Hans Moleman
Well-known member
Kjell Doms meldt dat toch.Is dat rond ?
8 miljoen ongeveer voor het duo Patris - Dreyer lijkt mij toch wat overpayed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kjell Doms meldt dat toch.Is dat rond ?
Ik mag hopen dat dit ipv Murillo is.Sardella vertrekt dus?
Als Murillio in form is is het één van de beste rechtsbacks in België. Zeker fysiek en in aanvallend opzicht.Zoveel beter dan Murillo of zelfs Sardella is die toch niet, ofwel?

Hoe zeer kan je de ene overschatten, en de andere onderschatten …Als Murillio in form is is het één van de beste rechtsbacks in België. Zeker fysiek en in aanvallend opzicht.
Sardella, dat is janken met de pet op
Mja de ene is n buitenlander en de andere een purple talent hè![]()
Mja er zal dan veel interesse geweest zijn van de topploegen. Allemaal door zijn attitude.PSV en Brugge zouden een overeenkomst hebben over Lang. Aan de ene kant blij dat hij niet naar ons komt, maar aan de andere kant liever niet bij een concurrent, want het blijft een goede voetballer.

Het is zeker geen Lamkel Zé, maar eerlijk is eerlijk, met zijn kwaliteiten en met een goede kop erop zag zijn carrière toch anders uit dan Ajax-Brugge-PSV he?Wel zonde, PSV is niet echt een stap hogerop
Ga hem wel missen bij ons. Is toch wel een speler waarvoor je voetbal kijkt.
Dat van die attitude vind ik maar quatsch. Het is een karakter maar die geeft zich elke match 200%. Velen hier doen alsof het Lamkel Zé is
Een paar domme uitspraken, maar zijn mentaliteit is eigenlijk echt wel top op het veld. Ik denk dat hij vooral is gekloot door het seizoen van Brugge als team. Kon nooit op dreef komen en moest het doen net op basis van attitude/mentaliteit dit seizoen.Het is zeker geen Lamkel Zé, maar eerlijk is eerlijk, met zijn kwaliteiten en met een goede kop erop zag zijn carrière toch anders uit dan Ajax-Brugge-PSV he?
Zijn je m’en foutisme maakt hem ook wel tot de onvoorspelbare voetballer die hij is. Ajax - Brugge snapte ik wel aangezien hij wou spelen en het niet boterde met Ten Hag.Het is zeker geen Lamkel Zé, maar eerlijk is eerlijk, met zijn kwaliteiten en met een goede kop erop zag zijn carrière toch anders uit dan Ajax-Brugge-PSV he?
De uiteindelijke transferprijs zal, inclusief haalbare bonussen, op 15 miljoen euro liggen.11 miljoen. ok.
minstens 11 miljoen dus er zullen wel nog bonussen/doorverkoop % bijzijnZijn je m’en foutisme maakt hem ook wel tot de onvoorspelbare voetballer die hij is. Ajax - Brugge snapte ik wel aangezien hij wou spelen en het niet boterde met Ten Hag.
PSV snap ik dan weer niet goed want dat is echt geen stap hogerop. Als het echt maar 11 miljoen is doet PSV wel een koopje…