Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo is dat. 1 tour winnen en je bent de verlosser, blijven winnen en je wordt de vijand. Bekrompen volkje die fransozen.Boe geroep
Nog 2 tours domineren en hij krijgt pis over zijn kop.
Precies of het niets isPfffff Pogacar wat een inspanning die laatste 700 meter![]()

1. Aan Bilbao zie ik hoegenaamd niks verkeerd.1. Minder goede Giro? Hij was daar gewoon knecht en reed daar gewoon heel goed in dienst. Dat hij daarbij in april al heel goed reed, ook in mei een hoog niveau en dan nog eens een hoger niveau in juli.
2. Colbrelli klimt beter dan ooit tevoren dat is toch gewoon een feit. Martin was toen idd mee in de aanval om tijd goed te maken maar toen was hij nog niet zo met zijn krachten aan woekeren. Ook was er nog geen sprake dan van uitzakken en op het gemak binnenkomen.
3. Denk dat je de gevolgen van een valpartij onderschat als ik je zo bezig hoor. Maar hij eindigde daar bij Kelderman maar voor O'Connor, Mas, Gaudu dus ja dat is wel extreem sterk voor iemand als Haig. En idd dat kan een logische groei is, alleen is het weer iemand die bij Bahrein plots een heel hoog niveau haalt
4. Teuns heeft idd al mooie zaken gedaan, klopt (daarom dak hem ook zou meenemen naar Tokyo) maar dat is in een Vuelta dus nog iets anders dan een Tour.
5. Top 10 op een kwartier is toch iets anders dan 2de op anderhalve minuut van een sterke Bernal en alle andere renners op minuten zetten. En bij zijn eerdere top 10 plaatsen enkele jaren geleden had hij ook een vrije rol als ik mij niet vergis
6. Padun die plots de sterkste renners was in de Dauphine
Dit alles samen maakt het allemaal wel een heel klein beetje louche me dunkt
Tis allemaal dikke zever tot er iets bewezen word
De Franse politie schiet niet in actie om dat De Gendt wat zegt hoor.Zo is dat, laat ons maar conclusies trekken als er iets gevonden wordt. Met modder gooien brengt niets op in tegendeel het kan schade toebrengen aan mensen die er misschien voor niets tussen zitten.
Thomas De Gendt had beter zijn woorden wat gewikt, hij doet één krasse uit spraak en plots zonder aanleiding, is doping terug gespreksonderwerp nummer één.
De Franse politie schiet niet in actie om dat De Gendt wat zegt hoor.
De beste klimmer wint de bollen, dat zouden we niet jammer mogen vinden.Als Pogacar top 3 rijdt heeft Poels het aan zijne rekker wat de bollen betreft.
Langs de ene kant jammer dat Pogacar de trui zonder er voor te rijden mee pakt. Anderzijds is het nu ook niet dat Poels zo'n indruk maakt, laat het toch vooral zelf na om meer punten te pakken op de tourmalet. Stel dat Pogacar slechts 3e wordt verliest Poels de trui met amper 3 punten. Dan gaat hij toch balen.

Fixed that for you.Tijd voor de invoering van de grijze trui. Voor debesteslechtste +34jarige.
De rode trui hebben ze al eens geprobeerd. Krijg je Stayeren voor de finish, is ook niet wat je wilt zien.Fixed that for you.
Altijd jammer dit.Boe geroep![]()
die vragen bij Van Aert mogen ook gerust komen hoor, de ene dag massasprint bijna winnen en de andere dag een bergetappe winnen over de Ventoux
En nogmaals ik zeg nergens dat Bahrein allemaal dopeurs zijn, wel dat het ze plots en masse goed zijn en dan volgt er nog een onderzoek van de Franse politie en anonieme bronnen uit het peloton en hebben ze notoire dopinggebruikers in hun entourage en mensen die bloedcentrifuges kopen en...
![]()
Wie is Milan Erzen, de grote man achter het geviseerde Bahrain Victorious?
Er hangen stilaan donkere wolken boven Bahrain Victorious, de ploeg van onder meer Dylan Teuns die gisterenavond 50 politieagenten over de vloer kreeg in het kader van een vooronderzoek naar doping. Sterke man bij het team is Milan Erzen, een Sloveen die eerder al in opspraak kwam in het...www.hln.be
Lijkt me een geval van geen rook zonder vuur voor mij