Niet elke investering gaat naar transfers en maar goed ook. Ik dacht dat dat bedrag gebruikt werd om de club verder te doen groeien en de mislukte beursgang goed te maken.+20 miljoen nog van die investeringsmaatschappij
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet elke investering gaat naar transfers en maar goed ook. Ik dacht dat dat bedrag gebruikt werd om de club verder te doen groeien en de mislukte beursgang goed te maken.+20 miljoen nog van die investeringsmaatschappij
Nochtans wordt er vlot 15M betaald door buitenlandse ploegen aan spelers van de top van de JPL en is dat normaal en soms zelfs 'te weinig'Waar gaat dat naartoe eigenlijk als we al dergelijke bedragen moeten betalen voor spelers uit onze JPL.
Nochtans wordt er vlot 15M betaald door buitenlandse ploegen aan spelers van de top van de JPL en is dat normaal en soms zelfs 'te weinig'
Maar de stap ervoor (dus van middenmoot JPL naar de zogeheten top) moet gezet worden voor 2 stokbroden en 100g kaas? Beetje serieus blijven he. Heel u competitie wordt beter als ook de minder grote ploegen eens een paar miljoen kunnen ophalen ipv enkel die select few.
Nee ze moeten niet gratis weg. Maar je ziet toch duidelijk waar dit naartoe gaat? Die markt is helemaal aan het ontploffen. Probleem is dat de transferbedragen alleen maar stijgen. Nog even en we kunnen gewoon niet meer mee met Europa. 10 a 15 miljoen euro wordt een standaard om uit te geven aan spelers. Dit was een paar jaar geleden ondenkbaar.Nochtans wordt er vlot 15M betaald door buitenlandse ploegen aan spelers van de top van de JPL en is dat normaal en soms zelfs 'te weinig'
Maar de stap ervoor (dus van middenmoot JPL naar de zogeheten top) moet gezet worden voor 2 stokbroden en 100g kaas? Beetje serieus blijven he. Heel u competitie wordt beter als ook de minder grote ploegen eens een paar miljoen kunnen ophalen ipv enkel die select few.
Hopelijk voor jullie een huur zonder er veel geld aan te spenderen want toch met een risicotje zo blijkt:Naast Kaba Sory zou nog een tweede spits op dit moment zijn medische testen aan het afleggen zijn: Mykola Kukharevych, die deze winter nog op de radar van Anderlecht stond. Waarschijnlijk huur, geen idee of het ook met optie is.
Anderlecht trok in januari een streep door de transfer van Mykola Kukharevych omdat zijn fysieke testen niet goed waren. Dat laat Peter Verbeke verstaan in zijn interview met De Morgen. Ook Dieumerci Mbokani zal niet komen omdat zijn cijfers niet bij Anderlecht passen.
Voor Verbeke een speler tekent, laat hij hem een batterij aan testen afleggen. In het interview haalt hij het voorbeeld aan van een "18-jarige buitenlander die al op de club was en denkt hier een contract te kunnen tekenen". De goede verstaander weet dat het om Kukharevych gaat. In december verschenen al foto's van de Oekraïner met Anderlecht-shirt in de handen.
Kukharevych scoorde onvoldoende wat betreft de maximale zuurstofopname. "Met een VO2 max van 42 ben je niks in het voetbal van vandaag, hoe goed je ook kan voetballen", vertelt Verbeke. "Hij kon eveneens naar Franse topclubs, maar als hij daar wordt getest, zullen die hetzelfde concluderen."
Ze hebben die dus gehaald. Man manMagallan begot. Veel succes ermee Anderlecht-supporters. Sorry @Hans Moleman

Vtm nieuws sprak van 4 miljoen... waarheid zal wel ergens tussenin liggen.7 miljoen voor Hendry? Das meer geld dan voor Theate? Compleet krankzinnig.
Eerlijk gezegd lijkt mij dit veel plausibelerVtm nieuws sprak van 4 miljoen... waarheid zal wel ergens tussenin liggen.
Vraag me af met welke aankoopoptie. Tja, bij Ajax echt nooit iets laten zien. Echt één van de grootste miskopen van Overmars. Zeker voor 9 miljoen. Heeft wel een goede instelling, dus ik gun hem wel meer geluk bij Anderlecht.Mét aankoopoptie
Ken hem niet, zo'n sukkel toch?
Kijk, ik kan fout zijn he man maar ik lees dit als "Mijn ploeg speelt Europees en wil daar meedraaien dus moeten al die kleine ploegjes in België maar tevreden zijn dat we hun spelers uberhaupt willen kopen en dus aanpakken wat we hun bieden, ook al is dat dik onder de prijs. Anders kunnen we het wel vergeten in de Europese competities."Nee ze moeten niet gratis weg. Maar je ziet toch duidelijk waar dit naartoe gaat? Die markt is helemaal aan het ontploffen. Probleem is dat de transferbedragen alleen maar stijgen. Nog even en we kunnen gewoon niet meer mee met Europa. 10 a 15 miljoen euro wordt een standaard om uit te geven aan spelers. Dit was een paar jaar geleden ondenkbaar.
Mijn ploeg speelt geen Europees ;-)Kijk, ik kan fout zijn he man maar ik lees dit als "Mijn ploeg speelt Europees en wil daar meedraaien dus moeten al die kleine ploegjes in België maar tevreden zijn dat we hun spelers uberhaupt willen kopen en dus aanpakken wat we hun bieden, ook al is dat dik onder de prijs. Anders kunnen we het wel vergeten in de Europese competities."
And I call bullshit.
Ten eerste is dat verschrikkelijk egoïstisch en nefast voor de competitie. Ten tweede is het ook gewoon een foute logica.
Als de grotere clubs in België 5M en meer beginnen neerleggen voor toppers uit eigen competitie gaan de kleinere ploegen in eigen competitie hun budget zien stijgen. Zo wordt élke ploeg in deze competitie dus sterker en worden de topploegen wat harder gepusht richting constante progressie. Zo gaan ze misschien ooit wel eens op een punt komen waar ze jaarlijks met 4 ploegen overwinteren.
Als de grotere clubs echter een steeds grotere kloof slaan tussen hun en de rest gaat onze competitie geen fluit meer waard zijn waardoor die grotere clubs ook gaan stagneren en binnenkort niet eens meer door de voorrondes van de Conference league geraken...
Mijn excuses als je het anders bedoelde trouwens.
Ik wou het anders verwoorden richting jullie uitschakeling maar ik wou beleefd blijvenMijn ploeg speelt geen Europees ;-)
Dat het algemene transfercircus dringend terug op normale hoogte moet komen klopt uiteraard volledig. De marktwaarde van spelers swingt de pan uit en dat is natuurlijk niet gezond.Nee ik heb het over de algemene tendens van de transfermarkt nationaal en internationaal. Ik kan jouw redenering zeker volgen maar het probleem blijft in mijn ogen dat de Internationale markt hetzelfde doet als de Belgische markt. Namelijk elk jaar duurder worden. Spelers die je 5 jaar geleden kon halen voor 5 miljoen zijn nu ineens 10 tot 15 miljoen waard. En het grootste probleem is dat die bedragen effectief worden gegeven waardoor het alleen maar duurder en duurder wordt. Ik vraag me gewoon af waar dit naartoe gaat binnen 5 jaar. Ergens moet daar toch eens een stop worden opgezet.
Ik ken hem ook niet , of het een sukkel is weet ik ook nietMét aankoopoptie
Ken hem niet, zo'n sukkel toch?
maar iets huren met aankoopopties kan nooit geen kwaad imo
Harwood- Bellis - Magallan - Zirkzee. - Kouamé.Ik ken hem ook niet , of het een sukkel is weet ik ook nietmaar iets huren met aankoopopties kan nooit geen kwaad imo
Als ik me niet vergis , hebben we nu 3 gehuurde spelers , vorig jaar : Miazga , Diaby , Nmecha , Mukairu , Lawrence , Larsen en ik denk Ashimeru nog dat zijn er 7 , we gaan er op vooruit
Nu nog hoger dan de 4 de plaats en we mogen al content zijn .