Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Jack Hendry van Club ook op weg naar de zandbak bij Al Ettifaq, waar Stevie G coach is en Henderson 800k/week bijeen harkt.

Jammer, lag goed in de groep maar was nu ook geen onmisbare pion dat je daar meer dan 7 miljoen voor moet betalen.

Jack Hendry van Club ook op weg naar de zandbak bij Al Ettifaq, waar Stevie G coach is en Henderson 800k/week bijeen harkt.

WHAT IS HAPPENING HERE. Waarom kopen die zandbakploegen de JPL leeg? Ook Laifis van Standard staat op het punt naar ginds te trekken. Ah nee, hij gaat naar de VAE.

Stengs zou nu naar Feyenoord gaan ipv Antwerp.
Op het eerste zicht een aderlating. Maar ik denk dat wel al hebben gezien dat die zijn plafond JPL is. Om dan +6m te betalen is het niet waard.

Kan me vergissen en dat hij nog verder uitgroeit in zijn meer centrale rol. Maar het échte vuur leek er ook al uit na zijn AZ periode. Ik vrees ook dat die verder zou uitdoven bij een ploeg als Feyenoord. Ik zie in hem niet een Tadic/Ziyech die elke pot geniale dingen kan laten zien én met regelmaat van de klok resultaten oplevert. Stond nooit met kop en schouders boven iedereen te heersen.

Op het eerste zicht een aderlating. Maar ik denk dat wel al hebben gezien dat die zijn plafond JPL is. Om dan +6m te betalen is het niet waard.

Kan me vergissen en dat hij nog verder uitgroeit in zijn meer centrale rol. Maar het échte vuur leek er ook al uit na zijn AZ periode. Ik vrees ook dat die verder zou uitdoven bij een ploeg als Feyenoord. Ik zie in hem niet een Tadic/Ziyech die elke pot geniale dingen kan laten zien én met regelmaat van de klok resultaten oplevert. Stond nooit met kop en schouders boven iedereen te heersen.

Tgoh, aderlating. Weet niet. Heb het altijd een wispelturige speler gevonden die ook moeilijk kan presteren onder druk.
Idd nogal uitgeblust als je vergelijkt met z'n tijd bij AZ.

Lonwijk van Dynamo Kiev naar Anderlecht. Anderlecht gaat er ineens wel voor. Als alles meezit worden er deze week dus verschillende nieuwe namen toegevoegd

Mendel zijn medische testen staan ook gepland. Ineens 3 versterkingen als alles goed verloopt

Laatst bewerkt:
Hij is bezig. Of hij goed bezig is zullen we binnen een maand of 6 wel zien zeker?
Tuurlijk, weet ik wel. Maar er komt nu toch echt schot in de zaak. Hij wacht niet tot de laatste dag van augustus. Of het goed is zullen we zien aan de resultaten. Maar het voordeel van de twijfel heeft hij. Die Vázquez 40 dagen lang onderhandeld. Het wil zeggen dat hij niet zomaar opgeeft.

Bij Barcelona zagen ze die Mendel toch graag naar daar gaan voor de toekomst. Ben benieuwd of het lukt om die te halen.

Ik geef het u op een briefje: Bonsu Baah wordt de revelatie.
Dat ging Tresor het eerste seizoen ook worden. We zijn nog geen seconde ver. Hier kan je allemaal nog niks van zeggen. Zelfs spelers met enorm veel talent falen soms. We zullen het allemaal wel zien.

Als Lonwijk, Vazquez en Mendel alledrie eerstdaags tekenen is dit toch een serieuze (kwaliteits)injectie. Hopelijk blijken ze allemaal een meerwaarde.

Zou zelfs 8 miljoen zijn voor Hendry.

Hopelijk smijten ze nu zelf eens met geld voor een CV die zichzelf al bewezen heeft, met Spileers en Ordoñez hebben we nu 2 jonge snaken die elkaar eventueel kunnen afwisselen en Mechele als noodoplossing.

Zou zelfs 8 miljoen zijn voor Hendry.

Hopelijk smijten ze nu zelf eens met geld voor een CV die zichzelf al bewezen heeft, met Spileers en Ordoñez hebben we nu 2 jonge snaken die elkaar eventueel kunnen afwisselen en Mechele als noodoplossing.
Zou het slimste zijn idd.
Een ervaren CV die een echte leider kan worden achteraan is precies wat nodig is om die jonge gasten te laten bijleren en ze al snel te laten renderen ook.

Terug
Bovenaan