Tour de France 2026

Hopelijk gaat Pogi nog eens knallen morgen, want ik vond het toch een beetje een schertsvertoning bij UAE.
Met Seixas gelost was er toch geen enkel reden om nog bij Del Toro te blijven, tenzij het was omdat ie het boegeroep beu was :x

Hopelijk gaat Pogi nog eens knallen morgen, want ik vond het toch een beetje een schertsvertoning bij UAE.
Met Seixas gelost was er toch geen enkel reden om nog bij Del Toro te blijven, tenzij het was omdat ie het boegeroep beu was :x
Pogacar probeert gewoon te vermijden om, zoals bij oa Froome, urine over zich te krijgen bij iedere beklimming.
Hij had vandaag prima kunnen winnen, en dan nog die cadeautjes aan Remco en Del Toro. Dan had hij 8 ritten gewonnen. Van mij mag hij hoor. Maar voor zijn eigen veiligheid de komende Tour's is dit waarschijnlijk de beste manier. Als de komende jaren Seixas op 2 zou komen te staan gaan we nog iets zien, vrees ik.

Pogi staat met zijn 5e Tourzege nu in het rijtje der groten. Zal hij het daarbij houden en nu voor hetzelfde aantal in de Giro en de Vuelta willen gaan en de andere gaten in zijn palmares nog opvullen?

Pogi staat met zijn 5e Tourzege nu in het rijtje der groten. Zal hij het daarbij houden en nu voor hetzelfde aantal in de Giro en de Vuelta willen gaan en de andere gaten in zijn palmares nog opvullen?

Als je de Tour kan rijden en winnen doe je dat altijd.
Laat ons eerlijk zijn de Giro en Vuelta is maar klein bier op alle vlakken buiten sportief tegenover de Tour.

Op HLN over Remco: "Maar hij staat morgen in Parijs dus wel op het eindpodium. De eerste Belg in 45 jaar die dat klaarspeelt." In Parijs wel ja, maar Remco was in 2024 toch ook al 3de op het eindpodium, weliswaar in Nice?

Pogacar probeert gewoon te vermijden om, zoals bij oa Froome, urine over zich te krijgen bij iedere beklimming.
Hij had vandaag prima kunnen winnen, en dan nog die cadeautjes aan Remco en Del Toro. Dan had hij 8 ritten gewonnen. Van mij mag hij hoor. Maar voor zijn eigen veiligheid de komende Tour's is dit waarschijnlijk de beste manier. Als de komende jaren Seixas op 2 zou komen te staan gaan we nog iets zien, vrees ik.

Ja de vijandigheid van het publiek, gaat zeker niet afnemen komende jaren met Seixas. Toen ze aan de Sarenne begonnen, stak hij op een bepaald moment ostentatief zijn arm en duim omhoog, lijkt me aannemelijk dat dat sarcasme was naar een boe roeper .

Tour is de grootste afspraak van het seizoen, maar zoals velen voor hem, heeft ie er ook een beetje een haat liefde verhouding mee lijkt me :x

Op HLN over Remco: "Maar hij staat morgen in Parijs dus wel op het eindpodium. De eerste Belg in 45 jaar die dat klaarspeelt." In Parijs wel ja, maar Remco was in 2024 toch ook al 3de op het eindpodium, weliswaar in Nice?

Eerste die 2e wordt is het.

Belg op het podium is niet eens zo lang geleden want Vandenbroek eindigde na 2 doping schorsingen van tegenstrevers ook eens 3e.

Iedereen die dacht dat Remco bang moest zijn van Seixas, dit is toch wel weer de bevestiging dat dat een uitspraak was die zeer voorbarig was.
Krijgt wederom een klets van jewelste

Spijtig dat Vingegaard eruit is gevallen natuurlijk. De waardeverhouding Remco tegen Vingegaard daar had ik wel interesse in.

Laatst bewerkt:
Iedereen die dacht dat Remco bang moest zijn van Seixas, dit is toch wel weer de bevestiging dat dat een uitspraak was die zeer voorbarig was.
Krijgt wederom een klets van jewelste

Spijtig dat Vingegaard eruit is gevallen natuurlijk. De waardeverhouding Remco tegen Vingegaard daar had ik wel interesse in.
Uitval van Vingegaard toch wel de grootste bummer van deze Tour. Had heel graag de strijd gezien met Remco voor de tweede plek.

Tadej en Remco zijn zelf nog niet oud, maar achter hen regeren de snotneuzen. Zou het niet één van de jongste top 10 klassementen zijn uit de recente Tour-geschiedenis?

Die gaat ook nooit maat worden van den Remco 😅

Heerlijk toch die winnaarskop van Remco :love:

Met zijnen show ook altijd :P

Ik veronderstel dat er ook duizenden amateurs Alpe D’Huez uitproberen in hun vrije tijd… vallen er dan geen doden als je ziet hoe gek die afdalingen allemaal zijn?

Carapaz eindelijk nog eens een verdiende winnaar van de bolletjestrui, liever zo dan een Paret-Peintre.
Carapaz won ook in 2024 de bergtrui (met ook een etappezege en 2x top 4 in bergritten on passant) , in 2023 Ciccone die ook in meerdere ontsnapping te zitten, 2022 won Vingegaard,... Dus geen idee waarom je bezig bent over "nog eens"

Terug
Bovenaan