Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kounde gaat zeker niet door deze zomer, wat jammer is. Weg voor Real ligt nu helemaal open

Volgens spaanse pers is Griezmann bevestigd voor 50 miljoen naar Atletico. 3j geleden voor 100 miljoen gekocht :ROFLMAO:
edit: 120 miljoen, geen 100

Vooraan bij FC Barça:
Memphis, Braithwaite, Fati (blessé) & Aguero (blessé)

Wat een verval.

Daarnaast, die 50 miljoen wordt in 2 schijven betaald. Eén schijf volgend jaar en de ander binnen 2j. Hebben niet eens geld om iemand te kopen.

Gaat ne nipte worden om papierwerk van die Saul nog in orde te krijgen blijkbaar. Hebben we die nodig trouwens?

Dat gedoe met Mbappé daar zit toch een reukje aan. Ik geloof er geen zak van dat PSG hier 200 miljoen laat passeren om die volgende zomer gratis te laten gaan. Die gaan er vanuit dat die gaat verlengen imo.

Volgens spaanse pers is Griezmann bevestigd voor 50 miljoen naar Atletico. 3j geleden voor 100 miljoen gekocht :ROFLMAO:
edit: 120 miljoen, geen 100

Vooraan bij FC Barça:
Memphis, Braithwaite, Fati (blessé) & Aguero (blessé)

Wat een verval.

Daarnaast, die 50 miljoen wordt in 2 schijven betaald. Eén schijf volgend jaar en de ander binnen 2j. Hebben niet eens geld om iemand te kopen.
Denk dat die vooral de loonlast naar beneden willen halen.

Dus Barça laat Griezmann naar een concurrent vertrekken en haalt Luuk de Jong. Ik begrijp dat de situatie van Barça niet ideaal is en dat ze een spits nodig hebben, maar dit is toch wel heel bizar :unsure: .

Dat is gewoon een constructie voor financiële sanering hé. Denk dat ze wel weten dat sportief wel een verzwakking is. Maar die zijn daar in crisis management modus

Dus Barça laat Griezmann naar een concurrent vertrekken en haalt Luuk de Jong. Ik begrijp dat de situatie van Barça niet ideaal is en dat ze een spits nodig hebben, maar dit is toch wel heel bizar :unsure: .
Ik snap het ook niet de Jong is toch een verzwakking tegenover Griezmann? maar ik vind het wel super dat hij terug naar Athletico gaat.

Volgend Fabrizio Romano en Marca zou PSG een bod van 200 miljoen vanuit Madrid genegeerd hebben. Ik vraag me af welke van de 2 ploegen nu het geks is. Dit gaat nergens over.
Ofwel is PSG er rotsvast van overtuigd dat Mbappé gaat bijtekenen ofwel is er al lang iets onder tafel geregeld tussen die 2 en wordt er nu met giga bedragen gegoocheld om Kylian zijn ego wat te strelen, de spotlights te stelen en voor algemene buzz te zorgen.

Ofwel is PSG er rotsvast van overtuigd dat Mbappé gaat bijtekenen ofwel is er al lang iets onder tafel geregeld tussen die 2 en wordt er nu met giga bedragen gegoocheld om Kylian zijn ego wat te strelen, de spotlights te stelen en voor algemene buzz te zorgen.
Wat zou er geregeld moeten zijn? Dat Real betaald ondanks dat ze hem gratis komen ophalen?

Gaat ne nipte worden om papierwerk van die Saul nog in orde te krijgen blijkbaar. Hebben we die nodig trouwens?

Dat gedoe met Mbappé daar zit toch een reukje aan. Ik geloof er geen zak van dat PSG hier 200 miljoen laat passeren om die volgende zomer gratis te laten gaan. Die gaan er vanuit dat die gaat verlengen imo.
Kanté, Kovacic, Jorginho, Saul, (RLC). Voor 2 posities.
Dus cava toch? rekende houden met blessures/geschorten

Wat zou er geregeld moeten zijn? Dat Real betaald ondanks dat ze hem gratis komen ophalen?
Geregeld als in Real dat 100% zeker is dat PSG Mbappé zelfs niet laat gaan voor 500M en dus in de pers kan gooien met geld dat ze eigenlijk niet hebben...

Ik herinner me nog een post van Gavin van enkele maanden geleden waarin hij zei dat Real in veel slechtere papieren zat. Het contrast kan alleszins niet groter zijn momenteel. Luuk de Jong :laugh:

In de jeugd zit niks bruikbaars met potentiëel?
Goh niet echt. Ik vermoed dat Koeman ook gewoon een inzetbare 9 wil, niet iemand die nog moet groeien en de competitie niet gewoon is. Ansu fati komt ook nog terug natuurlijk. Het blijft in ieder geval een rare transferperiode voor Barcelona. Dat is toch geen kern om mee te doen voor de grote prijzen. Zeker met Dembele die dan ook vaak geblesseerd is, Coutinho die ook uit blessure komt en eigenlijk niet veel heeft laten zien, vanachter was het sowieso al zwak met Lenglet die eigenlijk een vrij slecht seizoen gespeeld heeft, Umtiti die ook al jaar en dag niet veel soeps is, Dest waarvan ze hopen dat het meer als een talent is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan