Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Ik had ook liever wat meer gezien dan 11-15M voor Lang maar:
- als hij meer waard was dan hadden er ondertussen al ploegen meer geboden.
- als hij nu zijn transfer niet krijgt, weet niet of hij nog gemotiveerd zal zijn.
- hij gaat zijn contract niet meer verlengen, dus doe je aan kapitaalvernietiging als je hem nu niet verpatst.
- extra kapitaalvernietiging als daardoor Skoras, Nusa, Talbi (geblesseerd) minder/geen kansen krijgen.
- gaat Club terug in een 5-3-2 spelen dan past Lang daar niet in.
- Club mag niet de reputatie krijgen een ploeg te zijn die niet graag verkoopt en spelers tegen hun wil houdt. Probeer dan nog maar eens toptalenten te overtuigen om Club als springplank te zien.

Dus incasseren, hem het beste wensen en naar de toekomst kijken.

Tbh heeft Lang er nooit iets van gemaakt dat hij niet weg geraakte vorig jaar. Echt élke match alles gegeven.

Anyway, Badji ook naar Charleroi.
Ik hoop echt dat Mechele nog weggeraakt. Wou Lens die niet? :(

Ik hoop echt dat Mechele nog weggeraakt. Wou Lens die niet? :(

Met Sylla die in de belangstelling staat van RB Leipzig en Boyata en Hendry die niet in de bovenste schuif liggen... Dan blijven enkel Spileers en Odoi over... Mechele is geen wereldspeler, maar wel betrouwbaar. Laat hem maar blijven, tenzij er nog enkele nieuwe CBs bijkomen.

Met Sylla die in de belangstelling staat van RB Leipzig en Boyata en Hendry die niet in de bovenste schuif liggen... Dan blijven enkel Spileers en Odoi over... Mechele is geen wereldspeler, maar wel betrouwbaar. Laat hem maar blijven, tenzij er nog enkele nieuwe CBs bijkomen.
Verdediging trok echt op niks vorig jaar, snap niet dat ze daar niet stevig in investeren?

Bij een ploeg die vierkant draait en weinig kwaliteiten heeft kan je ook uitblinken als je er met kop en schouders bovenuit steekt natuurlijk, dat is toch een al te gemakkelijk excuus. Orban kwam ook niet in het meest swingende Genk terecht, Slimani idem. Van iemand met de vermeende kwaliteiten van Noa Lang mag je toch meer verwachten, zeker als AC Milan uw ambities zijn.

En de vraagprijs van Club =/= de waarde van Noa Lang. Als er toen effectief iemand 20 miljoen had geboden, speelde die niet meer bij Club.

Dan was dat constante niveau te weinig he. Ik ga hier niet zeggen alle wedstrijden van Club gezien te hebben, maar wat ik er van zag was toch echt niet constant genoeg. Of niet goed genoeg.
Wel duidelijk dat ge de Belgische competitie niet volgt als ge Genk en Gent niet uit elkaar kunt houden :unsure:

Mechele en betrouwbaar in 1 zin. ¿Qué?

Screenshot_2023-07-07-19-21-44-77_be80aec1db9a2b53c9d399db0c602181.jpg

Hoppakee, nog eentje erbij.
Fergal probeert er wel iets van te maken, dat is het minst wat je kan zeggen.

In officieel Patris

hopelijk niet.
Dikke fan van Eden , altijd geweest .
Indien die zen gewicht wa int oog houdt en pijnloos kan spelen , speelt die de JPL wel nog altijd kapot , al ist maar assists geven :)
Alleen jammer dat dit nu zen 2 grootste problemen zijn .
Van mij mag die komen .

Indien die zen gewicht wa int oog houdt en pijnloos kan spelen , speelt die de JPL wel nog altijd kapot , al ist maar assists geven :)
Van mij mag die komen .
Eden past toch op geen enkele manier in het spel van Riemer?
4-3-3 op de flank? Of op de 10?

Van mij mag die komen .
Bij Riemer is het hoog druk zetten en lopen en lopeN. Dat kan die toch niet

Terug
Bovenaan