Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Zou jij er blij mee zijn jij volgt ajax ook en daar waren ook sommigen blij dat ze er vanaf waren ( weinig werklust ) van NIce etc heb ik geen idee.
Bwah , Ik vind dat altijd een beetje kort door den bocht zo'n opvatting , kan totaal mislukken of totaal losbarsten , een zekerheid is het nooit .
Hadden jullie gedacht dat Yaremchouck er niks van ging bakken ?

Ik geef liever 4,5 aan Dolberg dan 17 aan Yaremchuk.
Dat blijft echt een onvoorstelbaar bedrag hé, ik snap echt niet dat ze dat ooit voor Yaremchuk hebben neergelegd. Zelfs al had die het seizoen als topschutter afgesloten was dat nog altijd veel te veel.

Dat blijft echt een onvoorstelbaar bedrag hé, ik snap echt niet dat ze dat ooit voor Yaremchuk hebben neergelegd. Zelfs al had die het seizoen als topschutter afgesloten was dat nog altijd veel te veel.
Je zou bijna zeggen dat die transfer in een zatte bui is beslist.
En inderdaad zelfs al knalde hij er 30 in, ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat men bij Club gewoon een statement wou maken aan de andere clubs van ‘kijk eens welke zak geld wij op tafel kunnen leggen’. Ze hebben wel een zeer knappe CL campagne achter de rug, ‘ondanks’ Yaremchuk en niet ‘dankzij’.

Bwah , Ik vind dat altijd een beetje kort door den bocht zo'n opvatting , kan totaal mislukken of totaal losbarsten , een zekerheid is het nooit .
Hadden jullie gedacht dat Yaremchouck er niks van ging bakken ?
Ik zag Yaremchuk iig vanaf het begin als fail.

Dolberg kan mogelijks redelijk uitdraaien. 4.5m valt mee, loon heeft ie ook ingeleverd. Alleen… Anderlecht is een moeilijk nest momenteel.

Je zou bijna zeggen dat die transfer in een zatte bui is beslist.
En inderdaad zelfs al knalde hij er 30 in, ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat men bij Club gewoon een statement wou maken aan de andere clubs van ‘kijk eens welke zak geld wij op tafel kunnen leggen’. Ze hebben wel een zeer knappe CL campagne achter de rug, ‘ondanks’ Yaremchuk en niet ‘dankzij’.
Vincent toch ...

Naast Dolberg zou ook Hezze van Huracan heel concreet zijn. 21-jarige Argentijnse middenvelder.

Hierna zou het budget op zijn tot Verbrugghe verkocht wordt.

Karel Geraerts plan B voor OGC Nice. Ik hoop dat hij snel bijtekent maar vooralsnog totaal onduidelijk.

gelukkig heeft Standard niet het budget van Club, ik zou het extreem grappig vinden moesten die met Hoefkens hoger eindigen.
veel te rap buiten gegooid bij Brugge.

gelukkig heeft Standard niet het budget van Club, ik zou het extreem grappig vinden moesten die met Hoefkens hoger eindigen.
veel te rap buiten gegooid bij Brugge.
Mwoah het was wel duidelijk dat hij Club niets bijbracht. Bij het ontslag twijfelde ik nog of dat nuttig was als er geen klepper klaarstond, maar De Mil deed het alvast niet slechter.

Was vooral totaal niet klaar voor de job. Heel domme aanstelling van Club.

Drie goeie matchen op een heel seizoen, ook al waren ze in de CL, maken je nog niet klaar voor de job. Was gewoon geen doordachte beslissing van Club om hem trainer te maken, maar er zijn vorig seizoen wel meer rare kronkels geweest in het bestuur.

Terug
Bovenaan