Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Straf, ik heb nog een complete ploeg. Ik heb er recent zelfs nog Cabot uitgegooid voor Bonnamour :unsure:
Enige 2 opgevers die ik heb moeten vervangen waren Ewan en Démare.

Hoe dom rijden die eigenlijk rond?
Is gewoon van niet beter kunnen. De beste man rijdt weg, net zoals dat de laatste week ook het geval was met Mollema of Konrad. Ze zijn gewoon de nek af. Politt nog sterk maar niet explosief genoeg om weg te geraken.

Hoe dom rijden die eigenlijk rond?
Niet dom. Gewoon egoïstisch en het licht niet in de ogen gunnen van de andere hé. Zo krijgt Mohoric de ritzege (alweer) cadeau.
En ja Mohoric is de sterkste vooraan, die krijg je alleen nog te pakken als je samenwerkt, en dat gebeurt natuurlijk niet.

Niet dom. Gewoon egoïstisch en het licht niet in de ogen gunnen van de andere hé. Zo krijgt Mohoric de ritzege (alweer) cadeau.
En ja Mohoric is de sterkste vooraan, die krijg je alleen nog te pakken als je samenwerkt, en dat gebeurt natuurlijk niet.
Uiteindelijk wint de sterkste man in koers... daar kan je niks op tegen hebben imo, integendeel. Liever dit dan een scenario waar bv Bernard weg rijdt en Stuyven en Theuns de vlucht afdekken (of omgekeerd).

EDIT: Stuyven precies ferm in zen gat gebeten. :unsure:

Meestal gaan de rumoeren van doping eerst rond in't peloton en dan komt het aan de oren van de pers he.
Zijt maar zeker dat elke coureur die nu niet Bahrain is, wel chagrijnig zal reageren als er ene van Bahrain wint.

Ik lees hier juist dat de manager van Pogacar de ex-manager van Ricco is en nog zijn er hier discussies?
Nu ja als Pogacar zich dopeert, wat is de kans dan dat Carapaz en Vingegaard clean rondrijden?
0%

Dus ik zou zeggen: Kijk naar het spektakel of zap weg ...

Ik ben tegen doping en ze mogen gerust iemand bestraffen als hij gepakt wordt. (En tot het zover is, iedereen is onschuldig tot ..)
Maar ik ga er echt mijn slaap niet voor laten OF ze al dan niet "stuff" gebruiken.

Dat heeft géén zin hé.

Hup Vinigaard Hup

Dauph4-003.jpg

En Carapaz, zijn naam klinkt als een boze toverspreuk: pies poes pas Carapaz! Hopla weer wat seconden aan mijn broek gesmeerd.

Ooit neemt hij sportieve wraak, die Carapaz.

richard-carapaz-2021.jpeg

in zijn trainingstenue:

RmpC41SK.jpg

Ik krijg jullie nog wel, zegt de Richard.

Sky wordt jarenlang beschuldigd, zelfs met bewijzen van het afleveren van bepaalde pakjes voor Wiggins. Op het moment dat er een nieuwe heerser gekomen is gaan we ons tot die ploeg wenden om een verlosser te zoeken. O ironie.

Of iemand + zijn ploeg die een gans jaar traint om 3 weken top te zijn is een dopeur. En ene die een gans seizoen alles kapot rijdt zonder ploeg is een heerser. O ironie.

Yates was toch reteduur voor een renner waarvan je op voorhand weet dat het geen klassementsman is in deze Tour?
Als je wil winnen moet je wat riskantere keuzes maken. En ik had gehoopt dat Yates zich ging tonen in die bergetappes die oa WVA/Kuss wonnen. Maar het is bij die ene keer gebleven. Achteraf gezien was Vingegaard een betere optie maar "iedereen" had die al.

Kolerieke blijft erin zitten bij Cav.. respectloos naar zijn mekanieker toe zo een reactie in volle publiek

Als je wil winnen moet je wat riskantere keuzes maken. En ik had gehoopt dat Yates zich ging tonen in die bergetappes die oa WVA/Kuss wonnen. Maar het is bij die ene keer gebleven. Achteraf gezien was Vingegaard een betere optie maar "iedereen" had die al.
Vingegaard was op voorhand bekeken toch ook niet zoooo'n goede optie? Ik denk dat die €7M koste... voor een knecht waarvan ik er van uit ging dat ie 3de man in lijn ging zijn na Roglic en Kuss.

Mijn allergrootste fout was O'Conner inruilen van Bissegger de avond voor de Tour start. Maar je hebt gelijk, als je wil winnen moet je de non-standaard keuzes willen maken. Als je de gewone, op het eerste zicht meest logische keuzes maakt is het een moeilijke zaak want je bent inderdaad wrs nooit alleen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan