Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Mata weg is goed voor de ploeg, RB had wat vernieuwing nodig en kunnen daar wat jeugd plaatsen en eventueel Meunier, die ik gewoon graag zie terugkomen omdat hij het is. Voor Sylla blijkbaar ook interesse van Leipzig, Club vraagt 20 miljoen, potentieel meer waard maar dan moet zijn koppeke er meer bij zitten dan de laatste maanden. Zou dus geen slechte deal zijn om te verkopen.

Thomas van der Keybus ook definitief naar Westerlo, goeie speler voor hen

Mata weg is goed voor de ploeg, RB had wat vernieuwing nodig en kunnen daar wat jeugd plaatsen en eventueel Meunier, die ik gewoon graag zie terugkomen omdat hij het is. Voor Sylla blijkbaar ook interesse van Leipzig, Club vraagt 20 miljoen, potentieel meer waard maar dan moet zijn koppeke er meer bij zitten dan de laatste maanden. Zou dus geen slechte deal zijn om te verkopen.

Thomas van der Keybus ook definitief naar Westerlo, goeie speler voor hen
Meunier weet ik toch zo niet. Ik vind die de laatste seizoenen echt enorm zwak. Logisch dat hij weinig speelt. De laatste matchen bij de rode duivels ergerde ik mij daar ook de hele match aan. Die is precies al zijn snelheid kwijt. Traag, log. Volgens mij een dure vogel waar je nog weinig mee bent.

Meunier weet ik toch zo niet. Ik vind die de laatste seizoenen echt enorm zwak. Logisch dat hij weinig speelt. De laatste matchen bij de rode duivels ergerde ik mij daar ook de hele match aan. Die is precies al zijn snelheid kwijt. Traag, log. Volgens mij een dure vogel waar je nog weinig mee bent.
Het hart wil wat het hart wil!

Ik heb ook mijn twijfels, hij zal zijn meerwaarde hebben sowieso, maar ook veel fouten maken vermoed ik.

Meunier als back-up zou ik wel nemen, als het idd aan een soldenprijs is. Kan afwisselen met Sabbe, die ik ondanks zijn jonge leeftijd toch volop kansen zou geven. Zolang ook Buchanan er is heb je die ook nog als back-up, hoewel ik die liever zie gaan.

Meunier als back-up zou ik wel nemen, als het idd aan een soldenprijs is. Kan afwisselen met Sabbe, die ik ondanks zijn jonge leeftijd toch volop kansen zou geven. Zolang ook Buchanan er is heb je die ook nog als back-up, hoewel ik die liever zie gaan.
Over die zijn transfer hoor je precies ook niets meer

Heel sterk mijn twijfels bij meunier ik hou natuurlijk van hem als speler, maar zelf bij dortmund b kon hij hem niet meer in de ploeg spelen en hoe fit is hij ?
Spelers terug halen is meestal niet zo een groot succes

Heel sterk mijn twijfels bij meunier ik hou natuurlijk van hem als speler, maar zelf bij dortmund b kon hij hem niet meer in de ploeg spelen en hoe fit is hij ?
Spelers terug halen is meestal niet zo een groot succes
Dat is de laatste jaren toch nog meegevallen? Alderweireld, Vertonghen, Chadli bij Westerlo, Kompany sportief gezien ook wel zijn waarde nog gehad. In het geval van Brugge zijn de successen wel minder met Boyata en Odoi, maar die komen qua kwaliteiten natuurlijk niet in de buurt.

Al stel ik me wel vragen bij de fitheid van Meunier, maar als die financieel stevig wil inleveren is dat toch het risico waard denk ik.

Dat is de laatste jaren toch nog meegevallen? Alderweireld, Vertonghen, Chadli bij Westerlo, Kompany sportief gezien ook wel zijn waarde nog gehad. In het geval van Brugge zijn de successen wel minder met Boyata en Odoi, maar die komen qua kwaliteiten natuurlijk niet in de buurt.

Al stel ik me wel vragen bij de fitheid van Meunier, maar als die financieel stevig wil inleveren is dat toch het risico waard denk ik.
Ik denk nu spontaan aan wesley, dirar en Joske bij ons in een niet al te ver verleden

Serieus ? Enkel Alderweireld en in véél mindere mate Verthongen kun je een succes noemen.
Kompany had dat ook ook gekund maar te veel blessures.
De rest; Radja, Mirallas, Chadli, Boyota....toch allemaal de verwachtingen niet kunnen inlossen ?

Serieus ? Enkel Alderweireld en in véél mindere mate Verthongen kun je een succes noemen.
De rest; Radja, Mirallas, Chadli, Boyota....toch allemaal de verwachtingen niet kunnen inlossen ?
Dat laatste zal dan toch vooral aan uw verwachtingen gelegen hebben. Chadli toch geen slecht seizoen gespeeld, gezien zijn leeftijd en blessurehistoriek? Vertonghen na het WK bij de beste spelers van Anderlecht en sterk seizoen gespeeld. Kompany zoals ik aanhaal te veel blessures, maar haalde wel hoog niveau als hij speelde.

Radja verwachtingen niet kunnen inlossen akkoord. Bij Mirallas en zeker Boyata, Odoi,... had ik al weinig verwachtingen om te beginnen. Matige spelers die een mooie carriere uitgebouwd hebben blijven wel matige spelers.

Probleem is vaak dat onze jupiler league natuurlijk wel een niveau of 2 lager is, maar fysiek wel nog altijd zeer intens is.

Geen evidente competitie om op oude leeftijd in terecht te komen, of om na blessureleed terug op gang te komen.

Toch ergens jammer van Mata, verdient imo toch meer respect dan sommigen hier hem geven. Zijn niveau was inderdaad pak minder maar denk dat hij ook veel gespeeld heeft terwijl hij niet 100% fit was. Odoi op die plek word ik ook niet super gelukkig van, al geeft die zich wel altijd. Ergens heb ik het wel voor Hendry maar maakt ook wel wat beslissende fouten. Meunier idk, hebben we weinig aan als hij niet veel matchen aankan, want zal weer drukke kalender worden (of toch het begin).
Maak me toch wat zorgen over onze verdediging, ook nog steeds met een zekere BM als basisspeler ... De uitgaande transfers van Nsoki en Odilon waren mooi bedrag maar dat gat is imo toch nog niet opgevuld.

Allez de eerste geruchten over inkomende transfers zijn er bij ons. Wasinski zou mogelijk weer gehuurd worden van Charleroi. Deed dat vorig seizoen in de terugronde niet slecht

.
Speelde wel nog 18 matchen, en was daar, zeker toen Vercauteren coach was, bij momenten indrukwekkend.

En in zijn geheel, samen met de jaren erna als trainer, gewoon een succes, ondanks de staat waarin de club zich bevond.

Terug
Bovenaan