Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De bedragen die Belgische clubs doen zijn eigenlijk echt wel absurd als ge dat vergelijkt met pakweg 5-10 jaar geleden.
Toen zou 3-4miljoen al echt als hoog bedrag beschouwd worden, terwijl bedragen van 5-6 miljoen nu "gewoontjes" zijn geworden en we ook niet meer echt er van opkijken als clubs er 10 miljoen tegen aan zouden smijten. En dan vooral omdat die bedragen dan niet iets eenmaligs zijn, maar gewoon zowat elke transferperiode wel beginnen voor te komen binnen een club, soms zelfs meermaals tijdens eenperiode.
En dit wordt alleen nog maar erger hoor.

Heeft bij ons toch redelijk wat kansen gekregen, zeker onder Vercauteren, maar die jongen kwam toch echt tekort. Hopelijk gaat het hem bij jullie beter af.

Op zich niet slecht want ik vond ons vorig seizoen toch een paar keer serieus door de mand vallen en toen viel het op dat er amper deftige wisselmogelijkheden waren.

Badji, Okereke, Chong, Mitrovic, Dirar... Dat was het toch niet vond ik.

Bij Antwerp iets te veel concurrentie waardoor hij zich altijd wou bewijzen in korte invalbeurten. Ik denk dat als hij wat vertrouwen en minuten krijgt dat jullie daar een goeie speler aan hebben!

Zonder transfers van vandaag:
- 35M in
- 28M uit

Op zich heeft Club nog veel op overschot, want de transferbalans van de afgelopen 5 seizoenen is meer dan positief. Ze willen nu duidelijk investeren in vooral heel wat jonge spelers.

Brugge heeft goed aangekocht dit jaar vind ik. Paar talentvolle jongeren voor correcte prijzen.

Brugge gooit de laatste jaren toch ook wel geregeld met geld naar uiteindelijke flops.
Gelukkig doen ze ook uitgaand geregend een super zaak, want anders toch oppassen dat je op moment geen putten gaat maken.

Is dat niet de 2e CV die vertrekt bij KVO op een dikke week tijd? Ook plezant voor de coach daar.

Hendry is Schots international dus dat wil vooral zeggen dat hij beter is dan de gemiddelde cafévoetballer uit de onderste regionen van de Championship. Is op zich geen hele slechte verdediger maar als ik me niet vergis had die op het EK minstens 1 goal op zijn klak.
Ik zou er persoonlijk geen 7M aan geven en ik vraag me ook gemeend af of er nog een CV zou gehaald zijn mocht er dit weekend gewonnen zijn geweest op Gent.

De voetballiefhebber in mij is dan weer wel blij dat de topclubs ook eens durven doorbetalen aan clubs uit onze eigen competitie ipv altijd te proberen om sterkhouders weg te halen voor een appel en een ei terwijl ze miljoenen gooien richting de Balkan of Zuid-Amerika.

7 miljoen voor een speler van Oostende. Waar gaat dat naartoe eigenlijk als we al dergelijke bedragen moeten betalen voor spelers uit onze JPL. Als bij Brugge de spelers floppen zal die buffer snel weg zijn. Hebben toch wel veel gehaald.

Zonder transfers van vandaag:
- 35M in
- 28M uit

Op zich heeft Club nog veel op overschot, want de transferbalans van de afgelopen 5 seizoenen is meer dan positief. Ze willen nu duidelijk investeren in vooral heel wat jonge spelers.
+20 miljoen nog van die investeringsmaatschappij

Ik zou mij niet direct veel zorgen maken over de financieën bij Club
Momenteel zeer zeker niet maar zo een buffer kan snel leeg geraken als je zoveel geld geeft aan spelers die uiteindelijk floppen. Anderlecht is daar het grote bewijs van met Sanneh,Stanciu, Vlap etc. Je ziet waar ze nu steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan