Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die moeten toch echt wel zakken uit de World Tour?Gelukkig hebben Barguil en Degenkolb nog een contract voor 2027.
Poole ligt er al sinds Algarve uit met klierkoorts. Was naast Onley toch wel één van de weinige lichtpunten de laatste twee jaren.
3 op 4 is het oneens met je. Ik krijg chronisch frowns op mijn post. Dat is typisch Belgisch dat de meeste inwending en gemeend denken: "Ach Pogi heeft Remco laten winnen in de sprint, hij heeft niet echt gewonnen."Het derde wiel dat eraan bleef, klopt ze dan nog op de meet.

Daarmee ben ik het eens.Overigens denk ik nog dat ik Pogacar liever opnieuw zie demonstreren dan zowat te babysitten op Del Toro, jemineeeeeeeeee
Dat ziet er echt niet uit.
Belgen moeten eens leren trots te zijn op onze atleten. Want dit was ijzersterk. Als je ziet dat de rest er vrij snel al af moest. Ik begrijp dat allemaal niet. Ik ben voor elke Belg. Of het Van Aert, Merlier of Evenepoel is. Als een Belg wint, altijd top3 op 4 is het oneens met je. Ik krijg chronisch frowns op mijn post. Dat is typisch Belgisch dat de meesten inwending echt gemeend denken: "Ach Pogi heeft Remco laten winnen, Remco heeft niet echt gewonnen."
Daarmee ben ik het eens.
Pogi had Del Toro én Remco er kunnen afrijden. Maar nu speelde hij superknecht van ... Remco.
Nibali won zijn Tour ook zo. Niemand die achteraf daar nog iets van zegt.
Maar idd liever winnen als iedereen fit is
Die moeten toch echt wel zakken uit de World Tour?
Vignegaard zit in de kop in de trein van Visma. Campenaerts denkt de slimme te moeten uithangen door full-speed door een bocht met vluchtheuvels te vlammen. Zo kennen we Victor. Jonas crasht. Als er ene is die niet mag crashen, dan is het Jonas.Ik zou het een zure overwinning vinden als nummer 1 en 2 de ronde moeten verlaten door pech.
Mooi van Remco. Benieuwd hoe hij de volgende bergritten doorstaat.
Zij er geen beelden van Vinegaards val? Zie precies niets op Sporza
In de sprint kon hij niet winnen van Remco, maar hij had er hem wel perfect kunnen afrijden tijdens de beklimming.
Dus, hij heeft hem niet laten winnen, maar hij had de rit wel zelf kunnen winnen.
Vignegaard zit in de kop in de trein van Visma. Campenaerts denkt de slimme te moeten uithangen door full-speed door een bocht met vluchtheuvels te vlammen. Zo kennen we Victor. Jonas crasht. Als er ene is die niet mag crashen, dan is het Jonas.
0 op tien voor Vincent. Je moet je kopman beschermen, niet doen crashen.
Dus de root cause analyse is: wie een put graaft voor een ander valt er zelf in. Vincent wou andere tegenstanders tegen de vlakte zien gaan maar hij velt zijn eigen kopman.
En de 2de conclusie is: wie een put graaft voor een ander kan wel eens succes hebben. De Franse antidopingcontrole die Jonas om 02h00 uit zijn bed lichtte heeft een dikke vis gevangen. Want Jonas zag het verschil niet meer tussen het asfalt en een vluchtheuvel.
Maar reden temeer dat Vincent zijn verstand had moeten gebruikem. Het is niet omdat je de plezantste bent in de ploeg dat je ook de slimste bent.
wou dus andere tegenstanders tegen de vlakteAls mijn tante wielen had…In de sprint kon hij niet winnen van Remco, maar hij had er hem wel perfect kunnen afrijden tijdens de beklimming.
Dus, hij heeft hem niet laten winnen, maar hij had de rit wel zelf kunnen winnen.
Er worden in de Tour ook vaak tekenen gedaan dat er iets aankomt van straatmeubilair. Hier was het de motor die de renners verrast had en daardoor gaat VICTOR Campenaerts ook de mist inJe kent die topsporters nog niet goed. En normaliter als je in de lead zit laat je voor zo een vluchtheuvelkruispunt een vingertje hangen. Behalve in de Tour. Je ziet nu wat er van al dat profigedoe komt.
Dat weet ik niet, dwz dat een motorlead de oorzaak zou zijn. Ik zie de beelden van de TV-motor die voor het peloton rijdt en dus de renners op het verkeerde been zou gezet hebben.Er worden in de Tour ook vaak tekenen gedaan dat er iets aankomt van straatmeubilair. Hier was het de motor die de renners verrast had en daardoor gaat VICTOR Campenaerts ook de mist in
Ik herhaal enkel maar een reactie vanuit het Visma kamp, en nergens zeg ik TV-Motor. Maar alleszins zie ik geen complot theorie waar Visma andere kopmannen wou laten crashenDat weet ik niet, dwz dat een motorlead de oorzaak zou zijn. Ik zie de beelden van de TV-motor die voor het peloton rijdt en dus de renners op het verkeerde been zou gezet hebben. Maar Victor zit op kop en Vignegaard crasht zwaar. Wie zegt dat Victor op de limiet door die bocht moest gaan? Het is precies daarom dat hij als helper zoveel betaald wordt, om zijn kopman te vrijwaren van crashes.
Wat er precies gebeurde ? Ruim anderhalf uur later zal Marc Reef, de sportieve hoofdverantwoordelijke van Visma-Lease a Bike, de oorzaak zoeken bij een motorrijder. “Hij was verrast dat hij op dat rond punt al de tweede afslag moest nemen, en ging daardoor plots in de remmen. Daardoor moesten ook de renners in de remmen. Dat veroorzaakte een kettingreactie.”
UIt ervaring weet ik dat het al dan niet aangeven van verkeersmeubilair en putten een weliswaar onsportieve hefboom zijn om het koersverloop te doen kantelen.Ik herhaal enkel maar een reactie vanuit het Visma kamp, en nergens zeg ik TV-Motor. Maar alleszins zie ik geen complot theorie waar Visma andere kopmannen wou laten crashen
Ja ma nu ben ik in de war ge schakelt ineens om van ne Vincent naar ne zekere Victor.Dat weet ik niet, dwz dat een motorlead de oorzaak zou zijn. Ik zie de beelden van de TV-motor die voor het peloton rijdt en dus de renners op het verkeerde been zou gezet hebben.
Maar Victor zit op kop en Vignegaard crasht zwaar. Wie zegt dat Victor op de limiet door die bocht moest gaan? Het is precies daarom dat hij als helper zoveel betaald wordt, om zijn kopman te vrijwaren van crashes. Met of zonder fout van de leadoutmotor, als je als Victor op kop zit van de Visma-trein, dan ben jij er verantwoordelijk voor dat je kopman niet crasht.
Maar dat is toch logisch? Passeer rechts van dat eiland en het is veel veiligerHet is weer de tijd van het jaar dat mensen die niks van koers kennen plots een mening hebben over de koers.
![]()