Inderdaad, maar je kan toch eens proberen hem uit zijn kot te lokken?Del Toro op het podium is wat ze willen. Etappe was een leuke extra
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, maar je kan toch eens proberen hem uit zijn kot te lokken?Del Toro op het podium is wat ze willen. Etappe was een leuke extra
Oei oei José laat uitschijnen dat Remco mocht winnen.![]()

wie is hem?Inderdaad, maar je kan toch eens proberen hem uit zijn kot te lokken?
Pogi drong niet aan, maar in de close up zie je dat het verschil ruim een volledige fietslengte is.UAE reed duidelijk voor het podium van Del Toro, en wat dan nog? Remco was gewoon snel aan de meet, Pogi kon misschien rapper maar heeft altijd veel respect gehad voor Remco.
Pogi drong niet aan, maar in de close up zie je dat het verschil ruim een volledige fietslengte is.
Zelfs met de gaskraan 100% open, had Pogi echt niet gewonnen van Remco.

So? Een sprint is een sprint. Dat is op snelheid en niet op frisheid.Stop![]()
![]()
De man heeft 0,0 grimas op zijn gezicht hé.
Ja hij is superman.De man heeft 0,0 grimas op zijn gezicht hé.

So? Een sprint is een sprint. Dat is op snelheid en niet op frisheid.
Pogi had vandaag 100% zeker gewonnen had hij doorgetrokken, dan had Remco ook wel gelost hoor, maar hij reed voor Del Toro.
Voor Remco was het ideaal.
Recency bias…. Remco heeft al zoveel ongeloofelijke dingen gedaan…Qua prestatie zou dit toch hoger durven aanschrijven dat eenders wat hij ooit al gewonnen heeft, tegenstand, moment, zwaar klasse!!
Dat is waar maar ik heb de vertraagde beelden van de sprint bekeken. Het verschil is toch echt heel groot.Ja een sprint tegen Remco is ook gewoon 50 50
Ik bedoel zonder echt rustpauze met een stuk relatief vlak of afdaling en effectief aankomst bergop op col van 1e of HC.Nochtans heeft rit 19 minder hoogtemeters dan de rit van gisteren of rit naar Lioran of de rit over de Tourmalet.
En waarom waren die ritten niet echt serieus bergop? Was het gisteren maar half bergop of naar beneden of... ?
De Franse anti-doping zal nog iets proberen. Hun eerste slachtoffer hebben ze al gemaakt met Jonas.Stel je voor dat Pogacar nog valt één der dagen, België wordt zot.
Recency bias…. Remco heeft al zoveel ongeloofelijke dingen gedaan…
Ik vraag mij af waarom dat nodig is om 2u ‘s nachts, kan toch even goed om 7u ofzo?Ik bedoel zonder echt rustpauze met een stuk relatief vlak of afdaling en effectief aankomst bergop op col van 1e of HC.
De Franse anti-doping zal nog iets proberen. Hun eerste slachtoffer hebben ze al gemaakt met Jonas.
Pogi vier uur slaap volgens hem door die Franse debielen, die de twee besten viseerden en de rest - met de info die wij hebben - met rust lieten.
Echt wtf!
Bergrit in de Tour afgekruist. Eindelijk!
Ik dacht dat ze zeiden, dat die Fransen beweerden dat ze een vermoeden hadden van doping en / of die altijd mogen testen wanneer ze willen.Ik vraag mij af waarom dat nodig is om 2u ‘s nachts, kan toch even goed om 7u ofzo?
Ik dacht dat ze zeiden, dat die Fransen beweerden dat ze een vermoeden hadden van doping en / of die altijd mogen testen wanneer ze willen.
Je zit met Seixas in de Tour en hebt de Pogi-vermoeidheid bij velen. Die Fransen kwijlen al gans een jaar over Paul, dus waarom niet proberen om die twee te destabiliseren? Ik zie niet goed in welke andere reden, want José had gelijk toen hij zei dat ze gans de top-tien dan maar uit hun bed moesten halen en niet alleen die twee.