Neen de Tour winnen gaan beide heren nooit doen. En neen dat moet helemaal niet.
Ik geloof wel dat VDP ook op de Mont Ventoux zou kunnen winnen, zoals VA gedaan heeft. Op dat gebied zijn VA en VDP wel gelijkgestemd. Wat de andere kan, daarvan denkt de andere dat kan ik ook! En tot op heden als ze dat zo verkondigen bleek dat ook de waarheid te zijn.
Ja VDP zal dan zijn doelen moeten verleggen en neen ik zie VDP dat niet doen. Maar het niet doen <> het niet kunnen.
En voor diegenen die beweren: VDP is te zwaar om te winnen in een bergrit. Ook niet helemaal mee eens. Indurain woog in zijn topjaren +-76kg voor 1m86 en won daarmee 5x de Tour. VDP weegt +-75kg voor 1u84.

Dat is amper verschil. OK de tijden zijn veranderd, maar ik spreek nu niet over de Tour winnen hé, maar van een tourrit (dat is een groot verschil).
Dit forum is voor 99% zever en repetitief gezaag lol. Als ik voor de uitzondering hier op dit forum een héél serieus vraag of vragen stel dan word daar 99% van de tijd NOOIT op geantwoort. Voorbeeld: Mijn laatste serieuze vragen gingen over Europapark. 0 antwoorden.
Op Dt fouten, zeverposts en idiote Makila posts, krijg ik ALTIJD antwoordt.