Tour de France 2026

Pogacar 1e in huidige Tour, 1e vorig jaar, 1e het jaar ervoor, 2e het jaar ervoor, 2e het jaar ervoor, 1e het jaar ervoor en 1e het jaar ervoor

Vingegaard 2e in de huidige Tour, 2e vorig jaar, 2e het jaar ervoor, 1e het jaar ervoor, 1e het jaar ervoor en 2e het jaar ervoor

Evenepoel 3e in de huidige Tour, vorig jaar al huilend opgegeven en het jaar ervoor 3e

Seixas debutant

Ayuso in 24 opgegeven

Leipiwitz vorig jaar 3e

Hmm heel erg vreemd dat ze Pogacer en Vinegaard viseren wat zou hen zo uniek maken?

Fantastische rit voor Remco. Ook ik had dit eerlijk gezegd niet gedacht. Maar ik ben blij met mijn ongelijk!
Pogacar kloppen in een pure bergrit is slechts weinigen gelukt.

Fingers crossed dat Remco over dezelfde benen beschikt volgende week!

Voor de rest is kerel wel nen halve saint, had hier eigenlijk altijd 6 ritten moeten winnen, hopelijk is het volgende week gedaan met cadeautjes geven en rijdt ie gewoon verder alles in de prak :s

Laatst bewerkt:
Voor de rest is kerel wel nen halve saint, had hier altijd eigenlijk 6 ritten moeten winnen, hopelijk is het volgende week gedaan met cadeautjes geven en rijdt ie gewoon verder alles in de prak :s
Pogi gaat nog wel een statement maken en z'n ritje winnen, al is het maar om iedereen het signaal te geven van: Vergeet dit niet: Ik ben de beste.
Maar het belangrijkste is nu de Tour winnen en Del Toro op het podium krijgen.

Had Del Toro niet mee gereden in de Tour dan stond de teller effectief op 6.

Laatst bewerkt:
Uae toch tactisch niet te slim eigenlijk als ze del toro wouden laten winnen. Hadden eigenlijk moeten vertragen, remco had toch gereden om de kloof uit te diepen.

Wel heerlijke overwinning, blij voor remco :)
Gunnen Remco iets, een bondgenoot voor de slotweek doel is duidelijk Del Toro mee op podium. Plaats 3 is goed.

Ik zou het een zure overwinning vinden als nummer 1 en 2 de ronde moeten verlaten door pech.

Mooi van Remco. Benieuwd hoe hij de volgende bergritten doorstaat.

Zij er geen beelden van Vinegaards val? Zie precies niets op Sporza

Ik zou het een zure overwinning vinden als nummer 1 en 2 de ronde moeten verlaten door pech.

Mooi van Remco. Benieuwd hoe hij de volgende bergritten doorstaat.

Zij er geen beelden van Vinegaards val? Zie precies niets op Sporza

Eerste beeld, even wachten wel tot het gelaad is.

Ik heb liever dat er geen toppers vallen eigenlijk.
Remco heeft sterk gereden vandaag. Moeilijk te zeggen hoe de rit er had uitgezien stel dat Vingegaard er wel nog bij geweest was. Het is vooral sneu voor Vingegaard zijn ploeg (en voor hem natuurlijk).

Remco kan zomaar twee etappes op rij winnen op deze manier.

Dat klassement is trouwens wel echt zot. De 10e op twintig minuten en de 20e al op een uur.

Zojuist het voorlopige prijzengeld gezien in de communique. Picnic PostNL is er in geslaagd om in de 2de week 0€ prijzengeld te verdienen

Terug
Bovenaan