Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie twijfelde daar nog over dan?Uiteindelijk toch ook wel duidelijk dat de rit van afgelopen zondag dag helemaal bij gratie van Pogi was.
Uiteindelijk toch ook wel duidelijk dat de rit van afgelopen zondag dag helemaal bij gratie van Pogi was.
Ik denk niet dat iemand betwijfelde dat pogacar had kunnen wegrijden, maar of hij Remco de sprint gegeven heeft?Wie twijfelde daar nog over dan?
Waar ik het over heb: Pogi rijdt al die would be nevenklassementen op een hoopje vandaag. Echte koerskenners kennen het echte hoofdklassement en waarderen het. De rest is voor, ja voor wie trouwens?Carapaz kan morgen gewoon bollen pakken en groen en wit heeft hij ook niet. Dus geen idee waar ge het zelfs over hebt.
Dan zijn er veel die serieus rapper dan Pantani gereden hebbenAls mijn chrono klopt beklimming in 31’18’’, pure waanzin. Kan bijna toch niet, 5 minuten rapper dan Pantani?
Als mijn chrono klopt beklimming in 31’18’’, pure waanzin. Kan bijna toch niet, 5 minuten rapper dan Pantani?
Was gehinderd ook, dat gaat hem een paar seconden gekost hebben tochRemco oogt nog fris, z'n aanval heeft nu niet veel meer opgeleverd maar getuigd van goeie vorm iig.
Dan zijn er veel die serieus rapper dan Pantani gereden hebben

Voor mij en ik heb al meer km op de fiets gezeten dan uWaar ik het over heb: Pogi rijdt al die would be nevenklassementen op een hoopje vandaag. Echte koerskenners kennen het echte hoofdklassement en waarderen het. De rest is voor, ja voor wie trouwens?
Grappig voor wie dacht dat Pogi ziekjes was en te kloppen was hier![]()
Ja, idd, unsure. Maar Pogi is niks unsure. Die veegt al die would be heroes op een hoopje. Moet er nog zand zijn? Moeten er nog nevenklassementen zijn?Waar ik het over heb: Pogi rijdt al die would be nevenklassementen op een hoopje vandaag. Echte koerskenners kennen het echte hoofdklassement en waarderen het. De rest is voor, ja voor wie trouwens?