Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt, maar denk niet dat die zou gekomen zijn zonder dat "project".
Ik ben benieuwd wie er effectief nog gaat tekenen deze winter. Ze hebben geluk dat er maar liefst 4 ploegen complete poep zijn in de PL, want anders was er al een kloof van 6-9 punten. Nu kunnen ze met 3-4 transfers misschien al wel veel zekerheid inbouwen en zo andere spelers warm maken voor de zomer.

Wie zijn de verdere kanshebbers momenteel? In de kranten verschenen Digne, Dele Alli en Tarkowski als doelwitten. Of daar veel waarde aan kan gehecht worden is iets anders. Spelers als Origi en Lingard zouden misschien ook interessant kunnen zijn. En bij Barcelona zitten ze waarschijnlijk ook naast de telefoon te wachten voor een bod op Umtiti.

Ik ben benieuwd wie er effectief nog gaat tekenen deze winter. Ze hebben geluk dat er maar liefst 4 ploegen complete poep zijn in de PL, want anders was er al een kloof van 6-9 punten. Nu kunnen ze met 3-4 transfers misschien al wel veel zekerheid inbouwen en zo andere spelers warm maken voor de zomer.

Wie zijn de verdere kanshebbers momenteel? In de kranten verschenen Digne, Dele Alli en Tarkowski als doelwitten. Of daar veel waarde aan kan gehecht worden is iets anders. Spelers als Origi en Lingard zouden misschien ook interessant kunnen zijn. En bij Barcelona zitten ze waarschijnlijk ook naast de telefoon te wachten voor een bod op Umtiti.
Het zal zoiets zijn qua namen op het moment.

Als ze degraderen gaan ze wel een probleem hebben vrees ik. Weinig interesse van spelers om dan naar daar te gaan, maar je moet natuurlijk een ploeg hebben om terug te promoveren.

Coutinho naar Aston Villa trouwens.

Het zal zoiets zijn qua namen op het moment.

Als ze degraderen gaan ze wel een probleem hebben vrees ik. Weinig interesse van spelers om dan naar daar te gaan, maar je moet natuurlijk een ploeg hebben om terug te promoveren.

Coutinho naar Aston Villa trouwens.
Benieuwd wat er nog gaat komen van Coutinho.

Bij het huidige Real zou ik hem nochtans zonder pardon op rechts zwieren, want dat is absoluut ons zwak punt. Echter met een Mbappe die 90% zeker komt in de zomer zie ik die transfer ook liever niet gebeuren voor die jongen zijn ontwikkeling.

Neres van Ajax naar Shakhtar Donetsk. Als ik het goed heb voor 12 miljoen wat kan oplopen tot 17 miljoen. Jammer dat hij zich niet meer heeft kunnen doorzetten na een sterk begin. Ik hoop dat hij het gaat maken in Oekraïne.

Neres van Ajax naar Shakhtar Donetsk. Als ik het goed heb voor 12 miljoen wat kan oplopen tot 17 miljoen. Jammer dat hij zich niet meer heeft kunnen doorzetten na een sterk begin. Ik hoop dat hij het gaat maken in Oekraïne.
Was die niet op een bepaald moment 40 miljoen waard?

Er waren geruchten dat een Chinese ploeg rond de 40 miljoen had geboden in de winterstop een jaar of 2 geleden. Volgens mij is dit wel nooit bevestigd geweest. Maar denk dat Overmars wel meer had verwacht van hem en zijn toekomstige opbrengst toen hij gehaald werd.

45 miljoen door een Chinees club, maar dat was wel in januari, het jaar van de zotte champions league campagne. Waar hij een zeer grote bijdrage in had. Dus ik denk niet dat men echt heel veel spijt heeft dat men dat niet heeft gedaan.

Zou nu over 15 miljoen gaan met nog wat bonussen volgens de Ajax watchers. Mooi bedrag voor iemand die de laatste 2 seizoenen niets meer liet zien, en het na 5 jaar Amsterdam wel had gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan