Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben zeker dat Mohoric niet eens doorhad dat hij een Armstrong moveke deed.
Het was natuurlijk duidelijk de mond snoeren van diegenen die de ploeg associeren met dope.

Maar slim was die move niet. En zowiezo dat had ook gewoon het averechts effect. Dom, dommer, domst.

Het was natuurlijk duidelijk de mond snoeren van diegenen die de ploeg associeren met dope.

Maar slim was die move niet. En zowiezo dat had ook gewoon het averechts effect. Dom, dommer, domst.
Ja dit denk ik ook.
Zal er volgens mij niet bij nagedacht hebben, maar slim is het allerminst.

Dat gebaar is ondertussen toch volledig vereenzelvigd met Lance…? Ik kan mij niet voorstellen dat iemand binnen het wereldje dat niet zou weten…

Ik wist dat, als fervente wielerfan die net iets ouder is dan Mohoric, niet. 🤷🏻‍♂️
Idem.

Het is trouwens de discussie niet waard. De man wint een etappe en schudt wat frustratie van zich af na die inval door wat gebaren te gooien, niet meer niet minder.

De betere discussie zal zijn, wie wint de TT!?

Hij heeft al gezegd dat hij niet vol gaat rijden.
Dan is hem meestal goed :unsure:

Bleiters. Pogacar won vorig jaar en dit jaar de TT ook in dat pakje

Bleiters. Pogacar won vorig jaar en dit jaar de TT ook in dat pakje

Ze hebben wel een punt, je werkt als ploeg met bepaalde merken omdat je deze de beste acht, als er dan iemand afkomt met iets compleet anders vanwege sponsoring is dat gewoon niet prettig.

Dat Pogacar vorig in dat pakje wint is irrelevant, laat die kledij sponsors voor het ceremoniële gedeelte.

Hij zou blij moeten zijn dat hij die trui MAG dragen. Ook wel dikke kolder dat zo een pak van le coq zo rampzalig zou zijn. Ja dat scheelt hem enkele watts, maar Pogacar rijdt er ook wel mee. En het nu niet dat het verschil minuten zal zijn.

Ze hebben wel een punt, je werkt als ploeg met bepaalde merken omdat je deze de beste acht, als er dan iemand afkomt met iets compleet anders vanwege sponsoring is dat gewoon niet prettig.
Dikke onzin. Je werkt samen met merken die samen met u willen werken. Of acht jij AGU als zo een topmerk in fietskledij?

Of we moeten mss eens wat meer terug naar de basis zodat er geen voordeel meer is voor rijkere ploegen/juiste sponsor te hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan