en al die uitgebluste sterren met hangende pootjes terug keren. Net zoals ook in China gebeurd is.

Ik snap het toch niet wat ze daar in die woestijnlanden aan het doen zijn. Denken ze nu echt dat iedereen plots op de saudische league gaat afstemmen om een match tussen Al-Sadd en Al-Nassr te bekijken? Geen enkele van die ploegen doet mee aan de CL. Dit zal hen helemaal niets opbrengen. Ik geef het een jaar of twee vooraleer ze daar tot het besef komen dat Saudische competitie nooit de premier league of de CL zal worden en al die uitgebluste sterren met hangende pootjes terug keren. Net zoals ook in China gebeurd is.
Ze hopen dat het hun een WK oplevert en door dat WK een betere reputatie naar de buitenwereld toe.

Betreffende China zat COVID er wel voor een groot stuk tussen natuurlijk. De Arabische landen hebben er alle belang bij om zichzelf salonfähig voor te stellen tegenover het Westen via witwasprojecten in Europa (Man City, Newcastle, PSG etc.) en in eigen land.

Als Lonwijk, Vazquez en Mendel alledrie eerstdaags tekenen is dit toch een serieuze (kwaliteits)injectie. Hopelijk blijken ze allemaal een meerwaarde.
Oprechte vraag waar komt al dat geld voor die transfers.
Oke 20 miljoen van verbruggen maar er moeten toch nog putten gedicht worden.

Sarmiento zou op leenbasis naar Beerschot komen, whaddafak :crazy:

Oprechte vraag waar komt al dat geld voor die transfers.
Oke 20 miljoen van verbruggen maar er moeten toch nog putten gedicht worden.
Goh ze hebben veel afgevloeid hè. Ook nog geld gehad van mykha, Van crombrugge ,
Wellenreuther, El Hadj en Ollson. Zware contracten van Nkaka, Trebel en refaelov zijn weg. Zeer goede Europese campagne. Verbruggen, Duranville en Gomez hebben goed opgebracht. In de winter was er enkel Dryer aangekocht zodat men meer in de zomer kon doen.

De putten zelf zijn gedicht door Coucke die al de schulden heeft omgezet naar kapitaal. Niet te vergeten.

Op het laatste interview met de CEO non sports is er gezegd dat Anderlecht gezond is en als ze dit jaar Europees voetbal zouden halen ze al zeker break even draaien. Op dat vlak gaat het de goede richting uit.

Als je het niet kan lezen achter de betaalmuur :

Bornauw is ervan overtuigd dat Anderlecht ondanks de moeilijke jaren ook financieel op de goede weg is. “Het laatste anderhalf jaar zijn we erin geslaagd om de loonmassa drastisch te verminderen, sowieso de grootste uitgavenpost van een voetbalclub. Als we er dit seizoen in slagen Europees voetbal af te dwingen, zullen we break-even draaien. Ook al blijven we, wat dat betreft, ook afhankelijk van onze transfers. Er zijn in het verleden belangrijke investeringen gedaan, dat klopt. Maar de perceptie dat Anderlecht een club is in geldnood is fout. Extrasportief is er stabiliteit en dat is goed voor de toekomst. De sportieve resultaten moeten volgen, maar ik ben ervan overtuigd dat dat ook zal lukken.”

Laatst bewerkt:
Ik ben eens benieuwd. Drie voltreffers met zo’n profiel lijkt me sterk, maar ik hoop het wel. Je wilt toch altijd dat een instituut als Anderlecht mee onze coëfficiënt kan verdedigen.

Sarmiento zou op leenbasis naar Beerschot komen, whaddafak :crazy:

Was al te mooi om waar te zijn, is naar WBA in de Championship.

Terug
Bovenaan