Ja, ik vind dat Serge Pauwels dat allesbehalve slecht doet. En aangenaam om naar te luisteren.Lap Frank Hoste terug op de radio komende week ipv Serger Pauwels. Dat gaat pikken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik vind dat Serge Pauwels dat allesbehalve slecht doet. En aangenaam om naar te luisteren.Lap Frank Hoste terug op de radio komende week ipv Serger Pauwels. Dat gaat pikken.
Jalabert won zelfs ooit een grote ronde (1995 - ronde van Spanje).VA beetje type Jalabert die kon ook zowat alles. Begin van zijn carriere won die groen en dan later in zijn carriere de bollen.

Hij wou opstijgen, dan heb je geen rolweerstandZo aero mogelijk op je fiets gaan zitten, zadel in je poep, truitje open. Guillaume Martin kan dat![]()
Waarschijnlijk wel.Zou Eddy vanavond weer zeggen dat Wout de tour kan winnen![]()
Neen de priori was de gele trui nemen, een ritje winnen, conditie aanscherpen en verder de ploeg bijstaan. Mislukt, Check, check & check.Jumbo rijdt een goeie tour desondanks ze vroeg 'onthoofd' zijn. Mooie overwinning weeral.
Wout voor de bollen moet wel lukken maar ik denk dat de trui niet echt prio is bij Wout zelf.
Wut? Om in de zwaarste rittenwedstrijd aan de klink te hangen, als sprintende Fransman, die Parijs wil halen? Serieus?Ik zag dat hij op sociale media volledig werd afgemaakt voor gangster, crapuul en ik weet niet wat nog allemaal.
.
Zelfs al wint Valverde de ronde van Spanje, dan zal hij nog steeds niet de oudste ronde winnaar allertijden zijn.
Chris Horner zijn record is niet in gevaar ... ahum ..
De rustdag komt net op tijd voor Cav, die als allerlaatste binnenkwam vandaag (wel gesteund door 3 ploegmaats) binnen de tijdslimiet.
Edvald Boasson Hagen die al eerder een sprintje moest doen om op tijd binnen tekomen, kwam vandaag helemaal leeg een half uur TE laat binnen.![]()
Serge Pauwels mag wat mij betreft ook de tv uitzendingen mee becommentariëren.Ja, ik vind dat Serge Pauwels dat allesbehalve slecht doet. En aangenaam om naar te luisteren.
Wout gaat in de etappe met de dubbele punten sowieso iets proberen. Hij zal ook nog zeker de tijdrit willen winnen tbh.Neen de priori was de gele trui nemen, een ritje winnen, conditie aanscherpen en verder de ploeg bijstaan. Mislukt, Check, check & check.
De bollentrui is leuk maar echt wakker liggen ervan doet hij niet hé.
Het zou een mooi moment zijn, maar ik vermoed dat Cav nog te graag koerst.![]()
Lefevere maakt het bilan op: "Er is geen mooier platform om te stoppen" en "Ik kan Cavendish alleen maar advies geven"
Patrick Lefevere is een gelukkig man. Al vier ritzeges pakte hij in deze Tour de France met Mark Cavendish. Hoe loopt diens verhaal af?www.wielerkrant.be
Patrickje heeft trouwens toegegeven dat Cav inderdaad extra betaald wordt voor zijn goeie prestaties, maar hint ook dat er eigenlijk op papier alvast géén extra clausule of contract opgesteld is en dat er eerder een mondelinge overeenkomst is. Er lijkt ook nog géén contract te zijn voor volgend jaar, maar ik vermoed dat Cav er dit seizoen wel mee stopt. Een beter moment om te stoppen, komt er misschien niet meer hé.