Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GelukzakIk kan al sinds de helft van de tour geen volledige ploeg meer maken (met de 4 transfers inbegrepen).
Ik dacht ook 4 ze. Maar ik heb idd net nog een volledige ploeg. Maar al mijn "toppers" zijn al out. Yates was toch reteduur voor een renner waarvan je op voorhand weet dat het geen klassementsman is in deze Tour?Je hebt maar 3 transfersIk dacht ook 4 ze. Maar ik heb idd net nog een volledige ploeg. Maar al mijn "toppers" zijn al out.
VDP, Yates, Ewan en Roglic...
Is gewoon van niet beter kunnen. De beste man rijdt weg, net zoals dat de laatste week ook het geval was met Mollema of Konrad. Ze zijn gewoon de nek af. Politt nog sterk maar niet explosief genoeg om weg te geraken.Hoe dom rijden die eigenlijk rond?
Niet dom. Gewoon egoïstisch en het licht niet in de ogen gunnen van de andere hé. Zo krijgt Mohoric de ritzege (alweer) cadeau.Hoe dom rijden die eigenlijk rond?
Uiteindelijk wint de sterkste man in koers... daar kan je niks op tegen hebben imo, integendeel. Liever dit dan een scenario waar bv Bernard weg rijdt en Stuyven en Theuns de vlucht afdekken (of omgekeerd).Niet dom. Gewoon egoïstisch en het licht niet in de ogen gunnen van de andere hé. Zo krijgt Mohoric de ritzege (alweer) cadeau.
En ja Mohoric is de sterkste vooraan, die krijg je alleen nog te pakken als je samenwerkt, en dat gebeurt natuurlijk niet.

Nu ja als Pogacar zich dopeert, wat is de kans dan dat Carapaz en Vingegaard clean rondrijden?Ik lees hier juist dat de manager van Pogacar de ex-manager van Ricco is en nog zijn er hier discussies?
Als je wil winnen moet je wat riskantere keuzes maken. En ik had gehoopt dat Yates zich ging tonen in die bergetappes die oa WVA/Kuss wonnen. Maar het is bij die ene keer gebleven. Achteraf gezien was Vingegaard een betere optie maar "iedereen" had die al.Yates was toch reteduur voor een renner waarvan je op voorhand weet dat het geen klassementsman is in deze Tour?
Kolerieke blijft erin zitten bij Cav.. respectloos naar zijn mekanieker toe zo een reactie in volle publiek![]()
Cavendish legt het bij met mecanicien na woede-uitbarsting: "Mocht zo niet reageren" | sporza
Voor de start van de 19e rit werd het Mark Cavendish (Deceuninck-Quick Step) allemaal even te veel. Toen een mechanisch probleem niet opgelost raakte, barstte de Brit uit tegen een mecanicien en verdween hij met een stevige vloek in de ploegbus. Na afloop van de etappe bood hij zijn excuses aan.sporza.be
Vingegaard was op voorhand bekeken toch ook niet zoooo'n goede optie? Ik denk dat die €7M koste... voor een knecht waarvan ik er van uit ging dat ie 3de man in lijn ging zijn na Roglic en Kuss.Als je wil winnen moet je wat riskantere keuzes maken. En ik had gehoopt dat Yates zich ging tonen in die bergetappes die oa WVA/Kuss wonnen. Maar het is bij die ene keer gebleven. Achteraf gezien was Vingegaard een betere optie maar "iedereen" had die al.