Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
VA beetje type Jalabert die kon ook zowat alles. Begin van zijn carriere won die groen en dan later in zijn carriere de bollen.
Jalabert won zelfs ooit een grote ronde (1995 - ronde van Spanje).

Van Aert kan dat op termijn ook wel, denk ik, als er echt een ploeg rond hem wordt gebouwd en hij zich daarop toelegt (en hij oa Pogacar ontwijkt). Maar zijn prioriteiten liggen voorlopig elders, lijkt me. De concurrentie is ook redelijk groot de laatste jaren. Er zijn véél talentrijke renners die momenteel rondrijden.

VA sprinten bergop, werken voor Kuss, dan werken voor Vingegaard = Prijs voor de strijdlust gekregen van de jury ;)
Jumbo heeft het perfecte ploegenspel gespeeld. Enige (berekende) risico dat ze nemen was .. wat als Vingegaard lek had gereden in de beklimming?

Jumbo rijdt een goeie tour desondanks ze vroeg 'onthoofd' zijn. Mooie overwinning weeral.

Wout voor de bollen moet wel lukken maar ik denk dat de trui niet echt prio is bij Wout zelf.

Jumbo rijdt een goeie tour desondanks ze vroeg 'onthoofd' zijn. Mooie overwinning weeral.

Wout voor de bollen moet wel lukken maar ik denk dat de trui niet echt prio is bij Wout zelf.
Neen de priori was de gele trui nemen, een ritje winnen, conditie aanscherpen en verder de ploeg bijstaan. Mislukt, Check, check & check.
De bollentrui is leuk maar echt wakker liggen ervan doet hij niet hé.

Ik zag dat hij op sociale media volledig werd afgemaakt voor gangster, crapuul en ik weet niet wat nog allemaal.
Wut? Om in de zwaarste rittenwedstrijd aan de klink te hangen, als sprintende Fransman, die Parijs wil halen? Serieus?
Zelfs Demare in zijn M-S zou ik nog geen gangster durven noemen. Alle truken van de foor helpen :biglaugh:.

Het is warm en wie was daar? Valverde! Dat belooft voor La Vuelta, want ze gaan toch wel enige tijd in het zuiden vertoeven.

Zelfs al wint Valverde de ronde van Spanje, dan zal hij nog steeds niet de oudste ronde winnaar allertijden zijn.
Chris Horner zijn record is niet in gevaar ... ahum ..

De rustdag komt net op tijd voor Cav, die als allerlaatste binnenkwam vandaag (wel gesteund door 3 ploegmaats) binnen de tijdslimiet.
Edvald Boasson Hagen die al eerder een sprintje moest doen om op tijd binnen tekomen, kwam vandaag helemaal leeg een half uur TE laat binnen. :confused:

Patrickje heeft trouwens toegegeven dat Cav inderdaad extra betaald wordt voor zijn goeie prestaties, maar hint ook dat er eigenlijk op papier alvast géén extra clausule of contract opgesteld is en dat er eerder een mondelinge overeenkomst is. Er lijkt ook nog géén contract te zijn voor volgend jaar, maar ik vermoed dat Cav er dit seizoen wel mee stopt. Een beter moment om te stoppen, komt er misschien niet meer hé.

Zelfs al wint Valverde de ronde van Spanje, dan zal hij nog steeds niet de oudste ronde winnaar allertijden zijn.
Chris Horner zijn record is niet in gevaar ... ahum ..

De rustdag komt net op tijd voor Cav, die als allerlaatste binnenkwam vandaag (wel gesteund door 3 ploegmaats) binnen de tijdslimiet.
Edvald Boasson Hagen die al eerder een sprintje moest doen om op tijd binnen tekomen, kwam vandaag helemaal leeg een half uur TE laat binnen. :confused:

Cav was wel ruim binnen de tijdslimiet. Hij had nog bijna 10 min over als ik me niet vergis. Zoals ik hem zag rijden in het begin van de rit denk ik dat ze het bewust rustig aan gedaan hebben.

Neen de priori was de gele trui nemen, een ritje winnen, conditie aanscherpen en verder de ploeg bijstaan. Mislukt, Check, check & check.
De bollentrui is leuk maar echt wakker liggen ervan doet hij niet hé.
Wout gaat in de etappe met de dubbele punten sowieso iets proberen. Hij zal ook nog zeker de tijdrit willen winnen tbh.

Patrickje heeft trouwens toegegeven dat Cav inderdaad extra betaald wordt voor zijn goeie prestaties, maar hint ook dat er eigenlijk op papier alvast géén extra clausule of contract opgesteld is en dat er eerder een mondelinge overeenkomst is. Er lijkt ook nog géén contract te zijn voor volgend jaar, maar ik vermoed dat Cav er dit seizoen wel mee stopt. Een beter moment om te stoppen, komt er misschien niet meer hé.
Het zou een mooi moment zijn, maar ik vermoed dat Cav nog te graag koerst.

Als ik moet gokken krijgt hij wel geen nieuw contract meer bij DQS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan