Transferthread 2021-2022 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De transfer van Berghuis lijkt rond te zijn. Feyenoord en Ajax zijn het eens. Alleen een medische controle lijkt nog roet in het eten te kunnen gooien. Voor mij blijft dit een soort van spierballen laten zien van Ajax. Voor mij mag hij weg blijven.

Sulemana lijkt dan weer niet naar Ajax te gaan, maar naar Rennes. Hij zou kort bij Ajax hebben gestaan, maar vroeg steeds uitstel en twijfelde. Blijkbaar wou hij een basisplaats willen en dat kan Ajax uiteraard niet garanderen. Hier baal ik wel van, maar Ajax heeft goed gehandeld. Het is graag of niet en rond de 15 miljoen is ook niet niks.

Eigenlijk wel straf dat PSG zowel Donnarumma als Wijnaldum transfervrij binnen heeft kunnen halen...

En geruchten dat Lewandowski misschien naar Chelsea zou gaan.

Neen, typ gewoon beter.

"er wordt tegen beter in vastgehouden aan te dure, oudere spelers" is iets helemaal anders dan uw tweede post waar ze plots als een strop rond de nek hangen. Het ene impliceert moedwillig rekenen op, het andere een last. En als ge de situatie kent, zoals ik die probeer uit te leggen met onderbouwing door middel van een tabel van speelminuten in plaats van wild gegok dat dan niet klopt, dan weet ge dat uw eerste post niet klopt maar uw tweede wel. Tenzij ge in uw derde post hierover eindelijk de namen kunt opnoemen van die te dure en te oude spelers waar tegen beter weten in aan wordt vastgehouden.
Het ene sluit het andere niet uit. Ja, De Jong en Pedri en consoorten zullen wel waterdragers worden én hebben reeds hun minuten gekregen, wat je zo mooi in een tabel presenteert en wat ik vooralsnog nergens ontkent heb.

Anderzijds kunnen zij m.i. beter omringd worden dan het geval is, met wat op het veld loopt en op de bank zit, genre de Lenglets en Pjaniccen van deze wereld. Tenzij jij dat prijs-kwaliteit prima spelers vindt voor het huidige Barcelona, maar dan verschillen we danig van mening.

Als we het trouwens over een passief-agressieve manier van communiceren gooien: lees gewoon beter. Ook begrijpend.

Het ene sluit het andere niet uit. Ja, De Jong en Pedri en consoorten zullen wel waterdragers worden én hebben reeds hun minuten gekregen, wat je zo mooi in een tabel presenteert en wat ik vooralsnog nergens ontkent heb.

Anderzijds kunnen zij m.i. beter omringd worden dan het geval is, met wat op het veld loopt en op de bank zit, genre de Lenglets en Pjaniccen van deze wereld. Tenzij jij dat prijs-kwaliteit prima spelers vindt voor het huidige Barcelona, maar dan verschillen we danig van mening.

Als we het trouwens over een passief-agressieve manier van communiceren gooien: lees gewoon beter. Ook begrijpend.
Duuuuuude ... dus zelfs na de vierde poging erover nog altijd niemand kunnen opnoemen die onder uw eerste post valt? "er wordt tegen beter in [sic] vastgehouden aan te dure, oudere spelers" is wat ge zei, moest ge het vergeten zijn. Aan Pjanic wordt niet vastgehouden, het nieuwe bestuur heeft hem een transfervrij vertrek aangeboden. Lenglet is niet oud, en niet duur. Zeg toch gewoon dat ge ernaast zat, even excuses daarvoor, en dat uw correctie in de tweede post wel de juiste gang van zaken beschrijft, einde.
Neen, liever het nog wat erger maken door Pedri en De Jong toekomstige "waterdragers" te noemen terwijl dat die twee nu al echte basispionnen zijn met de meeste matchen van het seizoen achter hun naam ... waanzin. Hoe kunt ge nu over 'beter omringd worden' en 'waterdrager' bij dezelfde speler spreken, da's bijna letterlijk het tegenovergestelde. Wie gaat er nu waterdragers omringen? Kent ge ook maar van één Nederlands woord de juiste betekenis? Houdt ge vast aan slecht Nederlands of hangt slecht Nederlands als een strop rond uw nek?

En fix uw vervoegingen als ge vermetel wilt doen tegen me, godverdomme. Of zoals al eerder gezegd: typ gewoon beter. Ik weet niet van welke 9livesaccount gij de allicht zoveelste anonieme opvolger zijt, maar het zal alleszins geen account zijn die ik respecteerde.

Wie gaat er nu waterdragers omringen?

Mensen die dorst hebben? :unsure:

Ik heb de discussie hier niet gevolgd trouwens, maar Barcelona heeft gewoon een probleem met Messi.
Als ge dat vergelijkt met Real Madrid en Ronaldo: eigenlijk hebben die gewoon de juiste keuze gemaakt door hem op zijn 33e nog voor 100 miljoen te verkopen.

Depay zie ik ook wel falen eerlijk gezegd, maar bon, transfervrij dus ook wel het risico waard.
De Jong en Pedri moeten de komende jaren de ploeg gaan dragen (i.p.v. water :unsure:)

Ik heb de discussie hier niet gevolgd trouwens, maar Barcelona heeft gewoon een probleem met Messi.
Als ge dat vergelijkt met Real Madrid en Ronaldo: eigenlijk hebben die gewoon de juiste keuze gemaakt door hem op zijn 33e nog voor 100 miljoen te verkopen.
Valt toch niet helemaal te vergelijken imo. Messi zit praktisch heel zijn carriëre bij Barcelona. Daarnaast zitten de portretrechten van Messi mee in het contract wat zorgt voor veel inkomsten. Bij mijn weten was dat met Ronaldo ook niet het geval.

Valt toch niet helemaal te vergelijken imo. Messi zit praktisch heel zijn carriëre bij Barcelona. Daarnaast zitten de portretrechten van Messi mee in het contract wat zorgt voor veel inkomsten. Bij mijn weten was dat met Ronaldo ook niet het geval.
Financieel hebt ge misschien wel een punt.
Maar sportief is het te hopen dat Messi zelf beseft dat hij minder en minder zal mogen mee doen de komende jaren...

Langs de andere kant is het ook wel mooi dat hij bij Barca blijft. Ge ziet dat toch minder en minder, spelers die tot op het einde bij dezelfde club blijven.

Financieel hebt ge misschien wel een punt.
Maar sportief is het te hopen dat Messi zelf beseft dat hij minder en minder zal mogen mee doen de komende jaren...

Langs de andere kant is het ook wel mooi dat hij bij Barca blijft. Ge ziet dat toch minder en minder, spelers die tot op het einde bij dezelfde club blijven.
Waarom zou Messi minder en minder mogen mee doen? Hij was vorig seizoen de beste speler bij Barcelona en is favoriet om de ballon d'or te winnen. Er is op dit moment toch geen reden om aan te nemen dat Messi vaker op de bank zal moeten zitten.

Waarom zou Messi minder en minder mogen mee doen? Hij was vorig seizoen de beste speler bij Barcelona en is favoriet om de ballon d'or te winnen. Er is op dit moment toch geen reden om aan te nemen dat Messi vaker op de bank zal moeten zitten.
Contractverlenging van 5 jaar, he.

Volgend seizoen, ok. Seizoen daarna misschien ook. Maar op een bepaald moment gaat het toch sowieso bergaf gaan...

Er gaan ook geruchten dat het toch eerder 2 jaar effectief zal zijn van de 5. We zullen wel zien.
Ik dacht opgevangen te hebben dat het wss 2 jaar zal zijn tot zijn voetbalpensioen, en dat hij de overige jaren als ambassadeur voor de club werkt.
Zo zou zijn zijn salarisverlaging werkbaar zijn voor de club (en aanvaardbaar voor de speler): i.p.v. 100 miljoen over 2 jaar te moeten betalen, zou het dan 100 mio over 5 jaar zijn. (het bedrag moet je natuurlijk met een korrel zout nemen)

Er gaan ook geruchten dat het toch eerder 2 jaar effectief zal zijn van de 5. We zullen wel zien.

Ik dacht opgevangen te hebben dat het wss 2 jaar zal zijn tot zijn voetbalpensioen, en dat hij de overige jaren als ambassadeur voor de club werkt.
Zo zou zijn zijn salarisverlaging werkbaar zijn voor de club (en aanvaardbaar voor de speler): i.p.v. 100 miljoen over 2 jaar te moeten betalen, zou het dan 100 mio over 5 jaar zijn. (het bedrag moet je natuurlijk met een korrel zout nemen)

Ah ok, dat is al een stuk logischer dan

Dat was het eerste plan inderdaad om zo het loon over 5 jaar te spreiden maar Tebas wou dat niet goed keuren. Nu zou er toch een contract van 5 jaar op tafel liggen. Wellicht zal dat uiteindelijk toch op hetzelfde neerkomen en is dat gewoon een of andere constructie om toch Tebas zijn goedkeuring te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan