Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeno Debast IN!Wij mogen opzoeken gaan naar ne nieuwe verdediger , Delcroix out

Zware blessure na zijn eerste topseizoen, beide knieën kapot, het is een mirakel dat ze hem nog verkocht kregen. Heeft zijn transfer wel mooi terugverdient met zijn prestaties. Had hij fit gebleven was dit ook een dikke transfer geweest (maar dan hadden we mss Koussounou niet zo zien openbloeien).Deli definitief naar Turkije. Nooit begrepen waar het fout gelopen is met die kerel. In zijn eerste seizoen de absolute sterkhouder achterin.

De blessure van Delcroix toch wel ferm, en men kiest er dus voor om toch een huurling te halen, toch volgens heb. En dan eens niemand minder dan Magallan van Ajax. Die het daar allesbehalve goed heeft gedaan.Zeno Debast IN!
Hoop dat er niet nog budget wordt verpist aan een huurling, als je een talent als Debast lopen hebt. Cobbaut gelukkig al weg!
Harwood- Bellis trouwens sterk tegen Vitesse, als 1 van de enigen.
. Sorry @Hans MolemanBwah , alles liever dan Cobbaut , stel u voor dat je door de blesssure van Hannes naar Ellias moet teruggrijpenMagallan begot. Veel succes ermee Anderlecht-supporters. Sorry @Hans Moleman
Die zit toch in Parma? Ook wel vreemd dat je de ene slechte verdediger door de andere wilt vervangen.Bwah , alles liever dan Cobbaut , stel u voor dat je door de blesssure van Hannes naar Ellias moet teruggrijpen
Wie weet is hij gemaakt voor de jupkes league.Die zit toch in Parma? Ook wel vreemd dat je de ene slechte verdediger door de andere wilt vervangen.
En raakt Ajax dankzij ons nog van hem af. Cobbaut vind ik persoonlijk nog net iets slechter. Maar ook geen fan van Mangalan. Plekje moet altijd naar Debast, Sardella, Kana of Lissens gaan. Zeker met onze financiën.SardellaWie weet is hij gemaakt voor de jupkes league.En raakt Ajax dankzij ons nog van hem af. Cobbaut vind ik persoonlijk nog net iets slechter. Maar ook geen fan van Mangalan. Plekje moet altijd naar Debast, Sardella, Kana of Lissens gaan. Zeker met onze financiën.

als 1 van de drie verdedigers in een driemansverdeding kan die zeker zijn steentje bijdragen imo. Blijft nog altijd een centrale verdediger van opleiding.Sardella![]()

weg euforieKAA Gent zou Trebel en Mboyo willen![]()
Mja, de prestaties van Mboyo waren toch redelijk dramatisch tot nu toe dus ik zou daar niet al te rouwig om zijn als STVV-supporter. Als Gent-sup daarentegen.Gent moet precies elke transferperiode ene halen bij STVV.
Mboyo weg, voor 1 miljoen op die leeftijd, geen probleem.
Echter...vervanger zal waarschijnlijk niet beter zijn (of zelfs helemaal niet meer komen). Belgenprobleem wordt er ook enkel groter op.

Ik hoop voor Gent dat de overwinning van gisteren geen vergiftigd geschenk is. Louwagie en De Witte gaan die wedstrijd voor de rest van het seizoen als referentie gebruiken als er vragen of kritiek gaan komen.weg euforie
even de centrale middenvelders opsommen: De Sart, Kums, Owusu, Odjidja, Marreh, Hjulsager en de veelbovende Oyadolé
De Bayat trein dendert verder....