1. Dus bilbao rijdt 2 korte rittenkoersen goed, een minder goede giro (bilbao was de 2de kopman na Landa , maar faalde dus waardoor caruso mocht overnemen). Dat is dus voor jou al een heel seizoen goed rijden (3 maanden). Terwijl hij het jaar ervoor 2 zware grote rondes b2b ook goed rijdt ? Sorry dit is gewoon in de lijn van de verwachtingen van Bilbao.
2. Colbrelli , blijkbaar mag iemand die snel kan fietsen ook niet goed naar boven rijden (behalve als hij WVA noemt).
Martin is al dagen heel zwaar in de weer voor zijn klassement, colbrelli laat zich af en toe eens laten uitzakken.
Colbrelli is in vorm , zijn italiaanse tegenhangers niet van die wedstrijd niet of hadden tactische de foute keuze gemaakt (niet meegaan met de goede aanval). Viviani is ooit ook zo eens italiaans kampioen geworden op een vrij identiek parcours.
3. Dit jaar is de dauphine geen waardemeter ik denk dat bijna de volledige top 10 van de Dauphine in de grond is gevallen idd .
Maar ze rijden nog altijd niet goed , er moet toch al iemand op zijn postivien zijn van die valpartijen.
+ was al duidelijk vanaf rit 1 dat Carapaz de kopman was Porte en thomas waren daar al volop knecht (dus niet goed genoeg).
Haig komt in de buurt van zijn beste jaren (blijkbaar mag een renner geen progressie meer maken zoals een normale wielrenner en niet zoals de halfgoden die nu bestaan).
4. Gohjah ik zou de vuelta van 2019 nog eens herbekijken , zit daar toch mooi mee in sommige etappes met die rasklimmers. (bvb. etappe 20)
5. Nu bevestig je toch wat ik zeg, als hij kopman mag zijn rijdt hij altijd top 10 (zonder pech). Dan als alles meezit zit podium er ook altijd in.
Genoeg andere voorbeelden (ik ken zelf een tourwinnaar waar alles meezat)

.