Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch vreemd als je niet bij United van de bank komt. Al gaat hij ongetwijfeld meer kans krijgen bij een Nagelsmann.
Lijkt mij dat Olé die niet echt wilde en dat dan ook duidelijk maakt aan bestuur door die bewust niet op te stellen.
Sowieso vreemd verhaal.
Als, "als" die naar Bayern gaat zie ik dat wel goed komen.

Dennis Praet is op weg naar Torino. Niet echt gefaald bij Leicester maar een beetje slachtoffer van de omstandigheden. Was toen gehaald als rotatiespeler voor het middenveld, alleen had hij zelf last van blessures wanneer de mogelijkheden voor meer speeltijd zich aanboden. Naar Italië terug lijkt me een goeie keuze maar Torino lijkt wel een stap terug te zijn, dat is een redelijke laagvlieger als ik me niet vergis?

Dodi Lukebakio is ook door Hertha Berlijn uitgeleend aan Wolfsburg.

Dennis Praet is op weg naar Torino. Niet echt gefaald bij Leicester maar een beetje slachtoffer van de omstandigheden. Was toen gehaald als rotatiespeler voor het middenveld, alleen had hij zelf last van blessures wanneer de mogelijkheden voor meer speeltijd zich aanboden. Naar Italië terug lijkt me een goeie keuze maar Torino lijkt wel een stap terug te zijn, dat is een redelijke laagvlieger als ik me niet vergis?

Ik had hem graag terug naar Sampdoria zien gaan, daar was hij de man en werd hij toch een beetje op handen gedragen.

Afgelopen seizoen 17e geworden in de serie A.
Dat is inderdaad toch een stevige stap achteruit, beetje vreemd...

Is trouwens wel 'loan with buy option', dus kan maar tijdelijk zijn he voor een jaartje.

Tagliafico zou naar West Ham gaan. Blijft een fantastische speler voor mij, maar het beste leek eraf te zijn. Idem voor Neres die mogelijks ook nog een transfer gaat maken. Daarnaast verwacht ik Onana ook nog bij de vertrekkende spelers te zien. Die laatste heeft het serieus verpest wat mij betreft. Zonde, want het was een zalige keeper.

Zuivere kapitaalvernietiging. 200+ mil voor iemand met nog 1 jaar contract.
Ook niet zeker hoe het zou uitdraaien als er deze zomer geen akkoord is. Mbappe zou namelijk gezegd hebben niet gratis te willen vertrekken dus kan evengoed een akkoord vinden en bijtekenen om dan voor wat ze ook willen nog te vertrekken volgende zomer.

Tagliafico zou naar West Ham gaan. Blijft een fantastische speler voor mij, maar het beste leek eraf te zijn. Idem voor Neres die mogelijks ook nog een transfer gaat maken. Daarnaast verwacht ik Onana ook nog bij de vertrekkende spelers te zien. Die laatste heeft het serieus verpest wat mij betreft. Zonde, want het was een zalige keeper.

Nico ga ik toch niet echt missen. Goeie speler, maar het licht ging toch wat te vaak uit.

Hopen dat we toch nog een inspanning doen voor Wijndal als vervanger vandaag. Zou een ferme upgrade zijn.

Nico ga ik toch niet echt missen. Goeie speler, maar het licht ging toch wat te vaak uit.

Hopen dat we toch nog een inspanning doen voor Wijndal als vervanger vandaag. Zou een ferme upgrade zijn.
Net nadat ik het gepost had, bleek dat West Ham niet de nieuwe bestemming is van Tagliafico :unsure: . De Telegraaf zit er weer eens naast nadat hun lek weg is bij Ajax.

Bwa ja, speelde zeker vaak op het randje en heeft af en toe een kortsluiting. In het begin had hij dat veel minder heb ik de indruk. Die Tagliafico vond ik vooral zalig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan