Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Er is kapitaalsverhoging van 8.5 miljoen dacht ik, lonen van trebel, rafa vallen weg.
Er was ook gezegd dat men deze winter zich heeft ingehouden, om deze zomer te versterken.

Hopelijk nu snel contractverlengingen voor Stroeykens en Butera. En geen Brecht Dejaegere.

Hopelijk Debast houden, want daar zal ook wel interesse voor zijn. En speelt die een goed beloften EK zal die interesse er niet op minderen.

Die inkomsten, allemaal goed en wel, je kan daar iets mee doen qua spelers, maar er moeten toch ook (enorme) putten gevuld worden of niet?
Alles moet worden afgetoetst met de aandeelhouders. Ze zullen wel weten wat ze kunnen doen. Gekke dingen gaan ze niet meer doen. Ook Dauda, Ollson en wellenreuther zouden nog geld opleveren.

Er was ook gezegd dat men deze winter zich heeft ingehouden, om deze zomer te versterken.

Hopelijk nu snel contractverlengingen voor Stroeykens en Butera. En geen Brecht Dejaegere.

Hopelijk Debast houden, want daar zal ook wel interesse voor zijn. En speelt die een goed beloften EK zal die interesse er niet op minderen.
Verbruggen die vertrekt is sowieso al een aderlating dus best om die centrale as voor het overige te behouden / versterken. Zelfs een inspanning voor Debast te houden geeft mi ook een sterk signaal naar de jeugd.

Zie je die echt nog doorbreken bij Anderlecht? Vind dat nu persoonlijk een speler die echt nooit iets laat zien.
Ik geloof daar echt heel erg in.

En ik snap volledig wat je bedoelt.
Maar vergeet niet, nog steeds maar 18 jaar. Heeft vooral een paar zeer belangrijke eigenschappen, zoals zijn passing, waarom ik die er echt wel zie komen.

Het is allemaal gewoon nog net niet. Zie er ook meer een 10 in dan een spits of vleugelspeler. En dat zijn de plekken waar hij het meest werd uitgespeeld. Zie hem vooral ergens tussen de 9 en de 10.

Of het bij Anderlecht zal zij dat hij doorbreekt zal van de komende maanden afhangen denk ik.

Maar vergeet niet, nog steeds maar 18 jaar. Heeft vooral een paar zeer belangrijke eigenschappen, zoals zijn passing, waarom ik die er echt wel zie komen.

Het is allemaal gewoon nog net niet. Zie er ook meer een 10 in dan een spits of vleugelspeler. En dat zijn de plekken waar hij het meest werd uitgespeeld. Zie hem vooral ergens tussen de 9 en de 10.

Of het bij Anderlecht zal zij dat hij doorbreekt zal van de komende maanden afhangen denk ik.
Misschien dat de blessure van Verschaeren en het vertrek van Refaelov net een momentum kan zijn, cru gesteld.

Denk dat hij mogelijk gebaat zou zijn bij een parkoer A la Trossard, die uiteindelijk ook pas op zijn 22e? "klaar" was bij Genk.

Stroeykens heeft op mij nog geen onuitwisbare indruk nagelaten maar als jonge speler is het ook niet makkelijk om je stempel te drukken bij een ploeg die vierkant draait. En inderdaad, Stroeykens is nog maar 18 en heeft tijd zat om door te breken.

Bij Burnley kan je wel eens een erg moeilijk seizoen meemaken. Maar tegelijk… Als Weghorst een kans krijgt daar en Tresor levert de passes… Dat kan wel eens een succes worden.

Forest heeft vorig seizoen voor drie elftallen ingekocht, met soms opmerkelijke transfers (Navas, Aurier, Dennis, Gibbs-white voor veel geld) maar zijn er in gebleven mede door een ijzersterke thuisreputatie.
Fulham heeft zich gericht versterkt met quasi dezelfde as (Mitrogol, Andreas, Ream en Leno).
Bournemouth heeft zich ook kranig verweerd ook mede door goede thuisresultaten.

Waarom kan Burnley zoiets niet? Slim aankopen en durven voetballen. Het bestuur lijkt mij nu ook niet de mensen die snel paniekvoetbal gaan spelen bij de eerste tegenvallende resultaten

Daarom dat ik zei dat het kan. Dus als je daar de eerste transfer binnen bent is het angstvallig kijken. :unsure:

Terug
Bovenaan