Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Waregem heeft zonet Tom Caluwé binnengehaald. We hebben weliswaar eens een sportief directeur, EINDELIJK. Hoe kan je nu jaren maar dan ook jarenlang zonder zo iemand als voetbalclub werken. Lijkt mij daarnaast ook een meer dan oké profiel te zijn voor een club als Waregem.

Ik heb in het verleden nog zaken over hem gelezen maar kan mij deze niet zo goed meer herinneren. Voor de KV Mechelen fans hier, wat is jullie objectieve kijk op zijn verwezenlijkingen? Als ik wat reacties opzoek over zijn vertrek bij KV merk ik wel dat er redelijk positief over hem gesproken werd.
Heeft toch met heel weinig/geen middelen een aantal jaren een degelijke kern samengesteld die makkelijk in 1e klasse bleef. (natuurlijk wel met Vrancken als coach...)
Lijkt me sowieso wel het juiste profiel voor Zulte

Waregem heeft zonet Tom Caluwé binnengehaald. We hebben weliswaar eens een sportief directeur, EINDELIJK. Hoe kan je nu jaren maar dan ook jarenlang zonder zo iemand als voetbalclub werken. Lijkt mij daarnaast ook een meer dan oké profiel te zijn voor een club als Waregem.

Ik heb in het verleden nog zaken over hem gelezen maar kan mij deze niet zo goed meer herinneren. Voor de KV Mechelen fans hier, wat is jullie objectieve kijk op zijn verwezenlijkingen? Als ik wat reacties opzoek over zijn vertrek bij KV merk ik wel dat er redelijk positief over hem gesproken werd.
Het feit dat ik hem liever terug zag bij ons en hem toentertijd ook niet graag zag vertrekken, zegt veel. Mooie aanwinst voor jullie, gaan jullie nog veel plezier aan beleven.

Jullie zijn echt goed bezig. Die mocht meteen naar KVK komen van mij

Keepers zijn plots zo duur? 14 miljoen pond voor een onbewezen keeper. 20 miljoen voor een JPL keeper?
Ken de speler niet, maar ik ga er van uit dat het hier ook om een doelman met goede voetjes gaat.

Heel cruciaal in ploegen die vanuit de opbouw willen spelen. En dus ook heel waardevol.

Grote strik rond Quality Mata en Meunier niet halen.
Ja Mata ga ik ook niet missen. In zijn prime de beste rechtsback van België geweest maar de laatste twee seizoenen heel nonchalant imo.

Meunier zou wel een coole transfer zijn maar dure vogel, blessuregevoelig en welk niveau haalt hij nog

Terug
Bovenaan