Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shit zeg, niet te ernstig hoop ik? Dat was een stevige smak.Core belgian wielertoerisme humor ontgaat je blijkbaar ook precies, was niet eens op jou bedoelt
Damn opgave Rubio, wat een knal, die berg moest toch gewoon vol met nadar geplaatst worden, onder tot boven, simpel!
Als ik Mobistar/Rubio was dan spande ik een rechtzaak in tegen ASO voor schuldig verzuim, echt erg dit![]()

Tuurlijk niet. Heeft buiten sponsoring geen enkel nut om terug alles op die TDF te zetten om dan weer 3de te worden. Want dat ging nu ook zijn plaats zijn zonder val van onze Deense vriend. Gewoon Giro rijden en winnen. Heeft dan al 2 grote rondes gewonnen.Tuurlijk niet. Volgend jaar gewoon voorjaar laat maar komen de RVV en doe er maar MSR er ook bij. Dan de Tour en dan in het najaar daar in de Franse bergen strijd voor de wereld titel. Gewoon de logische seizoens opdeling voor een man met zijn kwaliteiten.
Jawel en erna zelfs naar huisgereden (Limburg).Ook de RVV gereden met aankomst nog in Meerbeek? Met de Muur en Bosberg als scherprechters? Neen zekerst?
Ik had het nog wel willen zien Vingegaard vs Remco. Volgens mij zou die laatste pas morgen het verschil maken.Tuurlijk niet. Heeft buiten sponsoring geen enkel nut om terug alles op die TDF te zetten om dan weer 3de te worden. Want dat ging nu ook zijn plaats zijn zonder val van onze Deense vriend. Gewoon Giro rijden en winnen. Heeft dan al 2 grote rondes gewonnen.
De Tour winnen is wat telt.
We zullen idd nooit weten en uiteraard zal er niemand zich nog herinneren binnen 10j of hij 2de of 3de zou zijn.Ik had het nog wel willen zien Vingegaard vs Remco. Volgens mij zou die laatste pas morgen het verschil maken.
In de tijdrit had hij véél tijd verloren en had hij echt minuten gepakt op die twee klimmen bergop?
Ik twijfel toch ergens. Dit was niet de beste Vingegaard vond ik, er ontbrak iets bij hem.
Hij stond voor zijn val ook maar +-30 sec voor op Remco die ook steeds beter werd. Dus ik vond het toch ook wel jammer dat hij wegviel.
Maar goed we zullen het nooit weten, dat zijn vijgen na pasen en of je nu 2des of 3des eindigt: who cares.De Tour winnen is wat telt.
De giro is natuurlijk altijd wel een optie.![]()
Wat is de beste strategie voor Remco de komende jaren? Steeds voor plek 2 strijden in de tour of toch es een giro of vuelta rijden waar Pogacar niet meedoet om daar voor de overwinning mee te doen?

Ja of een alcoholverbod op de dag van de koers
Wtf..
Als dit zo doorgaat gaan we naar publiekloze bergritten![]()
Ok. Shame on me. Maar dialect van zatte wielertoeristen, daar heb ik het wel mee gehad. Are you Kouketiet?Core belgian wielertoerisme humor ontgaat je blijkbaar ook precies, was niet eens op jou bedoelt
Damn opgave Rubio, wat een knal, die berg moest toch gewoon vol met nadar geplaatst worden, onder tot boven, simpel!
Als ik Mobistar/Rubio was dan spande ik een rechtzaak in tegen ASO voor schuldig verzuim, echt erg dit![]()
Welke wake-up call? Dat hij bevestigt dat hij afgetekend de derde beste grote ronderenner ter wereld is? Ik wil het trouwens wel nog zien of Pogacar nooit tegen de lamp gaat lopen.Tja, wie zal het zeggen of zijn ego het toelaat om de Tour door
deze wakeup-call te gaan skippen?
Anderzijds kunnen we dit evengoed van Vingegaard zeggen
die zonder zijn val, ook op weg was om een 3de mokerslag op rij te ontvangen.
Er waren wat twijfels (bij mij ook) of hij de nieuwe kemphanen Lipo, Del Toro en Seixas zou kunnen volgen. Ja dus.Welke wake-up call? Dat hij bevestigt dat hij afgetekend de derde beste grote ronderenner ter wereld is? Ik wil het trouwens wel nog zien of Pogacar nooit tegen de lamp gaat lopen.

Hij is blijkbaar OK. Ik zag al een filmke waar hij alweer zelfstandig rondstapt (met veel plaasters op zijn gezicht)Pfff Rubio stevige smak...
Ja, Ayuso is toch wel een teleurstelling. Moest er al snel af bij de favorieten en uiteindelijk bijna 4 minuten verloren op Evenepoel, terwijl Del Toro en Seixas niet ver achter Evenepoel zaten. In de tijdrit viel hij ook al tegen.