Tour de France 2026

Core belgian wielertoerisme humor ontgaat je blijkbaar ook precies, was niet eens op jou bedoelt :S

Damn opgave Rubio, wat een knal, die berg moest toch gewoon vol met nadar geplaatst worden, onder tot boven, simpel!
Als ik Mobistar/Rubio was dan spande ik een rechtzaak in tegen ASO voor schuldig verzuim, echt erg dit :sop:
Shit zeg, niet te ernstig hoop ik? Dat was een stevige smak. :eek:

Tuurlijk niet. Volgend jaar gewoon voorjaar laat maar komen de RVV en doe er maar MSR er ook bij. Dan de Tour en dan in het najaar daar in de Franse bergen strijd voor de wereld titel. Gewoon de logische seizoens opdeling voor een man met zijn kwaliteiten.
Tuurlijk niet. Heeft buiten sponsoring geen enkel nut om terug alles op die TDF te zetten om dan weer 3de te worden. Want dat ging nu ook zijn plaats zijn zonder val van onze Deense vriend. Gewoon Giro rijden en winnen. Heeft dan al 2 grote rondes gewonnen.

Tuurlijk niet. Heeft buiten sponsoring geen enkel nut om terug alles op die TDF te zetten om dan weer 3de te worden. Want dat ging nu ook zijn plaats zijn zonder val van onze Deense vriend. Gewoon Giro rijden en winnen. Heeft dan al 2 grote rondes gewonnen.
Ik had het nog wel willen zien Vingegaard vs Remco. Volgens mij zou die laatste pas morgen het verschil maken.

In de tijdrit had hij véél tijd verloren en had hij echt minuten gepakt op die twee klimmen bergop?
Ik twijfel toch ergens. Dit was niet de beste Vingegaard vond ik, er ontbrak iets bij hem.
Hij stond voor zijn val ook maar +-30 sec voor op Remco die ook steeds beter werd. Dus ik vond het toch ook wel jammer dat hij wegviel.

Maar goed we zullen het nooit weten, dat zijn vijgen na pasen en of je nu 2des of 3des eindigt: who cares. :) De Tour winnen is wat telt.

De giro is natuurlijk altijd wel een optie. (y)

Ik had het nog wel willen zien Vingegaard vs Remco. Volgens mij zou die laatste pas morgen het verschil maken.

In de tijdrit had hij véél tijd verloren en had hij echt minuten gepakt op die twee klimmen bergop?
Ik twijfel toch ergens. Dit was niet de beste Vingegaard vond ik, er ontbrak iets bij hem.
Hij stond voor zijn val ook maar +-30 sec voor op Remco die ook steeds beter werd. Dus ik vond het toch ook wel jammer dat hij wegviel.

Maar goed we zullen het nooit weten, dat zijn vijgen na pasen en of je nu 2des of 3des eindigt: who cares. :) De Tour winnen is wat telt.

De giro is natuurlijk altijd wel een optie. (y)
We zullen idd nooit weten en uiteraard zal er niemand zich nog herinneren binnen 10j of hij 2de of 3de zou zijn.
Ja en Tour winnen zal wellicht zonder ongelukken van de 2 tenoren de volgende jaren nooit gebeuren. En je wenst uiteraard niemand pech toe. De vraag is wanneer Pogi er genoeg van zal hebben en wat er dan nog bij Remco in de tank zal zitten.

Wat is de beste strategie voor Remco de komende jaren? Steeds voor plek 2 strijden in de tour of toch es een giro of vuelta rijden waar Pogacar niet meedoet om daar voor de overwinning mee te doen?

Tja, wie zal het zeggen of zijn ego het toelaat om de Tour door
deze wakeup-call te gaan skippen?

Anderzijds kunnen we dit evengoed van Vingegaard zeggen
die zonder zijn val, ook op weg was om een 3de mokerslag op rij te ontvangen.

Laatst bewerkt:
Pfff Rubio stevige smak...

Wat bezielt al die mensen, ik snap het wel supporteren voor de grootheden van de wielersport maar het publiek hoort het koersverloop niet te bepalen.

Core belgian wielertoerisme humor ontgaat je blijkbaar ook precies, was niet eens op jou bedoelt :S

Damn opgave Rubio, wat een knal, die berg moest toch gewoon vol met nadar geplaatst worden, onder tot boven, simpel!
Als ik Mobistar/Rubio was dan spande ik een rechtzaak in tegen ASO voor schuldig verzuim, echt erg dit :sop:
Ok. Shame on me. Maar dialect van zatte wielertoeristen, daar heb ik het wel mee gehad. Are you Kouketiet?

Laatst bewerkt:
Zelf het touwtje-spannen doen ze tegenwoordig al niet meer. Voor een organisatie die zwemt in geld, is de veiligheid voor de renners wederom slechts bijzaak.

Moeten toch veel mensen daar staan die geen jota snappen van wielrennen? Wat sta je daar anders gewoon in de weg van die grote atleten?

De Tour-organisatie dwz ASO houdt zich vooral bezig met het uitbetalen van dividenden aan een paar rijke families die geen zier geven om de Tour. Met name aan de familie Aumery.

Laatst bewerkt:
Tja, wie zal het zeggen of zijn ego het toelaat om de Tour door
deze wakeup-call te gaan skippen?

Anderzijds kunnen we dit evengoed van Vingegaard zeggen
die zonder zijn val, ook op weg was om een 3de mokerslag op rij te ontvangen.
Welke wake-up call? Dat hij bevestigt dat hij afgetekend de derde beste grote ronderenner ter wereld is? Ik wil het trouwens wel nog zien of Pogacar nooit tegen de lamp gaat lopen.

Welke wake-up call? Dat hij bevestigt dat hij afgetekend de derde beste grote ronderenner ter wereld is? Ik wil het trouwens wel nog zien of Pogacar nooit tegen de lamp gaat lopen.
Er waren wat twijfels (bij mij ook) of hij de nieuwe kemphanen Lipo, Del Toro en Seixas zou kunnen volgen. Ja dus. :tongue:
Die mannen worden natuurlijk wel nog sterker in de toekomst .. of niet .. zie Ayuso .. die blijft een beetje ter plaatse. Doet hij er wel genoeg voor? Of zat hij op jonge leeftijd al snel aan zijn max?

Voorlopig is Remco nog steeds de nummer 3 als je de laatste jaren het volledig plaatje bekijkt en hij in topvorm is. Het is aan de anderen om hem te (proberen) onttronen.

Pfff Rubio stevige smak...
Hij is blijkbaar OK. Ik zag al een filmke waar hij alweer zelfstandig rondstapt (met veel plaasters op zijn gezicht)
Maar zijn tour is natuurlijk wel voorbij.

Laatst bewerkt:
Ja, Ayuso is toch wel een teleurstelling. Moest er al snel af bij de favorieten en uiteindelijk bijna 4 minuten verloren op Evenepoel, terwijl Del Toro en Seixas niet ver achter Evenepoel zaten. In de tijdrit viel hij ook al tegen.

Ja, Ayuso is toch wel een teleurstelling. Moest er al snel af bij de favorieten en uiteindelijk bijna 4 minuten verloren op Evenepoel, terwijl Del Toro en Seixas niet ver achter Evenepoel zaten. In de tijdrit viel hij ook al tegen.

Ook op Solaison viel hij al tegen ook toen net als vandaag moest Simmons hem op sleeptouw nemen. Simmons klimt heel erg goed deze Tour maar als Ayuso zijnde moet je toch gewoon rapper kunnen. Die gaat echt moeten oppassen dat die morgen geen volledige draai rond de oren krijgt van 20 minuten of zo.

Wie houdt Pogacar tegen van 7 tour overwinningen ?
Pogacar zelf? Of moet zijn dat Seixas nog blijft verbeteren. Die is nog maar 19 dus zou nog niet op zijn piek mogen zetten.
Ge moet het ook maar doen om nog jaren aan de top te staan, en je mag ook niet te veel tegenslagen hebben (wat Pogacar nog niet veel gehad heeft in zijn carrière)
En dan is er nog zo'n supertalent Jarno Widar die al veel tegenslagen gehad heeft de laatste tijd.

Terug
Bovenaan