Tour de France 2026

Uiteindelijk is het gewoon weer de beste Evenepoel. Hij heeft gewoon brute pech da hij op zijn top is wanneer er een compleet wereldronder rondrijdt.

Hij gaat nog enkele jaren hebben zonder Pogacar gok ik, hopelijk staat er tegen dan geen nieuw monster op.

Wenig verschillen tussen de rest van de top 5.

Uiteindelijk toch ook wel duidelijk dat de rit van afgelopen zondag dag helemaal bij gratie van Pogi was.

Was niet bij gratie was gewoon de bedoeling om met Del Toro te winnen en die op het podium te krijgen maar Evenepoel dwarsboomde dat plannetje alle verdiesnte aan Evenepoel om daar te zitten en te kunnen volgen

Carapaz kan morgen gewoon bollen pakken en groen en wit heeft hij ook niet. Dus geen idee waar ge het zelfs over hebt.
Waar ik het over heb: Pogi rijdt al die would be nevenklassementen op een hoopje vandaag. Echte koerskenners kennen het echte hoofdklassement en waarderen het. De rest is voor, ja voor wie trouwens?

Grappig voor wie dacht dat Pogi ziekjes was en te kloppen was hier :biglaugh:

Dat waren dwazen natuurlijk. Maar volgens mij wint hij hier vandaag door dat Martinez mee is. Zijn ploeg denk ik niet ging het op hun eentje gekunt hebben daar zitten echt wel zieken/geblesseerden. Maar de aanwezigheid van Martinez zorgde ervoor dat de jacht bleef in het peloton.

Wat een verschillen wat gaat dat morgen geven.

Waar ik het over heb: Pogi rijdt al die would be nevenklassementen op een hoopje vandaag. Echte koerskenners kennen het echte hoofdklassement en waarderen het. De rest is voor, ja voor wie trouwens?
Ja, idd, unsure. Maar Pogi is niks unsure. Die veegt al die would be heroes op een hoopje. Moet er nog zand zijn? Moeten er nog nevenklassementen zijn?

Feitelijk niet hoor. Pogi is de beste all times. Tenzij je ondergronds leeft als een mol en dit fenomeen nog steeds niet gezien hebt, en vooral niet in waarde weet of wil inschatten.

Ze proberen me te hypen voor morgen maar I am very sorry ik ga hier toch even een statement plaatsen, confronteer me er gerust mee na afloop:

Zonder ongelukken wint Pogacar de tour morgen.

Terug
Bovenaan